az utolsó három kép a már javított verzió, eddig 2 hónap állás után is tökéletes.
talán eljutok addig hogy a maradék 2 féket is helyre pofozzam, meg bele olvasok az rr fórumba holnap pont arra járok ahol a fékjavító mester lakik.
az első három kép a munkahenger csere után a verseny előtt, a második a lyme party előtti napon a fürdetés után készült.
utolsó képen látszik hogy felütközik a kar nincs mit tovább húzni.
a saját gyári főfékhengeremet leimátkozták a motoromról akkor került fel rá a 10R-é, 320-as tárcsával egy újjal belenyúlok, és az utas bukója koppan is a sajátomon.
lehet zokon esett hogy nem együtt mentünk vagy sajnálnám a 6R-t, de jobb ezt elviselni mint a fék hibája miatt másnak bajt okozni.
kérdezd a csimbit neki gázkarig beesett a fékkar és el látogatott a bukótérbe is miatta, igaz annyi olaj folyt a telóból rá mint ami benne volt, nem csoda hogy elkottázta. habár csak a gyávák fékeznek ...................
én is
az alsó nyergek tömítéseinek nincs köze a főfékmunkahenger elpuhulásához.
az vagy tömít vagy nem tömít. slussz
ha tömít, van féked, ha nem, folyik belőle a nafta fék kánycs
a tudomány a felső munkahengerben és a belső rugó által ellentartott tömítés állapotán, az általa ezerszer megtett út kopásából, a főfékmunkahenger azon belső részén eredő kopás összetett hányada.
ha teszel bele új karmantyút és nincs a főfékhengerben círka 50 000 km akkor esélyes hogy jó lesz, feltéve ha előző kinti életében autópályán használták. jobbára olyan gépeken jön elő a hiba amik 50 000 km felett teljesítettek, vagy verseny pályán is használták őket. pl egy gumikkal foglalkozó helyi csákótól vettem át a 14:43-as áttételt ami az olasz import gépéről származott, az ő féke sem tuti , pedig fém fékcső gyári fékkar gyári felújító szett van benne. a megoldás a belső gumi gyűrű nagyobbal való helyettesítése, de ahhoz profi hozzáértésére van szükség.
aki olvasgat más fórumokat ott is vannak ilyen gondok-ugye sedu- és meg is találták a megoldást, viszont igen bele kell lapozni az oldalba hogy megtaláld. nem feszítem a húrokat cbr 900rr ugyan ezzel a problémával küzd. van olyan eset is mikor tip-top a fék 1 hétig vagy ha használod rendszeresen, de pl 3 hét állás után oda a fék 0-ra a motorról meeee ugye kit hívnának ha nem engem hogy nincs FÉÉÉÉK ki tudod légteleníteni hogy le sem veszed a tartály fedelét, de az akrobata mutatvány a javából. a B fix tartályait a legkönnyebb légteleníteni
szal vagy főfékhenger csere újra, konkrétan az alu ház, vagy olyan bontott ami friss keveset futott modellről származik.
akkor segítség hogy ne verjétek magatokat költségekbe.
a 04-05 zx10R felső munkahengere pont ugyan az mint a zx9-é , és azok a modellek nem érik meg csak nagy ritkán a 40-50 e km-t tehát alkalmasak lehetnek donornak.
elloptam sedu szövegét : nekem is lesz egy eladó ilyen főfékhengerem meeeee 10R-em az sajna nem lesz.
mikor bigenoszi vagy ki oltott a kipu fórumon hogy neki 4 kipufogó dobja volt otthon majdnem ráírtam nekem meg 3 rossz első fékem.
sajna bogyesz az első fék miatt nem mentünk a lyme partyra meee konkrétan gázkarig jött be az a fék kar amivel előtte 1-2 héttel a rabócsin nyomtam és ott hibátlan volt. nem akartam azt hogy a célrará végén bele nyúlj a semmibe, sedu meg szétröhögte volna magát itt a fórumon hisz tudjuk pont fél 5 kor lépett le.
Pedig a megoldás, hogy alul és felül is cserélni kell. Ha felül cseréled, szart sem ér. Nézd meg hogy néznek ki ennyi idősen azok a karmanytúk, amiket a gyárban beleraktak Sajnos ez zsebbe nyúlós felújítás. És csak gyárival érdemes dolgozni, a többi szart sem ér, vagy nagyon nagy mázli kell, hogy tökéletes legyen. A Suzukinak is volt ugyanilyen nyerge, tőle is lehet karmantyút meg porvédőt venni. És tőlük rendeltem Angliából és 60 helyett vmi 35-be megúsztam, a felső felújítót pedig itthon vettem. Ha ezt megcsinálod, veszel bele normális betétet, és nincs a tárcsád sem szarrá kopva (ami ilyen 50 ezer körül eléggé esélyes, hogy már ilyen), akkor jó lesz a fék. Minden más pénzkidobás. Végigjártam
Betét nélkül egyszere mozdulnak meg a dugók? Meg ha bent a betét egy pár izmosabb fékezős kör utána ha belenézel továbbra is egyszere mozognak a dugók?
Ahol hamarabb jön ki(pl. egyik széle) ott hamarabb fogja a tárcsára nyomni aztán billegni fog a tárcsán a ferdére kopott betét, ami próbál újra egyenesre kopni ha hosszan fékezel.
Húzta volna anyjába aki a 6dugós nyergeket ezekre felrakta....
