Te kékvér
Ottan leszünk tölletek néhány km zebegény dózsa gy u 62.
Szállás, ugyan nincs mert fulra leszünk, ha van kedvetek gyertek le. Csörizz vagy engem, ha engem már nem tudsz elérni
Csillának biztos meg van Erika száma Ö jobban telefonközpontubb és kevésbé ittas mint én
üdv! igen saját kezűleg raktam/tuk össze a cimborám 98-99 zx9 -ét 2002 első fejidommal. utoljára segítettem így másnak.
+ most segítettem egy srácnak 99-ből 02-eshez alkatrészeket adni.a cimborámnak kicsi pénze volt alacsony költségvetéssel dolgoztunk.
klackó fejidomja volt asszem 42 000 amit javítani kellett, 25 000 volt a ram air 18 000 a műszertartó amit szintén javítani kellett 20 000 fabri plexi 25 000 a szörcsögő új-kínait ne vegyél- a műszer valami 35 000. gyári csavarok nem voltak a gumi bizbaszok + eszterga 10 000 ft.
a másik srácnak 180 000 volt plexi és műszertartó nélkül.
egy jó tanács soha ne vegyél olyan cuccot amit nem láttál élőben sokan áradoznak a kínai idomszettekről:
-tudok olyat akinek nem jött meg a megrendelt áru
-1 képzett szerelő 1.5 napi melója minden szerszámmal fortéllyal felszerelkezve hogy rá tudja szabni a kínai cuccot a bringádra, de konkrétan láttam olyan 600RR idomot aminek az utolsó idom betétjének beszerelésénél elszakadt a szerelő cérnája és vissza tette a gyári éppen használható idomját.
-a festés az ebay képeken tükör, mikor megjön fél liter pálesz mellett teliberrel te is föstöl olyan minőségben, mintha rá locsolták volna a festéket, tükör lakkozást felejtsd el
- németekhez jött olyan idom szett hogy 10-20 centi hiányzott az oldalidomból.
-A.J.-nek 2 szer küldtek rossz plexit a motorjára, egyiket sem kellett vissza küldenie
-jött idem mo. olyan R1 lámpa amit nem lehetett beszerelni a fejidomba.
tehát ha ebay-ről rendelsz csak látod mit rendelsz de nem tudod hogy passzol is a helyére. ha nem, hetek hónapok míg viszont látod a pénzed.
rosszabb esetben elviszi a cica, és fel írhatod a kéménybe korommal a veszteséget.
a zx10R fórumon olvasd el crazy joe írását az 5.1 fékolajról, megéri.
mi benne a szopás?
felszereled, teszel két gumi /hipolán csövet az alsó munkahengerek légtelenítő csavarjára, felül megöntöd fékolajjal a tartályt, rágyújtasz egy kocka sörre, öntöd utána itt is ott is és várod mig bubi mentesen nem jön a lötty a csöveken. sztán légteleníted, 1-edül nehezebb, egy jó macskával fűtött garázsban még nehezebb ha jó a főfékhenger akkor pikk-pakk kész és több időd marad a macskára, ha pikk-pakk nincs kész, szar a felső cucc, karmoltathatod egész íccaka magad a macskával a kocka sör is kipukkan akkor sem lesz tuti
Gondoltam hogy nem lesz olcsó, egyenlőre csak érdeklődés szinten vagyok vele. Anyagi része meglenne tavaszig ha megvalósítható, és még így mindig olcsóbb, mint ha amiről tudom hogy megbízható már 4 éve eladni, és venni egy új kakukk tojást.
A kínai idomszettet felejtsd el!
Gagyi! Minden szempontból.
A műszer megtartható szerintem is de majd Kawaszeki megmondja a tutit!Igy sem áll meg 100 pénz alatt.
Műszerfalt azt megszeretném tartani, hátha egy plusz konzollal felfogatható. E-bay-en néztem idomszetteket. Valaki esetleg rendelt már innen? Lámpa, ram-air stb azt pedig megpróbálom használtan beszerezni.
Szeretném a 1998-as ZX9R C vasamat újabb ikerlámpás fejidommal "fiatalabbá tenni". Elméletileg a felfogatási pontok azonosat, esetleg volt-e köztelet aki már próbálkozott ilyesmivel?
