akkor nincs mese megveszem az 52-est és befosok de most azon spekulálok hogy van egy cimbim aki mesterien varr bőrt és holnap beszélek vele ha veszek 52-es szerkót akkor a hasánál mit tud neki okozni hogy jó legyík 70ezerért leltem boltban zsír ujjj probiker cuccost ami 52-es vagy megkérdezem szekinek a haverját. az én haverom meg átalszabja nekem
Ez így van! Egy jó befosás mindent megold!
Tulajdonképpen mindenből szűket kell venni, ami, mert hamar tágunak a bőrök. Csizma, nadrág, kabát, kesztyű stb.
Sőt nem árt ha a sisak is feszes
A fenét szűk ruha ,nézzél el egy két féktávot oszt befosol attól a ruha puhul és nyúlik. Fazi nálam kétszer nagyobb még is az én volt ruhám vette. Tudjátok a fosás nagy úr, mindent tágít
Grat. Nekem 56-os kabát kellett, mert az 54-es jó lett volna, de a vállamra kicsi volt . Idén viszont szezon végén vettem egy 52-es nadrágot pályázni. Mivel hosszban és fenéknél az 54 kicsit nagy, gondoltam jó lesz az 52 is...hát nem mondom, durván töltött hurka vagyok benne. De elég jól tágulnak ezek, két eső meg két beleizzadás és egy mérettel nagyobb.
Az hogy hörög ha lebontom az elejét azt tudom de arra is úgy jöttem rá hogy felhívtam egy okos embert (Szekit) és ő mondta hogy tegyem fel a cuccokat és minden ok lesz: De nem ecsetelte hogy hány mili mini meg a faszom tudja milyen nyomás kell hozzá. És ennyi. Különben is ha zgrinyál a glogyó akkor meg stómfolom a gűzlit és réz pajszerral abcungolom a spilvajszert.
nahh. én ki vezettem a karbi szellőzőket és a légszűrőház csöveit is. eredmény/javulás nix
utána jött a trükkök tömkelege, eredmény nélkül.
kigyorsításon -2 +2 vel felvette az elejét és 100 ig pumpált is rendesen 120 tól izmos 9-10 000 fordulaton tartva 160 ig tolt sztán elkezdett csak forogni de nem tolt mald lőtt olyat a gyári dobbal hogy majd leugrottam a verdáról, azt hittem defekt
ez 180 körül történt. volt hogy 220 ig is kiforgott hátszélben azt bírtam élvezni, kergette is a motorblokk a fordulat mérőt.
Na ezt a sok okos embert. Bameg ha működik akkor jó ha nem akkor tessék meg csinálni. És ennyi. Engem se kérdeznek hogy az a fa amiből dolgozom hogyan nő fel. Legyen kész a bútor és ennyi. Az a baj a legtöbb szerelővel és sajna felénk is hogy elvégzik a suli és onnantól kész tudósok , Nem arra vagyok kíváncsi hogy miért nem zgrinyál a glogyó hanem arra hogy mikorra lesz kész és mennyibe fog fájni.
Na akkor.
Kezdjük ott hogy egy motornál nincs olyan hogy szívás!
A dugattyú a felső holtpontból az alsó holtpont felé haladva felette az égéstérben lecsökkenti a nyomást azaz vákuumot csinál . Amikor kinyit a szívószelep (4 ütemű) akkor a külső légköri nyomás hatására (mivel ez nagyobb mint a dugattyú feletti égéstérben) a két nyomás próbál kiegyenlítődni igy a szívócsőben nagy sebességgel áramló levegő alakul ki. Karburátornál ez azért érdekes mert ez a nagy sebességű levegő áramlás miatt működik egy karburátor.
Egy sima ram air nélküli motornal a légszűrő házban ugyanakkora nyomás van mint az uszóházban. Igy tud működni a rendszer.
A ram air-al (tulajdonképpen olyan mint egy feltöltős motor csak itt a nagy sebességgel haladó motor maga elött tolja a levegőt ami feltorlódik a légszűrő házban mivel több levegő jut be mint a motor által felhasznált levegő mennyiség. Ezért is hívják torló nyomásosnak) ellátott motornál ezt úgy oldják meg hogy a karburátor szellőző csövét vagy bekötik a légszűrő házba vagy kivezetik a motor elejére a ram air bevezető nyílásába. Így ugyanakkora nyomás lesz a légszűrő házban és az úszóházban egyaránt!
Így ismét működik a rendszer.
