Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasztok ninjákok tehát EGER
gyáá nem csúszott?
Csá csá

Most raktam le a motor az előbb :)Már hiányzott
csőő
Rég voltam itt az SM en de látom tele baszták ezt is reklámmal!
tegyél bele inyektort
Ok. Köszi.
Nagyon várom őket...
Nem azért írtam.
Majd nem sokán jönnek a szakik oszt meg lesz válaszolva.
Új vagyok.
Nem olvastam.
Nem találom.
Egy csapágyas fúrógép, pamut polírkorong, no meg egy satupad.
Mivel sikerult ilyen fenyesre? Szepek lettek.
Tudom, bennem van a hiba, de ezekben valahogy nem bizom. Nem tudom miert...azt gondolom, hogy utcai hasznalatnal jok, de rendszeres palyahasznalat mellett mit tudhat?!
Nem rég lett ismét kivesézve ez a téma.
Erről mi a véleményetek? Jobb lett mint a Tokyco 3 dugisa?
Kis kaja, kis polír...
Tedd vissza az idomot és no problem. :)
Sziasztok!
Szeretném megkérdezni, hogy egy zx9r-re milyen karbi megy rá a gyárin kívül.
Le lett cupaszítva a vas, de a gyári karbival valami plusz levegőbeármlás hiány miatt nem megy rendesen.
A plusz evegőt a spoiler adta.
Köszi a segítséget!
No, őket nyugodtan megpróbálhatod, kb. 5000 péz a négy betét, csak vidd a vasat is.
Erősebb motorokra is csináltattunk már és totál jó volt. Nem eszi a tárcsát, nem csikorog, esőben is fog.
Van még idő!
Ez nem csikorog és még fog is. Csak felül ne szarakodna. De majd áprilisban amikor lehull a nagy hó akkor szét kapom.
Ertelek. Ugyanennyiert merik a kawasakinal is. Kovetkezo szezont Bremboval futom...remelem nem fog csikorogni...
Roppant egyszerű, ami tokico volt az most már nissin néven fut és a motopartsnál vettem. És az GYÁRI.
abból csak ivászat lenne
Na ezaz...mi a gyári? Úgy értem ki a beszállító? Én úgy láttam Tokico (legalábbis a 98-99-esnél a gyári betét hátuljára ez volt írva)...lehet h a 4 dugósnál már nissin? Vagy gyári vagy Brembo, minden más felejtős. Esetleg Lucas, vagy Vesrah arany áron
Ahogy asszonykádnak is mondtam, regge én pont másfelé veszem az irányt3...