Na léptem mindenkinek buék
Sok lencsét egyetek az meghozza újévre a sok pízt
(meg a fingózást)
Ottan leszünk tölletek néhány km zebegény dózsa gy u 62.
Szállás, ugyan nincs mert fulra leszünk, ha van kedvetek gyertek le. Csörizz vagy engem, ha engem már nem tudsz elérni
Csillának biztos meg van Erika száma Ö jobban telefonközpontubb és kevésbé ittas mint én
a másik nem jó hozzá
fejidom 45 000-60 000
ram air 25 000
fejidom tartó 25 000
szörcsögő 18 000
műszer 35 000
plexi 10-25 000
lámpa 55-60 000
ram air takaró 8000
+ a biz baszok 10-15 000 ft.
+festés 25 000
+ a 98-99 felül van a kormány csutkája a 02-ön alul így közel lesz a kezed + a kezelő szervek az idomhoz.
tapasztalat. de van akinek így is jóóóóóóóóóóóó
+ most segítettem egy srácnak 99-ből 02-eshez alkatrészeket adni.a cimborámnak kicsi pénze volt alacsony költségvetéssel dolgoztunk.
klackó fejidomja volt asszem 42 000 amit javítani kellett, 25 000 volt a ram air 18 000 a műszertartó amit szintén javítani kellett 20 000 fabri plexi 25 000 a szörcsögő új-kínait ne vegyél- a műszer valami 35 000. gyári csavarok nem voltak a gumi bizbaszok + eszterga 10 000 ft.
a másik srácnak 180 000 volt plexi és műszertartó nélkül.
egy jó tanács soha ne vegyél olyan cuccot amit nem láttál élőben sokan áradoznak a kínai idomszettekről:
-tudok olyat akinek nem jött meg a megrendelt áru
-1 képzett szerelő 1.5 napi melója minden szerszámmal fortéllyal felszerelkezve hogy rá tudja szabni a kínai cuccot a bringádra, de konkrétan láttam olyan 600RR idomot aminek az utolsó idom betétjének beszerelésénél elszakadt a szerelő cérnája és vissza tette a gyári éppen használható idomját.
-a festés az ebay képeken tükör, mikor megjön fél liter pálesz mellett teliberrel te is föstöl olyan minőségben, mintha rá locsolták volna a festéket, tükör lakkozást felejtsd el
- németekhez jött olyan idom szett hogy 10-20 centi hiányzott az oldalidomból.
-A.J.-nek 2 szer küldtek rossz plexit a motorjára, egyiket sem kellett vissza küldenie
-jött idem mo. olyan R1 lámpa amit nem lehetett beszerelni a fejidomba.
tehát ha ebay-ről rendelsz csak látod mit rendelsz de nem tudod hogy passzol is a helyére. ha nem, hetek hónapok míg viszont látod a pénzed.
rosszabb esetben elviszi a cica, és fel írhatod a kéménybe korommal a veszteséget.
Maradjanak is itt!
mi benne a szopás?
felszereled, teszel két gumi /hipolán csövet az alsó munkahengerek légtelenítő csavarjára, felül megöntöd fékolajjal a tartályt, rágyújtasz egy kocka sörre, öntöd utána itt is ott is és várod mig bubi mentesen nem jön a lötty a csöveken. sztán légteleníted, 1-edül nehezebb, egy jó macskával fűtött garázsban még nehezebb ha jó a főfékhenger akkor pikk-pakk kész és több időd marad a macskára, ha pikk-pakk nincs kész, szar a felső cucc, karmoltathatod egész íccaka magad a macskával a kocka sör is kipukkan akkor sem lesz tuti
Gagyi! Minden szempontból.
A műszer megtartható szerintem is de majd Kawaszeki megmondja a tutit!Igy sem áll meg 100 pénz alatt.
Lámpa,fejidom,plexi, ram air rendszer,talán fejidom tartó konzol is és műszerfal.
Szeretném a 1998-as ZX9R C vasamat újabb ikerlámpás fejidommal "fiatalabbá tenni". Elméletileg a felfogatási pontok azonosat, esetleg volt-e köztelet aki már próbálkozott ilyesmivel?