mert ott erzekelo mer,elektronika szabol azt az injector meg bespriccel,mint kuki a nuniba....
karbisnal,mint irtam az uszohazba id kell a tulnyomas, mert kulonben nem alakul ki az elvart nyomaskulonbseg es a benyat onnan nem kis manokak vagy torpek hozzak ki a szivotorokba....
karbinak belül is túlnyomáson kell lenni az úszoházban bent, és nem csak a levegőszürőnél a "levegőnek".
Ha az úszóház szellőzést a légszürőbe kötöd akkor langyos motornál fosul indul vagy sehogy, mert a kipárolgott benya a légszürőn lecsapódik.
Ezért két megoldás terjedt el:
1:szelep(levegő v. elektromos vezérlésű)
2:a ram air elejéhez húzzák ki a szellőzést, hogy kifele párologjon a benya de befelé kialakuljon rendes tulnyomás(azonos érték)
Szelepes de levegő vezérelt pl. a 7R, szelepes elektronyos sok honda, szelepnélküli kivezetéses beömlős pl. a 6R
ezt kő csinálnie
karbisnal,mint irtam az uszohazba id kell a tulnyomas, mert kulonben nem alakul ki az elvart nyomaskulonbseg es a benyat onnan nem kis manokak vagy torpek hozzak ki a szivotorokba....
Csak 2004- ben jelent meg rajta!
Ha erdekel el is tudom magyarazni miert!
Ha az úszóház szellőzést a légszürőbe kötöd akkor langyos motornál fosul indul vagy sehogy, mert a kipárolgott benya a légszürőn lecsapódik.
Ezért két megoldás terjedt el:
1:szelep(levegő v. elektromos vezérlésű)
2:a ram air elejéhez húzzák ki a szellőzést, hogy kifele párologjon a benya de befelé kialakuljon rendes tulnyomás(azonos érték)
Szelepes de levegő vezérelt pl. a 7R, szelepes elektronyos sok honda, szelepnélküli kivezetéses beömlős pl. a 6R
60-70 km/h-ig onnan csak szétszedve egy porsche csomagtartójában tudja a 250-et,