Sracok, nem kell itt verre menni. Nem kerul semmibe kiprobalni egy kisebb elso lanckereket. Teljesen mindegy mi a cel, kivancsi vagyok, ennyi. Vagy inkabb beszelgessunk a fideszrol, az jobb tema?
Na látod. Amikor Janinál voltam oktatáson el magyarázott egy két dolgot. Alapból azzal kezdte hogy szarul ülök a motoron uTÁNA ÖRÜLTEM HOGY LEÉR A KANYARBAN A TÉRDEM Ő MEG ELMENT MELLETTEM úgy hogy rohadt messze volt az aszfalttól. Rengeteg apró dolog van. Azt mondta hogy amíg a ringen nem mész 2,05 2,10 re addig egy sima utcai motorral is mehetsz uána érdemes variálni.
Talán nincs igazam? Először is ha már pályázik az ember akkor egy kormány lengés csillapítót tegyen fel ha az meg van akkor próbáljon ugyanolyan köröket menni. Ha már ez meg van utána jöhet a köridő faragás ,féktáv, kigyorsítás stb hidd el attól hogy hogy áttétellel variál az ember még körbe motorozzák a nagyobb tudásúak. Ezek az apró variálások csak a lelkünknek jó. Pl kecsón 50mp kerc körül mentem a kilencessel. Oktatás után a jóval gyengébb hatossal rögtön két mp javultam. Pedig még nem is forszíroztam agyon a dolgot. Erre jött egy 250 es apríliás és úgy körbe motorozott ( 42 mp ment) mintha álltam volna. Lényeg előbb maximálisan ismerjük és kezelni tudjuk a motort utána variálhatunk a világba.
Epp palyara akarok valami kompromisszumos megoldast, mert kozuton is hasznalom es nem akarom azt se, hogy hulyere forogja magat, de palyara ez tul hosszu. -1 mindenkepp kellene...de majd kiszamolom.
erdekes a tl,bandit,gsxr topikokban ninden nap szerelnek XD
a ringen az első 2 köröm 3 perc körüli volt,,aztán a 6-7 kör felé érdekes módon lement 2' 30",2' 25"-re....