"kényelmesebbet"
én amíg lehet sport vasat hajtok , a városi robeszt nem ide számolva
régebben próbáltam r6r-t, szűkös volt de nem kényelmetlen.
nekem a koporsó lesz kényelmesebb
naked brrrr 160-nál tornádóba motorozni
hónalj szárító
dehogy...
csk a közeljövőbe jobban kell a csurma,.,....
aztán lehet szó motorrol ujra,,de akkor már valami "kényelmesebbet" nézek ki...
persze nem hónalj szellőztetőt...
úgy a tuti ! amúgy ilyenkor is vesznek motort, de már csak a külföldi papirosokat. magyar okmányokkal nem kő megindult a még nagyobb motor és autó import. már swejch is célpont onnan is hozzák őket
én feladtam az eladást egyben, alkatrészenként vihetik.
összerakom a B-t és a sor végén elpilinckázok.
bár kurvára sajnálom a kisebb súlyát és a harapósságát.
Hetes is tankolva hitelesített mérlegen 235kg volt.
Én kb, 55-60, mögöttem egy bögyös, cicics popsis 80 akkor ez egybe se kevés.
Tény egy 2T jobb lenne a seggem alatt, de hát az a kúrva pénz....
...bár csak fedezet nélküli virtuális lovét adhatnék kölcsön jólmenő kamatra
Lehetne nyitni kawabiker folyószámlát és lelehetne menni jó kamatért -1Misi egyenlegig nekem meg csak csurogna a kamat.
remélem egyben lesz, nem fél futó alkatrésszel fog futni
így vissza emlékezve egyenes úton nem volt gond a B vel, de ha eljött a kanyar 243 kg odabasz pedig tettem rá több fajta gumit 195/65 sbk is volt rajta, de a tömeg az tömeg , ha megindul visz mindent.
a szlovák dobsinai szerpentinen a haver megcsúszott előttem hayabusával egy kiszáradt átfolyáson . egy élmény volt hátulról
Tegnap vettem egy Goldwing-et, de mégis az R1-el fogok motorozni