Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem basztatjuk,,piszkáljuk,gyári állapotában is egy jó sportverda még,,,
A ringen kitekertem a gázkart is,,üvöltött,,szabályzott,,farolt, ,stb.
Hazafelé 2 személyel meg szépen puhán dorombolt alattunk...
Ennyi..
Tudom, Tudom!
Na persze vannak állatok! Akik szarnak rá és mokolják ész nélkül.
Így nem nehéz megölni. Szét forgatod nem törődsz vele......
DE ha foglalkozol vele és üzem melegen JÓ olajban használja az ember akár sportosan is! Akkor igazán jó társa lesz az embernek és nem lesz panasza rá.

Sport légszűrőt úgy elítélem ahogy van. De ez az én véleményem. Ha azt sem gondozod akkor nagyobb kárt teszel vele mint hasznot. Sőt véleményem szerint károsabb akkor is még ha karbantartod a légszűrőket mint ha gyári szűrőbetétet használnál...

Csavargatás meg igaz a futóműre is. Össze vissza elkezdi csavargatni ész nélkül.
Na gyó reggelt és új évet
Én nagyjából most hevertem ki a szilveszteri hétvégét
Akkor keresd tovább.
nem.
az isten az mikor lecserélik sport szűrőre a gyári légszűrőt, éveket töltenek el azzal hogy életet leheljenek a blokkba, faragják basztatják a karbikat állítgatják reszelik és soha nem lesz jó. a cimborának is sport szűrő van fenn, amikor lekerül róla mert szokás szerint állítgatni kell, akkor vastagon áll a sár a karbiban.
nem rég elszólta magát , mikor rajta volt a gyári szűrő 2 ben gázra felvette az elejét. most sport szűrővel csak lövöldöz.
Meglett a kupak Szeki?
amikor csak nézegettük a nagy gixer verdákat már akkor ették a vezérműtengelyt, kipattogott, megette a himbákat, na miért is
mert nem oda illő o gyűrűket raktak be amik az olaj és a hő hatására megduzzadtak, eltömítették az olajzó csatornákat. az akkori gumik 2-4 ezret bírtak hátul, ritka volt az 1100-es jó gumival hátul.
elkoptak összetörtek, szétbarmolták őket, van aki szakszerűen, vannak akik műmájer módon, ezért is volt hogy az átlag 5-6L fogyasztást sikerült 10 re is feltornázni.
szasz! itt esik.
Hú de tavasz van felénk,1000sűt a nap és +9celzius.
Látom,olvasom tegnap nagyon írós kedvében volt a csapat.
1.Jó napot.
nem hiszem hanem tudom és látom hogy megölik őket.
a cimbora fighterét mád-ról cserélte el, egy lépcső alá volt betámasztva, blokk lukas hengerfej kuka állapotban.
most tudta meg hogy vissza 2. tulaj többet ment vele hátsó keréken mint kettőn, az előző meg a görbe és szoruló első telók és tengely miatt kiküldte a lelkét és a blokkot a verdából.
A jó kis légolajosak! Igazi történelem. Ebbe még benne volt az anyag. No meg nem is öli meg az ember hipp hopp elhiheted.
kb. 2 éve is volt eladó 1000rr 3x0,000Ft-ért, de még én sem vettem meg. Mivel azt hiszik ez is 919 és bírja, adnak is neki. Ez viszont nem bír annyit
A futómű is csak utcára elég(ott szuper). Slovakia ringen teljesen betekerve kezdő csoportban elmegy
nah miaz hogy höbörögni ez csak viccelödés
Szeki. Kedden délelőtt megyek be olyan 8 körül viszem a betéteket 8 ezret mondtak az első hátsó garnitúrára.
ez motoros találkozóra nem is rossz megoldás
nyugdíjas vidék ez zsolti nem lehet itt már sötétbe hőbörögni meg hát amúgy is csak résztulajdonos vagyok