Szerezni a bodzásék tudnak, velük nem foglalkozom. Egész nyáron hirdettek egy pályamotort 600-ért, Szeki nem győzte ide linkelni. Az még össze sem volt törve.
04-05-ös tizest nem veszek mert nem árulnak belőle jót, és sok a típushibája, bár szerintem az egyik legjobb megfizethető sportmotor lenne.
R1 nem érdekel?
papíron 350, egyébként 250-es hengerek vannak rajta. Nem új a motorja, kb fél percet szántam rá megvételkor. Nem lógnak a hatókarok, átfordul a motor. Meg kell nézni élőben. Nem méhtelepről jött a gép. Az összes alu alkatrész felpolírozva, ha lesz időm a jövő héten lefestem a vázat is.
Műszakilag rendben volt, lámpák kellettek hozzá. Nem alkudtak belőle, amikor beindítottam
Ezt is elviheted 1,1MFt-ért. 3,5-4 milliótol indul az ára, ezen kb. 1 Millió Ft extra is van. Nem sírni kell, hanem kitenni az asztalra a lóvét. Olyan áron adom a kocsikat, motorokat, hogy aki megveszi is jól jár vele. A suzukiért se jelentkeztél, még képet se kértél róla.
Szeki pont te mondod, aki 170,000 körül vette meg tőlem a 2000-es évj zx9-et jópár éve?
Bogyónak ajánlottam is a motort, de nem érdekelte. Pályamotor volt magyar papírokkal, 2 hétig árultam, a sportmotoron is volt hirdetve. A 929-et is árultam itt senkit nem érdekelt 500-ért, inkább vették annyiért a B-s kawákat és rohantak szerelőért, és alkatrészekért. A magyar forgalmis Ducatit se kérdezték meg sem a magyarok, se ti, de még a románok se, egy fiatal német srác vitte el féláron. Még a rendszámot is elfelejtettem levenni, annyira örült neki. Van hibátlan és olcsó motorom is, mind a piaci ár alatt, aki akar megtalál.
Elviheted az RD-t is 200-ért új tárcsafékkel szintén magyar forgalmival.
Ha valakit esetleg érdekel van egy eladó ZX-9R F 2002. 11. havi.
Később tudok képet is róla. Zöld.
Ez volt a Grandemoto -nál hirdetett motor tavasszal.
29000 Km
Gianelli sportdob, undertail ,kicsi indexek.
Az ár valahol 800 körül.
tamás, mi sosem látjuk azokat a híres adás vételeidet, féláron meg 5x fiatalabbat meg.............
neked mindig van mindenre biflád
azt a veterán motort aki megveszi az jól jár még ha kitapossa a belét is, még pályán is jól ki lehet motorozni azt a veteránt. egy vezérműlánc feszítő átalakítás kell neki és 100 000 km-ig lehet ontani a belét. óra szerint 230-240 km/h tud és túra tempóban -ha úgy akarod használni- 4-4.5L tud fogyasztani.
olcsó sportoló kispénzű rájdereknek,
Ja a hullásé volt.Lacinak megvan még tele halálfejekkel fekete jelenleg 85000km még nem volt bontva.Kertje végében laktam másik utcán ezelött 10 éve.Én még a simsont baztattam neki már vfr-volt ezelött sok éve is.Ö mindig utassal motorozik.A hullás meg letette az ipart nincs motor.
Veteránnak jó lehet. Fele ennyi idős 600-as sportmotort adtam el ennyiért a nyáron
Az állapot a másik kérdés. Vettem egy Transitot 300k km-rel jó üléssel, amit előtte néztem 43,000 km-volt hirdetve azon szét volt szakadva, ki volt ülve az ülés Utóbbit 2x annyiért adták volna ide, ugyanúgy külföldi papírral.
04-05-ös tizest nem veszek mert nem árulnak belőle jót, és sok a típushibája, bár szerintem az egyik legjobb megfizethető sportmotor lenne.
R1 nem érdekel?
Aszonta a család, hogy alkohol problémával küzdök.
Me nem talátam a sörömet!
Ezt is elviheted 1,1MFt-ért. 3,5-4 milliótol indul az ára, ezen kb. 1 Millió Ft extra is van. Nem sírni kell, hanem kitenni az asztalra a lóvét. Olyan áron adom a kocsikat, motorokat, hogy aki megveszi is jól jár vele. A suzukiért se jelentkeztél, még képet se kértél róla.
Bogyónak ajánlottam is a motort, de nem érdekelte. Pályamotor volt magyar papírokkal, 2 hétig árultam, a sportmotoron is volt hirdetve. A 929-et is árultam itt senkit nem érdekelt 500-ért, inkább vették annyiért a B-s kawákat és rohantak szerelőért, és alkatrészekért. A magyar forgalmis Ducatit se kérdezték meg sem a magyarok, se ti, de még a románok se, egy fiatal német srác vitte el féláron. Még a rendszámot is elfelejtettem levenni, annyira örült neki. Van hibátlan és olcsó motorom is, mind a piaci ár alatt, aki akar megtalál.
Elviheted az RD-t is 200-ért új tárcsafékkel szintén magyar forgalmival.
Később tudok képet is róla. Zöld.
Ez volt a Grandemoto -nál hirdetett motor tavasszal.
29000 Km
Gianelli sportdob, undertail ,kicsi indexek.
Az ár valahol 800 körül.
Kinél lehet most?
Hány km lehet benne? :)
neked mindig van mindenre biflád
azt a veterán motort aki megveszi az jól jár még ha kitapossa a belét is, még pályán is jól ki lehet motorozni azt a veteránt. egy vezérműlánc feszítő átalakítás kell neki és 100 000 km-ig lehet ontani a belét. óra szerint 230-240 km/h tud és túra tempóban -ha úgy akarod használni- 4-4.5L tud fogyasztani.
olcsó sportoló kispénzű rájdereknek,
most valahol a kunságban árulják a régi motorját 750-ért.
Az állapot a másik kérdés. Vettem egy Transitot 300k km-rel jó üléssel, amit előtte néztem 43,000 km-volt hirdetve azon szét volt szakadva, ki volt ülve az ülés Utóbbit 2x annyiért adták volna ide, ugyanúgy külföldi papírral.