Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a cimbora a srad 750-el 280-ál kielőzte a 954-et, még nem versenyeztem olyannal, kikoptak a falumból
a full honda mániára vissza térve, én már beszéltem olyan egyeddel akinek a kislánya 250 000 ft-os hrc vezérműtengely kittel játszadozott, mert nem volt aki beépícccseeeeeeeee.

kb 150 000 -éééé
zokszó nélkül mondja hogy tíííííídddiiidddii tííííííddiiiiii
az 1000rr-ekbe bele lehet nyúlni, mint a kakiba.
többnyire olyan honda fanok vásárolják akik a motor tudásának 1/3 vagy még annyit sem tudnak --van hogy nem is akarnak-- kimotorozni.
státusz szimbólum, amit a kisebb kategóriájú hondások előtt mutogatnak, a többségük flott állapotú, az ágyuk mellé van betolva, vagy a fűtött garázs mélyén dugdossák.
van egy másik réteg aki szintén honda mániás --kifelejtettem hogy minden alkatrész olaj szűrő csakis honda lehet bennük, ami nem honda az nincs is -- szal ők meg kihozzák belőlük a 110 %-ot. hol első hol hátsó keréken hol az árok partján. eszement módon lehet űzni őket, bírják a gyűrődést és adnak is adrenalint bőven, állóképes járművek, leharcolt lekarcolt állapotban nagyon sokat kell és lehet rájuk költeni, mivel akik csak műkedvelők és odaverik a masinájukat sokat költenek a felépítésére így felverik az amúgy is szűkös használt alkatrész piacot. tehát jó alkatrész hiányában az általad is belinkelt is szenvedhet. ha jól veszem ki pályaidom -üvegszálas- van rajta, a gyalázatos matt fekete festéssel. többen nevettek rajta mikor mondtam hogy amék motor megéri hogy matt feketére fössék az elérte végállomását, tehát szerintem jóra ne számícccs azt a motort töviről hegyire végig kell mérni bontani hogy láss nem két féldarabból heggelték össze. az árát hagyjuk 50 100 e ft hozzáadásával lehet jót is kifogni, 700-750 amit érhet ílyen állapotban és még nem is hallottad a hangját, nem szagoltad a füstjét. a jók 1-1.5 között mennek, de az ár vége felé már dédelgetett családtagot vásárolsz meg. az átlag kopó alkatrész felhasználáson felül csak olaj kellhet több bele 2dl - 1L 1000 km-re, akkor viszont kevesen kerülnek olyan helyzetbe hogy rád előzzenek, esetleg ha tankolsz.

igy használd, ezt szereti. a többi csak túramotorozás.
929 nem ellenfél.
Jaja! de végre ugy is elmenne.
én ha olyat keresnék igen, annyit még 5 év múlva is érni fog, egy jó 919 árát éri, hogy nem flott a föstése kit érdekel. kerekedjen a szemed ha arra a típusra vágysz.
na na..........
-2 hátra
mid van meg a szettből?
uhhhhh, akkor az is fillérekből rakta össze az árát.
vannak ilyenek is mint a példa igazolja, akkor az volt az utolsó zongora leckéje amit tőlletek kapott. megy a garázs mélyére napos időben kihozzák szellőztetni, friss levegőt szívni, negyedévente eccer jut teletankra, ő sem fog 6 hónapnál többet forgalomban tölteni.
K3 mal mentem már. Egyesbe megyek vele aztán hogy én elvátok ő meg persze engedi tovább és később vált el... na ott már szopóágon vagyok.
olyan motoros csákó vette meg akinek ezzelőt volt 20 éve egy 250 etkója 10 éve sporól erre a motora azt mondta hogy agusztusra össze gyűlik a vez lánc ára
230 250-ig azt is fogja utána onnan el araszol a k1 k2
annyit megért csimbi. lehet ők is zongorázni tannnnníjják.
az télleg bitang lehet 72 000 az órájában.
Azt nem igazán!
a K 1000-ben azért kicsit kételkedem
No meg a kawámmal leszopatom bármelyiket!
Néztem én is! kis képen ennyi pénzért azt hittem jó állapotú. De az ár akkor sem stimmel rákattintottam és olvastam, aztán néztem a képet. Én meg nem venném....
jaja csak jó az árra
jól ez is részt vett egy pár zongora órán