Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerezni a bodzásék tudnak, velük nem foglalkozom. Egész nyáron hirdettek egy pályamotort 600-ért, Szeki nem győzte ide linkelni. Az még össze sem volt törve.
04-05-ös tizest nem veszek mert nem árulnak belőle jót, és sok a típushibája, bár szerintem az egyik legjobb megfizethető sportmotor lenne.
R1 nem érdekel?
Alut NEM polirozunk!
papíron 350, egyébként 250-es hengerek vannak rajta. Nem új a motorja, kb fél percet szántam rá megvételkor. Nem lógnak a hatókarok, átfordul a motor. Meg kell nézni élőben. Nem méhtelepről jött a gép. Az összes alu alkatrész felpolírozva, ha lesz időm a jövő héten lefestem a vázat is.
oké !
Amint megvan a kép küldöm Csimbi!
Na ha olyan ügyes vagy sedu akkor szerez nekem egy 2004 es törött tizest aminek a váza és a blokja jó de csak kis pénzért.
A mai ebédnél szörnyű tényekkel szembesültem.
Aszonta a család, hogy alkohol problémával küzdök.

























































































Me nem talátam a sörömet!
Hányas az az RD? Az új és a kuka között merre sorolnád be a forgattyúsmechanizmus részeit?
Műszakilag rendben volt, lámpák kellettek hozzá. Nem alkudtak belőle, amikor beindítottam

Ezt is elviheted 1,1MFt-ért. 3,5-4 milliótol indul az ára, ezen kb. 1 Millió Ft extra is van. Nem sírni kell, hanem kitenni az asztalra a lóvét. Olyan áron adom a kocsikat, motorokat, hogy aki megveszi is jól jár vele. A suzukiért se jelentkeztél, még képet se kértél róla.
tel számot kerek meg kepet
Szeki pont te mondod, aki 170,000 körül vette meg tőlem a 2000-es évj zx9-et jópár éve?
Bogyónak ajánlottam is a motort, de nem érdekelte. Pályamotor volt magyar papírokkal, 2 hétig árultam, a sportmotoron is volt hirdetve. A 929-et is árultam itt senkit nem érdekelt 500-ért, inkább vették annyiért a B-s kawákat és rohantak szerelőért, és alkatrészekért. A magyar forgalmis Ducatit se kérdezték meg sem a magyarok, se ti, de még a románok se, egy fiatal német srác vitte el féláron. Még a rendszámot is elfelejtettem levenni, annyira örült neki. Van hibátlan és olcsó motorom is, mind a piaci ár alatt, aki akar megtalál.
Elviheted az RD-t is 200-ért új tárcsafékkel szintén magyar forgalmival.
Ha valakit esetleg érdekel van egy eladó ZX-9R F 2002. 11. havi.
Később tudok képet is róla. Zöld.
Ez volt a Grandemoto -nál hirdetett motor tavasszal.
29000 Km
Gianelli sportdob, undertail ,kicsi indexek.
Az ár valahol 800 körül.
http://www.sportmotor.hu/motor...

Kinél lehet most?
Hány km lehet benne? :)
Tuti Tomi megmondja a tutit :)
és a fele annyi idős motorod kb szerintem fele olyan állapotban volt.
tamás, mi sosem látjuk azokat a híres adás vételeidet, féláron meg 5x fiatalabbat meg.............
neked mindig van mindenre biflád
azt a veterán motort aki megveszi az jól jár még ha kitapossa a belét is, még pályán is jól ki lehet motorozni azt a veteránt. egy vezérműlánc feszítő átalakítás kell neki és 100 000 km-ig lehet ontani a belét. óra szerint 230-240 km/h tud és túra tempóban -ha úgy akarod használni- 4-4.5L tud fogyasztani.
olcsó sportoló kispénzű rájdereknek,
nem egyenesen amugy Zsarolyánba találkoztam vele mikor voltam a Gyurika megemlékezésén
nem, jobbra.
győrteleknél megy tovább balra.
sok éve lehetett, mert én már az amerikai zőőd zx9-ét ismertem.
most valahol a kunságban árulják a régi motorját 750-ért.
Ja a hullásé volt.Lacinak megvan még tele halálfejekkel fekete jelenleg 85000km még nem volt bontva.Kertje végében laktam másik utcán ezelött 10 éve.Én még a simsont baztattam neki már vfr-volt ezelött sok éve is.Ö mindig utassal motorozik.A hullás meg letette az ipart nincs motor.
a feketével még októberben találkoztam
Veteránnak jó lehet. Fele ennyi idős 600-as sportmotort adtam el ennyiért a nyáron
Az állapot a másik kérdés. Vettem egy Transitot 300k km-rel jó üléssel, amit előtte néztem 43,000 km-volt hirdetve azon szét volt szakadva, ki volt ülve az ülés Utóbbit 2x annyiért adták volna ide, ugyanúgy külföldi papírral.
egy ilyen bringa ennyiért vállalható. finoman igényesen szét lehet küldeni utcán pályán egyaránt.