Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tököm ki van ezekkel!teljes ujrafényezés oldaldekni müszerfalkonzol lápa hátsó nyulvány ez az idei termés a biztositó még nem fizetett a tata elismerte a rendörség megállapította hogy a tata a hibás lóvé még nincs ez volt aug 25 én!
Ne gondold,hogy az anyuka kedvence BMW-s kis gyíkok egy fokkal is jobbak a tatáknál! Nekem a fél motort kell most cserélni miatta!
Majd meglátom mi lesz előbb az enyimnek rendbevágom a kupplungját és ha ne ütnek ki tavasszal akkor elgondolkodok a folytatáson.Addig is ügyeljetek a renault tháliás öregemberekre idén megtámadott oldalról ugyhogy idén már fényeni is kellet a vasat!
Nem érdemes komolyabb szinten tuningolni,mert akkor olcsóbban jösz ki egy tizessel,az meg mindazt tudja alapból,amit egy kilences full tuninggal!
Nehezebb,de erősebb,összességében egyik 19,másik egy híján 20!
És sokkal többet zabál!
Lehetne még tuningolni a kilencest de az már zsebbenyulósabb dolog és 190lovat is kihoznak belőle viszont 16l lesz a fogyasztás!Elég ez sokszor még ez is sok!
Ja ja tudtam hogy cégmotor volt tájékoztattak.Azt monta a cimbim ne vegyem meg nehéz nagyon 245 kg.
Haverom használta azt a tizenkettest,céges motor volt a Kawánál anno még a Vasvári Pál utcán. Motoroztam vele én is,megnéztem mit tud,aztán vettem egy másik kilencest! Hosszú mint egy mozdony,és nem vad!
2 éve volt egy kitéve a ktm-kawasaki elött egy szürke példány akkor még egy zx7r em volt ráültem a 12 esre de az üléspozició nem volt jo a lábam szinte le se ért,igy maradt a kilences.
Ez így igaz. Angol tesz pilóták írták hogy a 2004 es tizes csak öngyilkos jelölteknek való és melyik kawás nem az
Egyszerre írtuk!
Ha "bolondórát" akarsz,akkor vegyél egy 2004-05- ös ZX 10- est,aztán akkor a srác fog gondolkodni,hogy mit vegyen az R1 helyett!
Kilences után csak a tizes jöhet.
Nem azt mondom,hogy nem jó gép,csak más,de nagyon,és mielőtt cserére adnád a fejed előbb próbáld ki,és állj mellé a kilencessel. Én megtettem,vettem újból egy F-es kilencest,pedig a 12-es volt az álmom!
Na látod egyenesben még a hülye is tudja húzni a gázt.
Kanyargós szakaszon az r1 nem probléma egyenesbe jön nagyon!voltunk nyáron a mátrába sehol sem volt.
Ne egyenesben versenyez ha jó a féked akkor a féktávon úgy is meg fogod ha egy picit őrültebb vagy
Nem jó gép mit mondasz róla?Nekem tetszik az a mocskos nagy batár!
jó estét Zöldek és tarkák...
Ne gondold,nem kapnál annyit tőle,mint remélsz!
Tapasztalat!
Mi állandóan piszkáljuk meg versengünk egymással de lassan oda jutok hogy megbosszant ezt eladom és veszek egy 12 est!ÉS akkor nincs pardon!
Unokatesóm szerel ott.
Ezek érdekes dolgok ,amikor busa ellen mentem akkor 230 ig minden ok volt utána hiába gyorsultam elment mint a távirat. Viszont a haver közel 160 le kilencesével simán tartom a lépést ráadásul végre úgy eggyel kisebb az első fogaskerekem még többet is megy. És nekem csak nagyobb a kipuf rendszerem a többi gyári és 60 ezer km több van az enyémben.
Zozó mondta az igazat!5 be mikor felrakom tuning ide vagy oda az r1 nyomaték jön és letakarit!
A cimbim tett az r1 be power commandert elöl 1 foggal kisebb lánckereket mert megpörögtem mire a kis tuningok beértek a gépen meg összeált.a kilódiferencia nem gond mert én 30 kg al könnyebb vagyok.