Itt az a kérdés, ha utána mész fúvókával, rugóval, tűvel, akkor milyen eredmény lesz...egyik szaki szerint meg lehet csinálni faszántosan, de legalább +1 liter/100 km.
Apropó, küldtem neked mailt Nagyon kéne az a rugó, ha jó
már pár kipufogó dobon és rendszeren túl vagyok. tavaly vissza szereltem a gyárit és tengernyi nyomaték került vissza a blokkba, egy hátránya hogy 200-240 nél hangtalan 300kg ágyúgolyóvá válsz.
círka 6 hónapot használom 3000km futással. ha lesz forgalom képes motorom elgondolkodom a casco-n, kb annyi mint egy jó hangú sport dob ára, de ha levadásznak akkor marad némi támasz az újjá építésre.
szerintem vegyél egy másik gyűjtőt csináld meg össze kötő csövesre ! mert a gyárira nem fogsz találni olyan csövet ami szépen szól és jól is ál rajta el rontja az összképet az a süteményes tálca ami a gyárin van ! akrapovicot tudom ajánlani nekem az volt fen el volt vágva 30 cm csak akkor szol mikkor kel neki de akkor nagyon amúgy hatezerig szép mély duruzsulós hangja van
értem. szétdarabolni nemigazán kéne. meglátom a dobot meg az árát ha nem sokat kell belefektetni akkor lehet megpróbálom megmókolni de inkább a dobon kell szabni mert a gyári csövet nem akarom bántani.
A kilences Doba bele megy a gyűjtő cső ha amit a zx-r árul nem 61mm a csatlakozása akkor nem jo ha csak le nem vágod a gyűjtő ki nyúló részét csak akkor nem fog semmi kozpontositani
Sedu nem kötözködés képen DE ha meg felelően van gondozva akkor bármelyik motor kiszalad a világból. A hangról meg csak annyit hogy nem villanymotort akar az ember, mert ha igen akkor ott van a másik három japán márka.
Apropó, küldtem neked mailt Nagyon kéne az a rugó, ha jó
círka 6 hónapot használom 3000km futással. ha lesz forgalom képes motorom elgondolkodom a casco-n, kb annyi mint egy jó hangú sport dob ára, de ha levadásznak akkor marad némi támasz az újjá építésre.
nem kell megvenned csak esztétikára mi lett volna a véleményed
csak az az egy gond vele, hogy ez a 3 hengeres változat