Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

van egy kétsebis szögelt babszim egy éve nem láttam valamere el van téve gyári blok és henger reszelt felömlőkel és polírozva a gyári tizenhatos szívó csonk helyet 26-os van plusz más karbi rezó van rajta a gyári 22 leömlő helyet 32 leömlő ! 90 a vége alattam 8-10 literes fogyasztás csak a gyári kuplung nem bírja a strapát
nah nem vagyok ott és elakadsz
meee ha ráköti , oda lesz a felni is.
mi az hogy a babetta az államkincstár mélyén lapul?
nem nem
mé hogy-hogy hüttö nincs kösdrá a slagot
max a bringárol a robesz el van dugva a piroson nincs hűtő a babeta meg az állam kincstár mélyén lakozik valahol
nah csimbi ebböl gumiégetés lesz
halgatok rad mester mar elo is vettem az egyik oszetevot
ananászlé
már öt kibaszott éve ! néha van egy két hónap mikkor kettő műszak van már nem is tudom milyen az mikkor reggel hét-től délután fél négyig baszom a rezet
kedden délelőtt.
már 3-ban nyomod?
1 gurítás alatt is van még élet 1000RR -ben, nézz körül.
az a projekt be fucsoltt a három műszakal nem össze egyeztethető
persze hogy meg legyen mindenki csinálva
még a rum is!
a fogyókúrád?
ennyi husi? ennyi bor?
rumot a borba csimbi
na vazze má megint
de amugy meg inkab igyatok meg egyetek meg van mit
az osszes hondas beteg gyogyitani kene az agyukat
nem bogyesz nem figyeltél ha villantod a pizt akkor lehet proba kör és akkor kell a váltot meg a töltést megnézni én ezt mondtam az egyik szár mély karcos
929 el mentem...
De van itt ismerősnek egy 954 Na azzal már tavaly is akartam menni egyet. Hátha idén sikerül mennünk egy szimbolikusat!
a cimbora a srad 750-el 280-ál kielőzte a 954-et, még nem versenyeztem olyannal, kikoptak a falumból