de gondolkodom.
jó kiengedni a gőzt a pályán és megtetszett a pálya wellnessszzzz a bőrgúnyában fogyok is rendesen, és kimegy a gőz a ...........
szal rám fér az adrenalin, és a tanulás is.
mivel az ezelőtti rabócsi ringi futamokon kb 7-8 x 20 percet tudtam menni, most viszont 4x 20 perc lesz csak a program és még valami koszlott BMW fogja össze fosni a pályát 1 és fél kettő között, hmm ez ciki mintha egy drift napon gixer 1000 lenne a betétfutam .
szal gondolkodom a boldogházi bulin.
Mert elsősorban vele szoktam egyeztetni, (ha hagyja magát utolérni ) mivel a záróbulit Ő tartja és egymás bulijain általában párhuzamosan főzünk a csapatnak. ( persze ha nem beleszarik mint tavaly)
Én az előző motorjaimba desztvíz+fagyállót tettem és mindig Castrol Power1 olajat használtam. A 9-esben Motul FL Motocool hűtőfolyadék van és ELF olaj. Mielőtt megvettem, akkor volt olajcsere, úgyhogy ebbe nem volt beleszólásom, de ez alatt a kevés idő alatt semmi rossz tapasztalatom nincs ezzel sem.
Szerintem ez nem annyira választás kérdése, hanem hogy mit ír elő a könyv, az pedig desztillált víz + fagyálló. Én Glycunic ALU/G30+desztvíz 1-2 arányú keverékét tolom bele, azaz -20 fokra van belőve.
Olaj meg ami jön. Idén vettem Agip 5w40-et, de végül a MOL 10w50-et döntöttem bele, az Agip meg ment az autóba.
Ti desztillált vizet tesztek a hűtőbe vagy fagyállót és ha fagyállót akkor milyet?
Illetve a motorblokkba milyen olajat használtok és hol vásároltok alkatrészeket ?
Kíváncsi vagyok ki mit tart előnyösnek és jónak. :D
épp most ajánlanak cserébe a kawáért egy RS 125-öt, rennnnnszámmal forgalmival műszakival
+ egy valami quadot + egy zxr 400 papiros vázat
na ezt add össze full biznisz
az RS 170-200 között érhet a quad 40-et, a váz 1000 ft.
csere
assszen