és még egy tipp.
a zx7R dugattyúi ugyan azok mint a B kilencesé 73mm, ott a lökettel csökkentették a cm3-it.
a B nagy hibája a nem tökéletes anyag választás, ott a vfr 90 000 után vissza adta mind a 4L kenőanyagot
mondjuk látni kellene a valós km-állást is egy oly méretű olajfogyasztás után mint a tied.
én nem vok te
ha jó a gyári hengersorod és nem állsz anyagilag fitten akkor meghagynám. ha össze omlik a másik akkor van tartalékod. persze ha nem akarod eladni
ÉN a motoron lévő hengersort levenném és intóval rámérnék mennyire van hordósra kopva a hüvelysor, versenyeztek vele így lehet kopott. elvinném egy esztergályoshoz, a dugó méretére fúratnék egy próba hüvelyt és bele tenném a gyűrűket--mivel új 0-ás hüvelyed nincs-- dobná hogy mi a gyűrűhézag. ha kuka akkor neki kell állni és feltúrni a legkiterjedtebb autó gyűrű katalógust.
csak most mondom hogy amit zalában nem találtak a B-hez az itt van, szal profi kell hozzá aki tudja mit honnan kell -lehet rendelni.
ha megtörtént a csoda és van hozzá rendelhető gyűrű akkor lehet 1mm-el kisebb hüvelyeket rendelni mo.-ról és kitolni a régieket bele az újakat fúrás síkolás. mehet össze.
fazi ez sok utána járás és meló, +20-30 cm-ért. az egyszerűbb amit a basi ajánlott.én is elgondolkodtam rajta de én már a cél előtt vagyok és 0-ás lesz, tehát fítt lesz a hengersorom. abban az ebay cuccban van ~38000 km, ami 20 000 km múlva ugyan oda kopik mint a többi, nem örök darab, kivéve a vfr sorozatot ott elfelejtheted a motorblokkot csak a tanksipkát kell nyitogatnod. de ezt már eccer leírtam neked, csak a barátság kedvéért.
Nekem a Ducati fék nyomáspontja is beljebb jött a gázkar felé 1 centit, az okosok azt mondják jobb olaj kellene bele.
Már fényképpel és nyugtával is igazoltam hogy ott voltam.
A 10R-en nekem radiális volt a felső fék is.
ő amcsiban szerel. ugyan azt írta mint én
a zx7R dugattyúi ugyan azok mint a B kilencesé 73mm, ott a lökettel csökkentették a cm3-it.
a B nagy hibája a nem tökéletes anyag választás, ott a vfr 90 000 után vissza adta mind a 4L kenőanyagot
mondjuk látni kellene a valós km-állást is egy oly méretű olajfogyasztás után mint a tied.
ha jó a gyári hengersorod és nem állsz anyagilag fitten akkor meghagynám. ha össze omlik a másik akkor van tartalékod. persze ha nem akarod eladni
ÉN a motoron lévő hengersort levenném és intóval rámérnék mennyire van hordósra kopva a hüvelysor, versenyeztek vele így lehet kopott. elvinném egy esztergályoshoz, a dugó méretére fúratnék egy próba hüvelyt és bele tenném a gyűrűket--mivel új 0-ás hüvelyed nincs-- dobná hogy mi a gyűrűhézag. ha kuka akkor neki kell állni és feltúrni a legkiterjedtebb autó gyűrű katalógust.
csak most mondom hogy amit zalában nem találtak a B-hez az itt van, szal profi kell hozzá aki tudja mit honnan kell -lehet rendelni.
ha megtörtént a csoda és van hozzá rendelhető gyűrű akkor lehet 1mm-el kisebb hüvelyeket rendelni mo.-ról és kitolni a régieket bele az újakat fúrás síkolás. mehet össze.
fazi ez sok utána járás és meló, +20-30 cm-ért. az egyszerűbb amit a basi ajánlott.én is elgondolkodtam rajta de én már a cél előtt vagyok és 0-ás lesz, tehát fítt lesz a hengersorom. abban az ebay cuccban van ~38000 km, ami 20 000 km múlva ugyan oda kopik mint a többi, nem örök darab, kivéve a vfr sorozatot ott elfelejtheted a motorblokkot csak a tanksipkát kell nyitogatnod. de ezt már eccer leírtam neked, csak a barátság kedvéért.
Masik hengerfejet felfuratni es gyurok ha szarok!?
poc -rof!
Azota nem nyultam hoza'
Már fényképpel és nyugtával is igazoltam hogy ott voltam.
A 10R-en nekem radiális volt a felső fék is.
sporoltam a benyoval
Pipi evitte
Csak az benzinkoton