nem siklottunk el fölötte.
ha vissza olvasol akkor már többször kiveséztük még ábrákkal is illusztráltuk hogy mi kell a zx sorozat működéséhez.
ha leveszed a fejidomot és vele a komplett ram air rendszert akkor ne számíts arra hogy a motorod ugyan úgy fog működni mint régen. a zx sorozat a ram air-nek köszönhetően többet tol fékpadon, mint évjáratban meg egyező karburátoros ellenfelei.
ha úgy döntöttél hogy idom nélkül fogod használni sajna neked kell ki kísérletezned hogy eltaláld a saját motorod beállításait.
én biztos hogy nem tudok semmilyen karburátor típust ami megfelelhet a zx9r hez. az esélye kicsi, de talán meg eshet hogy a zx9R B szériára fel lehet szerelni a síktolattyús karburátort aminek a szívócsonk kiosztása megegyezhet a zx7-zxr 750 típuséval .
a bregi nevű srácnak van ilyen karburátora, aminek előbb az árával -400euró- kell meg barátkoznod, majd sztán a karbival ami vagy jó vagy sem.
nekem is volt csupasz motorrá épített zx9R-em, nem dicsőség, nekem sem sikerült megoldanom a ram air nélküli problémát.
Egy olyan kérdésem lenne, hátha van valakinek tapasztalat az ügyben, hogy jet kit-et keresnék a motoromhoz. A kérdés, hogy az általam talált három gyártó közül melyiket válasszam, Factory, Dyno és Ivan's Performance. Ami adott a motoron, az egy full akrapovic rendszer és kap még egy sportlégszűrőt is.
Köszi a segítséget előre is! :)
Közbe megnéztem a fotódon, hogy suzukid van.
Már feltettem a kérdést, de átsiklottak fölötte.
A zx9r-e milyen karbi megy fel a gyárin kívül?
Nagyon fontos lenne.
Köszi!
nekem nem ment át a fighter fejidommal pedig hidd el hogy ismerek már szinte minden jakubinus puttonyszájt a Carmó suzukiba ugy engedték át,ha teszek rá egy olyan lámpát amibe benne van az E jelzés és a cikszáma szerint valamilyen motorra való nem audi gyári ködlámpa igy kapott egy szééép rozsdás Nyeper lámpát azzal át engedték
ha vissza olvasol akkor már többször kiveséztük még ábrákkal is illusztráltuk hogy mi kell a zx sorozat működéséhez.
ha leveszed a fejidomot és vele a komplett ram air rendszert akkor ne számíts arra hogy a motorod ugyan úgy fog működni mint régen. a zx sorozat a ram air-nek köszönhetően többet tol fékpadon, mint évjáratban meg egyező karburátoros ellenfelei.
ha úgy döntöttél hogy idom nélkül fogod használni sajna neked kell ki kísérletezned hogy eltaláld a saját motorod beállításait.
én biztos hogy nem tudok semmilyen karburátor típust ami megfelelhet a zx9r hez. az esélye kicsi, de talán meg eshet hogy a zx9R B szériára fel lehet szerelni a síktolattyús karburátort aminek a szívócsonk kiosztása megegyezhet a zx7-zxr 750 típuséval .
a bregi nevű srácnak van ilyen karburátora, aminek előbb az árával -400euró- kell meg barátkoznod, majd sztán a karbival ami vagy jó vagy sem.
nekem is volt csupasz motorrá épített zx9R-em, nem dicsőség, nekem sem sikerült megoldanom a ram air nélküli problémát.
Köszi a segítséget előre is! :)
Már feltettem a kérdést, de átsiklottak fölötte.
A zx9r-e milyen karbi megy fel a gyárin kívül?
Nagyon fontos lenne.
Köszi!
Lehet egy kérdésem?
ne add fel összejöhet még.....
ezért sem szólnak hozzád
itt legalább ha nem is egy húron pendülnek a fórumozók, de a minimális tiszteletet meg adják egymásnak.
itt vagy te vagy a kivétel vagy nem is közénk/ hozzánk írogatsz.
ez van tomi
Ennyi pénzt elszarsz a hülyeségekre, nem marad benzinre, hogy elkoptasd a drága fékbetéteket, és felmelegítsd az aranyáron mért fékolajat.
de lehet hajnal 3 kor már a többi vendég feladja