Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

te Pipi még egyszer meg kérdezném,hogy mit szólnátok ha a májusi tali itt lenne?
Nem akarok vitát indítani. De pl én a market nél vettem a motort. Még a régi tulajnál. Velem szemben korrekt volt. Hogy a mostaniak milyenek azt nem tudom. Még tavaly beszéltem a Red Baronosokkal, na ott viszont elég magas lóról beszéltek. Szerintem embere válogatja, kinek ez kinek az jön be. Valószínű ebben a nehéz helyzetben mindenki a saját pecsenyéjét sütögeti és már ritkaság a motoros segítség. Az hogy milyen árban árulnak egyes kereskedők az csak tőlük függ. De amíg lószar van addig veréb is lesz. Ki kell próbálni több helyet és utána dönteni.
pálya motort lehet olcsóbban adni Biztos egyszer sem volt meghajtva, a fék se volt megégetve
Az milyen már hogy telefonon lebeszélünk mindent, hoznám a motort, de akku nincs, csak egy döglött egy másik gépből, fénykép másik motorról készült, láncvédő állítólag nincs, csak a polcon, de az nem az övé, emellett felvitte a motor árát. Amikor hangoskodtam levette a motorról a 2 jó sport gumit és ideadta túra gumikkal a motort a megbeszélt áron.
én mégtudnék azért hozzá mondani...
Legalja, onnan vettem az egyik kilencesem
felsoroltad a világ összes fosrakását
1
Csimbikiém lehet, hogy ti nem
De én egy ma született bárány vagyok
te szeki én nem akarlak téged bántani de eben a kibaszott országban ki nem adott el még szart ! az imre amúgy kibaszott jó ismerősöm akit én oda vittem az szarat nem kapott ! sok olyan barom volt aki annak idején oda ment 5 kilóval és azt hite hogy gyári motort kap ! abba is gondolj bele hogy ezekből egy idő után az embernek elege lesz és lehet nem úgy szól ahogy az átlag el viseli ! plusz az én motorom tuti nem láttad mert mikkor mentem meg nézni akkor jött egyenesen a digóktól ! azon kívűl hogy pálya gép volt semmi baja nem volt üveg szálas idom és semmi nem hajolva rajta ! utána gyors papír és nálam is volt ! ezzel nem kötözködni akarok csak ne úgy beszéljünk mint ha mi vagy bárki más ma született bárányok lennénk ! és ebből nem akarok haragot
ezt meg mellé egy Duci 916sps -t, mind kettőt tűzpirosban
lehet más meg olyat nem amit te kedvelsz
olvass és láss, azt írtam hogy kulturált hely, nem hogy mindenben tökéletes
Épp eszű ember LADÁT NEM VESZ!
....de bjéemvét se!
Az auto transaxle elrendezésű és minimális rugózatlan tömeggel rendelkezik!
Tehát a következők:
Alfa 75, gtv, alfetta
Porsche 924, 944, 968

Na jó még a középmotoros mr2 belefér a kocsi fogalmába :P
Nem tudom akkor mi volt, meg azt se tudom most ki a tulaj.

Amit én tapasztaltam(2013ban), hogy 100% normális banda és a limlomtól a tipptoppig meg árakat nézve a tuti biznisztől a rém drágáig bőven volt minden.És nekünk nagyon baráti áron tipptoppgépet sikerült ott venni.

Nagyon nagy és vegyes volt a választék, nekem az jött le, hogy kimennek egy-egy tipptopp tuti olcsó azonnal piacképes gépért és mellé ahány még befér a furgonba annyit bedobnak ami azonnal útba akad nekik, hogy több bizniszen osszák el a behozatali lovét...
Kiszolgálás meg csillagos ötös, aki nem nézi meg mit vesz azt mindenhol átkúrják, így az szerintem nem gond, hogy nem az összes gép volt olyan ami tuti biznisz.
Meg mi van, ha valakinek pont olyan kell sé annyit megér neki? Majd rendbe rakja. Vettem én már darabokban is motort igaz magánszemélytől, de pont azt akartam és nem érdekel, hogy darabokban adják...

Szóval nálam csillagos ötösre vizsgázott az a hely.



Redbarom áhh hagyjuk na azok az igazi szarházi és egyben hülye banda! Azt se tudja ott a szerelő, hogy melyik a motor eleje meg a vége, és irreálisan drágán ócska lomokat árulnak!
Na velük nincs csak nagyon negatív tapasztalat!
Tudnék a redbaromról mesélni bőven szotrikat, az a hely ahol totál hülyének néznek téged és még nem is értenek hozzá!
mit írtál ember gazdag!
vagyonok pukkantak ki egy havasi meg a franc tudja milyen blokkokból. egy verseny egy motor így sírdogáltak.
eccer elvittem egy csákót egy esztergályoshoz ~ 3kg vetetett le a lendítő kerékből, a faterja tudta nélkül. mondja a faterja hogy olyan gyenge lett az 1.5 kerek lámpás lada mióta a fia megkuplungozta, nem szóltunk az öregnek hagytuk had küszködjön.
pancser.
szerintem eret vág ha meglátja 520-ért az egybe rendbe konkurenciát.
látom éldegélsz!
mondjam még.....
azt is tudom mért tudta 0 beugróval adni a motorokat............
persze , hogy megint beköpjenek........