Ha ezt megbolygatod azaz leveszed a ram airt a motorról akkor nem lesz jó csak egy bizonyos sebességig, míg nagyobb nyomás nem keletkezik a légszűrőházban mint az úszóházban. (milibarokról van szó)(ZX 9 esetében ugye az úszóház szellözö ki van vezetve a fejidomba) De mivel a fejidomot leveszed így nincs ram airod sem úszóház kiegyenlítésed. Mivel a vázon ott marad a két nagy nyílás amin keresztül nagyobb sebességnél felépül a nyomás a légszűrő házban. de nincs kiegyenlítésed igy a motor szaggatni fog mert benzinszegény lesz a keverék. Nem kapja fel az úszóházból a benzint a nagy sebességgel áramló levegő.Mivel a szívotorokban nagyobb lesz a nyomás mint az úszóházban.!Porlasztó elv!
Injektorosnál azért nincs ilyen probléma mert a pumpa már nyomással juttatja be a szívócsőbe a benzint az injektorokon keresztül! Itt csak egy légtömeg mérő esetleg nyomás figyelő van a
légszűrő házban ami jelet ad a ECU-nak hogy mennyi ideig legyen nyitva az injektor! Tökmindegy hogy van rajta ram air vagy nincs a motor bármekkora sebességgel működni fog módosítások nélkül.
vagy 2x
Tulajdonképpen mindenből szűket kell venni, ami, mert hamar tágunak a bőrök. Csizma, nadrág, kabát, kesztyű stb.
Sőt nem árt ha a sisak is feszes
utána jött a trükkök tömkelege, eredmény nélkül.
kigyorsításon -2 +2 vel felvette az elejét és 100 ig pumpált is rendesen 120 tól izmos 9-10 000 fordulaton tartva 160 ig tolt sztán elkezdett csak forogni de nem tolt mald lőtt olyat a gyári dobbal hogy majd leugrottam a verdáról, azt hittem defekt
ez 180 körül történt. volt hogy 220 ig is kiforgott hátszélben azt bírtam élvezni, kergette is a motorblokk a fordulat mérőt.
na van vakum vagy nincs vakum a motorban, sot talan seholsincs, meg a vilagurben se.
azert meg nem szolok,hogy ketto u mert tapitelon egyet is nehez eltalalni XD
ha vakumrol beszelunk az mekkora nyomas? pl barban mondjuk abszolutnyomas erteket nezve de lehet legkorinyomashoz is..... a tobbi passzol
Kezdjük ott hogy egy motornál nincs olyan hogy szívás!
A dugattyú a felső holtpontból az alsó holtpont felé haladva felette az égéstérben lecsökkenti a nyomást azaz vákuumot csinál . Amikor kinyit a szívószelep (4 ütemű) akkor a külső légköri nyomás hatására (mivel ez nagyobb mint a dugattyú feletti égéstérben) a két nyomás próbál kiegyenlítődni igy a szívócsőben nagy sebességgel áramló levegő alakul ki. Karburátornál ez azért érdekes mert ez a nagy sebességű levegő áramlás miatt működik egy karburátor.
Egy sima ram air nélküli motornal a légszűrő házban ugyanakkora nyomás van mint az uszóházban. Igy tud működni a rendszer.
A ram air-al (tulajdonképpen olyan mint egy feltöltős motor csak itt a nagy sebességgel haladó motor maga elött tolja a levegőt ami feltorlódik a légszűrő házban mivel több levegő jut be mint a motor által felhasznált levegő mennyiség. Ezért is hívják torló nyomásosnak) ellátott motornál ezt úgy oldják meg hogy a karburátor szellőző csövét vagy bekötik a légszűrő házba vagy kivezetik a motor elejére a ram air bevezető nyílásába. Így ugyanakkora nyomás lesz a légszűrő házban és az úszóházban egyaránt!
Így ismét működik a rendszer.
Ha ezt megbolygatod azaz leveszed a ram airt a motorról akkor nem lesz jó csak egy bizonyos sebességig, míg nagyobb nyomás nem keletkezik a légszűrőházban mint az úszóházban. (milibarokról van szó)(ZX 9 esetében ugye az úszóház szellözö ki van vezetve a fejidomba) De mivel a fejidomot leveszed így nincs ram airod sem úszóház kiegyenlítésed. Mivel a vázon ott marad a két nagy nyílás amin keresztül nagyobb sebességnél felépül a nyomás a légszűrő házban. de nincs kiegyenlítésed igy a motor szaggatni fog mert benzinszegény lesz a keverék. Nem kapja fel az úszóházból a benzint a nagy sebességgel áramló levegő.Mivel a szívotorokban nagyobb lesz a nyomás mint az úszóházban.!Porlasztó elv!
Injektorosnál azért nincs ilyen probléma mert a pumpa már nyomással juttatja be a szívócsőbe a benzint az injektorokon keresztül! Itt csak egy légtömeg mérő esetleg nyomás figyelő van a
légszűrő házban ami jelet ad a ECU-nak hogy mennyi ideig legyen nyitva az injektor! Tökmindegy hogy van rajta ram air vagy nincs a motor bármekkora sebességgel működni fog módosítások nélkül.