Légy oly kedves kérlek szépen és legyél szíves kisatirozni photoshopban fekete tintával a hegesztéseket, mert még a gixxxer tulajoknak megteccik a szép zőőőd motor, maga az ETALON technika! Ahol nem reped a váz
nem érdemes behozni, meg felkutatni. aki többet jár kel kint hoz 5-10 db-ot, azért a max 50 000 ft-ért nem érdemes kint bóklászni napokat, úgy is kereskedőkön keresztül juthatsz mákos vételhez, a ki 17 év alatt 25 ezret beletolni úgy hogy nem borul fel nem cserél kipufogó dobot, az nem fogja hirdetgetni, betolja egy kereskedőhöz, adják el.
Nekem eddig csak olyan gondok akadtak, hogy:
-papucsban egykerózás benzinkúton
-esőben kanyarba előzés
-télen kanyar előtt jégen nem ért a fék semmit és a villanypásztort eltéptem, mivel a kanyart egyenesre alakítottam
víz és pici well done persze ultrahangos berendezésben
adatlapomon mail cím de ilyen pici mosóm van, a 4hengeres sor csak szétszedve fér bele darabokban! viszont így látni nincs e harcoló német katona az összekötő csövekben és azok tömítései milyenek.
szinkronteszterem is van, amivel ilyetmeg ilyet tudok.
Nem lenne értelmesebb minden cumót eladnod ami nem a kiszemelt évjáraté és behozni egy mocit kintről?
ÉN tuti B -t hoznék be, ha találnék olyat ami keveset futott és nem látott sport dobot, akkor a hengerfeje bírja és nem kell hegeszteni.
B közelebb áll a szívemhez, bár utcára mind bőven elég(6r,7r,9r), talán a 6R legalkalmasabb, a 7r a legegyedibb és sportosabb, 9r meg olyan öszvér sportos is meg keménytúrázó bigbike valami köztes a zzr1100 és zx7r közt. 1,1zizi végképp nem kéne, az már kúrva nehéz!
Utoljára is mikor javítottam egy gpz1000rx -t alig akartam kipróbálni, ezek a nagy dögök nem vékony embernek valók.
Lehet, hogy elektron csöves, de pontos!
ehez kellene amugy a kehin csovek "ha jol tudom igy hivjak " !
az ár is fix meg az is hogy annyiért nem veszi meg akinek van 5 kilója már 99-est vesz.
annyit biz ér
225800?
Nekem eddig csak olyan gondok akadtak, hogy:
-papucsban egykerózás benzinkúton
-esőben kanyarba előzés
-télen kanyar előtt jégen nem ért a fék semmit és a villanypásztort eltéptem, mivel a kanyart egyenesre alakítottam
de ezeket mind a gumi tapadási minőségére fogtam!
engem 90 kilósan oda borított ahová akart.
kell a kondi a B-hez.
az a 25 800 km-t elég indok hogy érdekeljen
adatlapomon mail cím de ilyen pici mosóm van, a 4hengeres sor csak szétszedve fér bele darabokban! viszont így látni nincs e harcoló német katona az összekötő csövekben és azok tömítései milyenek.
szinkronteszterem is van, amivel ilyet meg ilyet tudok.
ÉN tuti B -t hoznék be, ha találnék olyat ami keveset futott és nem látott sport dobot, akkor a hengerfeje bírja és nem kell hegeszteni.
B közelebb áll a szívemhez, bár utcára mind bőven elég(6r,7r,9r), talán a 6R legalkalmasabb, a 7r a legegyedibb és sportosabb, 9r meg olyan öszvér sportos is meg keménytúrázó bigbike valami köztes a zzr1100 és zx7r közt. 1,1zizi végképp nem kéne, az már kúrva nehéz!
Utoljára is mikor javítottam egy gpz1000rx -t alig akartam kipróbálni, ezek a nagy dögök nem vékony embernek valók.