azóta ha jól tudom kitársult a motor bizniszből, talán egy ducati 999-el láttam. elmaradtak a haverok is tőle, ezt meg a volt haverjai mondták.
szerintem nem, ezért nemfog labdába rúgni 580-ért az olasz 02-es ződike. ha mindene flott alkalmas szét csapatni a hátsó gumát mint zápor eső a libaszart.
ahogy én láttam:
az Imi nevezetű főnök elsőre kommunikatív jó arcnak tűnt, ha arra volt dolgom bementem beszéltünk. be szerettem volna cserélni a régi B-met egy C-E re, nem jött össze amiért nem is haragszom rá. sztán épp akkor volt csúcson a hitelezés, intézett volna hitelt 0 beugróval -10% volt az alsó határ mindenhol- csak a személyim kellett volna meg egy alkalmas jármű. 24 körüli törlesztővel vihető lett volna az alkalmas gép, de egy jó ismerős szavára hallgattam, nem lett hitel de motor se. később is bementem de csak olyan motorok voltak ott amire lehetett költeni, csepegett csorgott belőlük minden ami volt, akku lánc kukán mindegyiken. felfogtam hogy a gyors meggazdagodás mindenütt a cél, csak volt hogy 30 motorból 2 ami érte a pénzt/hitelt, a többi meg honda huhki........-volt. ott akkor az volt a lényeg hogy valaki beesett -volt hogy haza is vitték a behitelezett motort, mert még el sem tudott indulni vele az udvarról- kipattintotta a személyijét rámutatott egy dögre, másnap már a nevére is írták a hitellel együtt , vitte boldog boldogtalan. persze ide is került belőlük helybe, volt gond velük rendesen, nem kerek bicajok voltak azok később öcskös fejébe vette hogy vegyünk egy pálya motort, hívtam is a csákót, pont van egy alkalmas.
csak ott derült ki hogy a blokk és a váz külön kupacot képezett a szerelője- inkább hagyjuk- garázsában, csak a fele cucc volt meg hogy életet leheljünk a vasba, pl a motorhoz egy darab csavart nem tudott adni, pedig szét volt dikhászva rendesen. írjam , csőbe húzott rendesen, motor maradt, tapasztalat több lett. majd egy kisúji találkozón ittunk együtt megint, ahol elmondta hogy nem csinálnak mást csak bemennek a boltba, elbunkóznak egész nap, leégetnek egy két gumit, bekarmolnak rendesen. ami ott volt vele r6 azt is rendszám nélkül hozta oda, és csak rémképei voltak arról hogy a műszerfalon villogott egy apró led -pipipipipipipipi- mikor behugyozva elázva csatak részegen tiltatta a motort.
amikor eccer leírtam valakinek ugyan ezt itt a fórumon, és hogy figyeljen oda mit vesz meg valaki beköpött csaba -szarvas-békés környékéről itt a fórumról. másnap csatakos szájjal felhívott és beszéltünk, azóta nem.................
a tavalyi tiszaföldvári bulin este találkoztam vele, mi kaját rendeltünk, ő is oda jött csatak részegen csak arrébb ült le, de azért hangosan be be szólogatott, épp azt nem vette észre hogy ahová beült pad onnan nem lehet csak úgy kiugrani, mire észbe kapott volna már le is rúgtam volna fejét. a forró babgulyással hűteni nem lehet, ha meg össze jön az adok kapok akkor megeshet hogy kidobnak a találkozóról. nem lett balhé de ami nem múlik.................
tisztelt kawabiker volt már úgy, hogy itt a fórumon olvastam, vettek egy motort onnan és a vacsi új gumit azonnal lelőtték a motorról mihelyt a tulaj kifarolt a telepről mert épp valakinek a társaságából szülinapja volt. korrekt kereskedés lehet hogy van,de nem ezen a tájon
én szerintem a csimbi motorját is láttam ott, ferde volt a segédváza és nem volt benzincsap tekerőkéje, de volt C 9-es aminek 2 m ről látszott hogy heftölve volt a segédváza.
nem sok kereskedést láttam , de a red baron telephelye volt a leg kultúráltabb hely, viszont ha ott áll egy eladó motor és az van árnak írva hogy érdeklődjön az már ad okot fejtörésre.
apropó, volt réges reégen egy zzr 400 náluk két ordas nagy kipufogó csővel az oldalain, ára fele volt egy átlagosnak, nekem még akkor is sok. kérdezzük a pacákot miért ilyen óccsó a verda. válasz : eltűnt a motorból kb 20-25 LE teljesítmény úgy hogy még az ehte japcsi szerelő sem tud vele mit kezdeni, inkább adjuk óccsón csak ne kelljen vele foglalkozni.
már párszor láttam élőben kunmadáron és talán még ebben az éveben egy hírdetésben.
Az is baj ha olcsó, az is baj ha drága. Tél közepe van.
Feltűnően olcsó nem?

http://www.kepesmotor.hu/kawas...
Mi a baj velük?
Egyszer voltam ott de jó bolt!
Lett is üzlet!
Nagyon korrekt, rendes banda!
Volt ott 1-2 szép gép, meg 1-2 lom is, 1-2gép nagyon brutál jó áron, meg 1-2 szerintem túlárazva.
Gondolom ahogy, amit sikerült behoznijuk külföldről.

Szóval a kínálat vegyes, a kiszolgálás meg 100% fasza! Érdemes elnézni oda! Kifejezetten komplett használt motor adás-vétellel foglalkozó helyek közül ők az elsők, ahol 100% megelégedett véleménnyel jöttem ki a boltból!
a grande nagyon drága lett
Akitől az E30-at vettem M5 motorral, az is a ladát tartotta meg, a barom