Alsóval kezd...
Sajnos egy kezemen megtudom számolni hány olyan 6r,7r,9r -t láttam amin alul a 12dugóból mind a 12 együtt mozog :(
Pedig a kutya ott van elásva, persze lehet a felsőd is kuka már, végülis öreg mocik mind :(
Amíg az alja kuka addig befog esni a kar meg fos lesz a fogáspont, stb.
Kéne nézni inkább alulra valami csereszavatos 4dugós verseny nyerget ami jó a tárcsához,telóhoz, felfogatás,átmérő,stb.
talán eljutok addig hogy a maradék 2 féket is helyre pofozzam, meg bele olvasok az rr fórumba holnap pont arra járok ahol a fékjavító mester lakik.
utolsó képen látszik hogy felütközik a kar nincs mit tovább húzni.
a saját gyári főfékhengeremet leimátkozták a motoromról akkor került fel rá a 10R-é, 320-as tárcsával egy újjal belenyúlok, és az utas bukója koppan is a sajátomon.
lehet zokon esett hogy nem együtt mentünk vagy sajnálnám a 6R-t, de jobb ezt elviselni mint a fék hibája miatt másnak bajt okozni.
kérdezd a csimbit neki gázkarig beesett a fékkar és el látogatott a bukótérbe is miatta, igaz annyi olaj folyt a telóból rá mint ami benne volt, nem csoda hogy elkottázta. habár csak a gyávák fékeznek ...................
és fékeztem volna lábbal
na jó.igazad van a fék nem játék mint ahogy a medve sem
az alsó nyergek tömítéseinek nincs köze a főfékmunkahenger elpuhulásához.
az vagy tömít vagy nem tömít. slussz
ha tömít, van féked, ha nem, folyik belőle a nafta fék kánycs
a tudomány a felső munkahengerben és a belső rugó által ellentartott tömítés állapotán, az általa ezerszer megtett út kopásából, a főfékmunkahenger azon belső részén eredő kopás összetett hányada.
ha teszel bele új karmantyút és nincs a főfékhengerben círka 50 000 km akkor esélyes hogy jó lesz, feltéve ha előző kinti életében autópályán használták. jobbára olyan gépeken jön elő a hiba amik 50 000 km felett teljesítettek, vagy verseny pályán is használták őket. pl egy gumikkal foglalkozó helyi csákótól vettem át a 14:43-as áttételt ami az olasz import gépéről származott, az ő féke sem tuti , pedig fém fékcső gyári fékkar gyári felújító szett van benne. a megoldás a belső gumi gyűrű nagyobbal való helyettesítése, de ahhoz profi hozzáértésére van szükség.
aki olvasgat más fórumokat ott is vannak ilyen gondok-ugye sedu- és meg is találták a megoldást, viszont igen bele kell lapozni az oldalba hogy megtaláld. nem feszítem a húrokat cbr 900rr ugyan ezzel a problémával küzd. van olyan eset is mikor tip-top a fék 1 hétig vagy ha használod rendszeresen, de pl 3 hét állás után oda a fék 0-ra a motorról meeee ugye kit hívnának ha nem engem hogy nincs FÉÉÉÉK ki tudod légteleníteni hogy le sem veszed a tartály fedelét, de az akrobata mutatvány a javából. a B fix tartályait a legkönnyebb légteleníteni
szal vagy főfékhenger csere újra, konkrétan az alu ház, vagy olyan bontott ami friss keveset futott modellről származik.
akkor segítség hogy ne verjétek magatokat költségekbe.
a 04-05 zx10R felső munkahengere pont ugyan az mint a zx9-é , és azok a modellek nem érik meg csak nagy ritkán a 40-50 e km-t tehát alkalmasak lehetnek donornak.
elloptam sedu szövegét : nekem is lesz egy eladó ilyen főfékhengerem meeeee 10R-em az sajna nem lesz.
mikor bigenoszi vagy ki oltott a kipu fórumon hogy neki 4 kipufogó dobja volt otthon majdnem ráírtam nekem meg 3 rossz első fékem.
sajna bogyesz az első fék miatt nem mentünk a lyme partyra meee konkrétan gázkarig jött be az a fék kar amivel előtte 1-2 héttel a rabócsin nyomtam és ott hibátlan volt. nem akartam azt hogy a célrará végén bele nyúlj a semmibe, sedu meg szétröhögte volna magát itt a fórumon hisz tudjuk pont fél 5 kor lépett le.
.Nemtolti be
ez zsiga
csak a föstő is ezt mondja rá
Ahol hamarabb jön ki(pl. egyik széle) ott hamarabb fogja a tárcsára nyomni aztán billegni fog a tárcsán a ferdére kopott betét, ami próbál újra egyenesre kopni ha hosszan fékezel.
Húzta volna anyjába aki a 6dugós nyergeket ezekre felrakta....
Sajnos egy kezemen megtudom számolni hány olyan 6r,7r,9r -t láttam amin alul a 12dugóból mind a 12 együtt mozog :(
Pedig a kutya ott van elásva, persze lehet a felsőd is kuka már, végülis öreg mocik mind :(
Amíg az alja kuka addig befog esni a kar meg fos lesz a fogáspont, stb.
Kéne nézni inkább alulra valami csereszavatos 4dugós verseny nyerget ami jó a tárcsához,telóhoz, felfogatás,átmérő,stb.