Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Háááá nem tudom én is viszolygok ettől a ragasztom a fékbedétet témától. Halottam hogy valaki halyabusán ragasztja.... Nem tudom Én fosok tőle de nem kell tudom tudom manapság olyan ragasztók vannak hamarabb megy szét az anyag mint a ragasztás....
ok megkérdezem köszy
Én még nem mertem ragasztani elsőt nagymotorba, de a tököm nekem is teli, hogy 20alatt nem jön ki a fékbetét előre és egy nyarat bír.....
(persze akinek évek óta 20,000km a gépébe, lehet még fékbetétet se cserélt )

Na jó nem panaszkodok, ma csak 30km -t gurultam, elmentem venni ördög italt, valamivel mérgeznem kell magam, úgy is túl sokan vagyunk ezen a bolygón. Benzinpénzzel együtt drága kóla lett.

A debreceni csókával ragasztatod?
kérdezd a sedut
vagy basit, ő tud ebay cuccot felkutatni.
bogyesznek volt talán 7500 ft, akármilyen tuning lófaszba nem lehet több a duplájánál. és ugyan olyan jó. nekem is az van. ragasztott. szegény ember fékbetétje,

csak a vasakat ne dobja ki
a B 9R alsó szárát ha bele pöttyinted a 94-97 az még 4 dugós.
12 000 ft a szett nem egy ördögi ár, a teljesítmény adóm+ biztosításom pont kifutná.
Pont most beszéltem haverral, K3 mas 1000rese van, azt mikor rájött "mint szegény az 5-ös lottó havi nyereményénél" hogy mennyi be van egy első fékbetét abba a szarba. Mert ugye nyergenként 4 db fékpofa megy bele állítólag. Azt mondta olyan 30 ropi a teljes első fék betétezés. Az finom!
De ha már fék téma, nekem kéne rendelni most 12tömitést,12porvédőt egy vagyon....
Van olyan 4dugós nyereg a 7RR kivül ami jó felfogatás és tárcsa stb.?
Ez esetben vennék 4dugós nyergeket...
Suzukik 4dugósai passzolnak felfogatásban?
majd hívlak fűrészporos embör.
Na pont ezt akartam irni...en majd akkor cserelem, ha majd ez akadalyoz meg abban, hogy jobb kort menjek a hringen. Addig jo a mostani full felujitva, fem fekcsovel, 5.1 folyadekkal. Tavaszra van ket gyari tarcsam, brembo betetek...meglatjuk.
Csak nehogy a yamaha fékjénél kössséé ki!
Ma sem lettem kész!


1100 en egyforma mind a hat! TL 1000, ZX9R, Hayabusán féknyergenkét van egy pár kisebb dugattyú.
ettül féltem
egy jó cnc gép + gépmester+ autócad meg sokkkkkk türelem és pénz
Jó estét emberek adjatok már léci tippeket hogy hogyan és miként lehetne állítható kutyacsontot készíteni. Néztem sima húzólakat átalakítását de szerintem az gyengus lenne.
Ja betétjeim egyformán vannak kopva, fém fékcsővel 5.1 olajjal. Úgy is addig barkácsolom amíg nem lesz jó.
Na akkor én vagyok az az egy százalék. Alul minden ok. Ahogy szeki írta ha nem tömít akkor folyik. Nekem a felső pofázik vissza. De majd meg oldom valahogy. Főleg hogy hiába légtelenítem ,nincs benne levegő. Vagyis marad a felső,ráadásul még az oil se fogy el.
Az is, a Hayabusa is, a Suzuki Marauder is, meg sorolhatnam:) Arra kell figyelni, hogy van olyan modell, ahol az uccso dugattyupar kisebb, mashol meg egyforma mind a hat.
az a hat dugós fék a büdös életben nem lesz jó max csak elégséges

nincs az a motor főfékhenger ami annyit tud nyomni hogy faszáúl oda szoríja azt a hatalmas betétet

havernak a gsx-r-en a tl-en is ez a fos fék volt most meg vette az f-es kilencest majdnem pofára estünk vele úgy fog a két dugós
írtam a felső is lehet kuka, de amíg alsók nem jók nincs értelme csak felsőt cserélni.

6dugósok 99% attól puhul el, hogy nem egyformán jár a 12dugó és billeg a ferdére kopott 4db betét, ehhez több folyadék kell hogy odanyomja a dugokon át és több idő mire egyenesre kopik újra, ezért változik is a fogáspont, hol jó hol nem.

Egy nagyobb felső több folyadékot fog lökni lentre így a hibás alsók se fognak bent fogni, de ugye a fékkar méretétől függ, milyen kézi erő kell majd. Alját szarnak hagyni és rárakni egy marha nagy felsőt olyan félmegoldás mint a guminő, jó jó értemén azon is van luk :D
van
nem szenyózunk
Oszt berembó főmunkahengeren nem gondolkozatok?
Itt ez a mocsok tèl