remélem egyben lesz, nem fél futó alkatrésszel fog futni
így vissza emlékezve egyenes úton nem volt gond a B vel, de ha eljött a kanyar 243 kg odabasz pedig tettem rá több fajta gumit 195/65 sbk is volt rajta, de a tömeg az tömeg , ha megindul visz mindent.
a szlovák dobsinai szerpentinen a haver megcsúszott előttem hayabusával egy kiszáradt átfolyáson . egy élmény volt hátulról
lesz egy másik B, de az állat lefújta matt feketére
gyűlölöm azt a semmit mondó színt, amék motor már oda ér annak kámpec dolóresz. azé meg vizslatom ha nem arany áron adják.
felépítem a B-t.
Pityusz
[41776] tegnap 21:16
Én anno az SP1-em cseréltem XX-re,az ugyebár V2 és nem is a szarabb fajtából... Úgy gondolom,hogy nem cserélném vissza!
Ez a "pincéből tol" marhaság, 3000 alatt halott az összes V motor...
Nagy ccm-es sor4 az igazi!
Vagy csak öregszek és lusta vagyok kapcsolgatni a vátót....
ők annál rutinosabbak, de ők is esnek hibába.
a cimborám gépébe az olasz törte bele a kulcsot, és hogy hogy nem bontott zár volt benne csak az évjáratot tévesztették el.
én tőlük vettem az sp-t, azóta se bántam meg. nem volt gányolva. minden használt gépet alaposan át kell nézni aztán otthagyni ha gebasz van vele. az a baj sokan szemet hunynak az állapot felett a csábító ár hallatán, később meg anyáznak miatta. akkor meg már hiába.
aha, foglalt a grande oldalán
képek szerint alkalmas, cimbim gépe is onnan származik neki 11 000 volt benne meg beletört kulcs rozsdás lánc és 2001-es motorban 2002-es felső villahíd. nem szorult kicsit sem a teleszkópszár alul kerékszerelésnél.
így vissza emlékezve egyenes úton nem volt gond a B vel, de ha eljött a kanyar 243 kg odabasz pedig tettem rá több fajta gumit 195/65 sbk is volt rajta, de a tömeg az tömeg , ha megindul visz mindent.
a szlovák dobsinai szerpentinen a haver megcsúszott előttem hayabusával egy kiszáradt átfolyáson . egy élmény volt hátulról