Ha nem basztatjuk,,piszkáljuk,gyári állapotában is egy jó sportverda még,,,
A ringen kitekertem a gázkart is,,üvöltött,,szabályzott,,farolt, ,stb.
Hazafelé 2 személyel meg szépen puhán dorombolt alattunk...
Ennyi..
Tudom, Tudom!
Na persze vannak állatok! Akik szarnak rá és mokolják ész nélkül.
Így nem nehéz megölni. Szét forgatod nem törődsz vele......
DE ha foglalkozol vele és üzem melegen JÓ olajban használja az ember akár sportosan is! Akkor igazán jó társa lesz az embernek és nem lesz panasza rá.
Sport légszűrőt úgy elítélem ahogy van. De ez az én véleményem. Ha azt sem gondozod akkor nagyobb kárt teszel vele mint hasznot. Sőt véleményem szerint károsabb akkor is még ha karbantartod a légszűrőket mint ha gyári szűrőbetétet használnál...
Csavargatás meg igaz a futóműre is. Össze vissza elkezdi csavargatni ész nélkül.
az isten az mikor lecserélik sport szűrőre a gyári légszűrőt, éveket töltenek el azzal hogy életet leheljenek a blokkba, faragják basztatják a karbikat állítgatják reszelik és soha nem lesz jó. a cimborának is sport szűrő van fenn, amikor lekerül róla mert szokás szerint állítgatni kell, akkor vastagon áll a sár a karbiban.
nem rég elszólta magát , mikor rajta volt a gyári szűrő 2 ben gázra felvette az elejét. most sport szűrővel csak lövöldöz.
amikor csak nézegettük a nagy gixer verdákat már akkor ették a vezérműtengelyt, kipattogott, megette a himbákat, na miért is
mert nem oda illő o gyűrűket raktak be amik az olaj és a hő hatására megduzzadtak, eltömítették az olajzó csatornákat. az akkori gumik 2-4 ezret bírtak hátul, ritka volt az 1100-es jó gumival hátul.
elkoptak összetörtek, szétbarmolták őket, van aki szakszerűen, vannak akik műmájer módon, ezért is volt hogy az átlag 5-6L fogyasztást sikerült 10 re is feltornázni.
nem hiszem hanem tudom és látom hogy megölik őket.
a cimbora fighterét mád-ról cserélte el, egy lépcső alá volt betámasztva, blokk lukas hengerfej kuka állapotban.
most tudta meg hogy vissza 2. tulaj többet ment vele hátsó keréken mint kettőn, az előző meg a görbe és szoruló első telók és tengely miatt kiküldte a lelkét és a blokkot a verdából.
A ringen kitekertem a gázkart is,,üvöltött,,szabályzott,,farolt, ,stb.
Hazafelé 2 személyel meg szépen puhán dorombolt alattunk...
Ennyi..
Na persze vannak állatok! Akik szarnak rá és mokolják ész nélkül.
Így nem nehéz megölni. Szét forgatod nem törődsz vele......
DE ha foglalkozol vele és üzem melegen JÓ olajban használja az ember akár sportosan is! Akkor igazán jó társa lesz az embernek és nem lesz panasza rá.
Sport légszűrőt úgy elítélem ahogy van. De ez az én véleményem. Ha azt sem gondozod akkor nagyobb kárt teszel vele mint hasznot. Sőt véleményem szerint károsabb akkor is még ha karbantartod a légszűrőket mint ha gyári szűrőbetétet használnál...
Csavargatás meg igaz a futóműre is. Össze vissza elkezdi csavargatni ész nélkül.
Én nagyjából most hevertem ki a szilveszteri hétvégét
nem rég elszólta magát , mikor rajta volt a gyári szűrő 2 ben gázra felvette az elejét. most sport szűrővel csak lövöldöz.
mert nem oda illő o gyűrűket raktak be amik az olaj és a hő hatására megduzzadtak, eltömítették az olajzó csatornákat. az akkori gumik 2-4 ezret bírtak hátul, ritka volt az 1100-es jó gumival hátul.
elkoptak összetörtek, szétbarmolták őket, van aki szakszerűen, vannak akik műmájer módon, ezért is volt hogy az átlag 5-6L fogyasztást sikerült 10 re is feltornázni.
a cimbora fighterét mád-ról cserélte el, egy lépcső alá volt betámasztva, blokk lukas hengerfej kuka állapotban.
most tudta meg hogy vissza 2. tulaj többet ment vele hátsó keréken mint kettőn, az előző meg a görbe és szoruló első telók és tengely miatt kiküldte a lelkét és a blokkot a verdából.