Tököm ki van ezekkel!teljes ujrafényezés oldaldekni müszerfalkonzol lápa hátsó nyulvány ez az idei termés a biztositó még nem fizetett a tata elismerte a rendörség megállapította hogy a tata a hibás lóvé még nincs ez volt aug 25 én!
Majd meglátom mi lesz előbb az enyimnek rendbevágom a kupplungját és ha ne ütnek ki tavasszal akkor elgondolkodok a folytatáson.Addig is ügyeljetek a renault tháliás öregemberekre idén megtámadott oldalról ugyhogy idén már fényeni is kellet a vasat!
Lehetne még tuningolni a kilencest de az már zsebbenyulósabb dolog és 190lovat is kihoznak belőle viszont 16l lesz a fogyasztás!Elég ez sokszor még ez is sok!
Haverom használta azt a tizenkettest,céges motor volt a Kawánál anno még a Vasvári Pál utcán. Motoroztam vele én is,megnéztem mit tud,aztán vettem egy másik kilencest! Hosszú mint egy mozdony,és nem vad!
2 éve volt egy kitéve a ktm-kawasaki elött egy szürke példány akkor még egy zx7r em volt ráültem a 12 esre de az üléspozició nem volt jo a lábam szinte le se ért,igy maradt a kilences.
Nem azt mondom,hogy nem jó gép,csak más,de nagyon,és mielőtt cserére adnád a fejed előbb próbáld ki,és állj mellé a kilencessel. Én megtettem,vettem újból egy F-es kilencest,pedig a 12-es volt az álmom!
Ezek érdekes dolgok ,amikor busa ellen mentem akkor 230 ig minden ok volt utána hiába gyorsultam elment mint a távirat. Viszont a haver közel 160 le kilencesével simán tartom a lépést ráadásul végre úgy eggyel kisebb az első fogaskerekem még többet is megy. És nekem csak nagyobb a kipuf rendszerem a többi gyári és 60 ezer km több van az enyémben.
A cimbim tett az r1 be power commandert elöl 1 foggal kisebb lánckereket mert megpörögtem mire a kis tuningok beértek a gépen meg összeált.a kilódiferencia nem gond mert én 30 kg al könnyebb vagyok.
És sokkal többet zabál!
Tapasztalat!