Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Néhány kérdéssel fordulnék hozzátok, mint ZX tulajdonosokhoz:

- Tudnátok mondani pár érvet/ellenérvet, hogy melyik ZX9R típust érdemes vásárolni? - nyilván ez sok mindentől függ, most alapvetően "tekintsük mindegyik típust újnak." Természetesen érdekel az is, hogy melyik a megbízhatóbb. Itt egészen pontosan a C- illetőleg E, esetleg F típusokra gondolok. Ha leegyszerűsíthetném a kérdést, az újabb feltétlen jobb? - ha valakinek csak a "kinézet számít" (elől egy vagy két lámpa stb.) sebaj, azokat is meghallgatom.

- Utolsó kérdésem végül: 600-as vagy 900-as? A kérdés már lehet lerágott csont, viszont nem akarok olyan hibát véteni, hogy 600-ra ülve pár hónap után azt mondom 900-ast kellett volna választanom. Félre értés ne essék, a sebesség nálam nem mérvadó. A nyomaték és az erő viszont igen és a fogyasztás sem elhanyagolható szempont. Mennyiben "vadabb", mennyiben kezelhető egy 900-as a 600-hoz képest? Jelenleg a 900-as felé húz a szívem...

- Alkatrészek? Meghibásodások? Sokak említik, hogy a Kawák szét vannak hajtva, drágák az alkatrészek stb. Mennyire higgyek ezen kritikáknak?

Remélem kicsit sikerül okosodnom a válaszok után!

Előre is köszönöm!
áhhh az a szak számomra rémálom lenne
Az a jó ami zörög, mozog, gyors és gurul
Igen, csütörtökön vagyok 12től-21ig, pénteken 8tól-20ig és szombaton 7től-5ig vagy 6ig (Ez attól függ Saci milyen gyorsan zavarja le a Matek 3at )
Járműves szakirány viszont már nem választható levelezős képzésben , max egyedi tanrenddel, de azt próbálja meg vki összeegyeztetni a munkahelyével... Csak az üzemeltető-karbantartó és az épületgépész van. Mondjuk Én az épületgépészért mentem oda mert jelenleg az a szakmám és ebben ténykedek mint épületgépész technikus.
Jól néz ki... De szó szerint ízlések és pofonok...
Nekem a 9es sokkal jobban bejön... Ha ránézek egy olyanra az első gondolatom, hogy nekem kell egy ilyen, az én ízlésvilágomnak nagyon bejön az a forma...

Igazából nem Le miatt akarok nagyobbat hanem a nyomaték miatt...
Haveromnak van egy CBR1000F-je '91-es abban nem vagyunk biztosak, hogy valójában a 100 vagy a 130 lovas verzió, de hiába sokkal nehezebb az enyémtől mégis sokkal kényelmesebben lehet vele nyomatékból motorozni...

Szemezgetek V2-vel is, de abból meg csak nagy köbcentis hosszú löketű kellene, abból pedig ha nem choppert akar az ember nem vmi óriási a választék, na meg nem is azaz árkategória amit egyelőre megengedhetek magamnak.
Valahogy a pörgetős ezres V2-ők nem nagyon jönnek be... főleg a durván magas fogyasztásuk miatt. Ott van pl. a Honda VTR100F olyan 110Le környékén van és e mellé megy alapon 7-8 literes fogyasztás, na meg egy 17literes tank! Na ez nálam a vicc kategória... Pedig szép gépek, na meg a fogaskerekes vezérlés elég csábító dolog.
Csütörtökön is? Nekünk csak péntek,szombat volt de sok óra nem fért bele aztán nyavajgás mikor legyen megtartva(eltolt hétvége,tömbösítve,csütörtök,vasárnap, mikor mi játszott)
6? Nekünk öt volt, de nagyon zsúfolt! Szinte mindig reggel 8tól este 9ig, ne is mond a szombat reggelt, mikor péntek este a Katedrában ittunk zárásig
A suli oldalán van lefeke a gyros -os fele, egy pici csendes hely, nem az a bulizós hanem ahova pont az a belehet ülni storyzgatni, iszogatni, tévézni emberi árakon és kulturált otthonos környezetben!

Járműves szakirány meg tuti nem lesz, nálunk is velem együtt egy kezemen megtudom számolni hányan akarták :( Abból rajtam kívül a többi mind elvolt maradva a tantervtől :(
Igen ezt a poént nálunk is ellőtte...
Nekem nem ugattak mikor letámasztottam a kecskét szinte az ajtóban , mert a biciklitároló tele volt aztán nem akartam, hogy azok ne tudják kiszedni onnan a bringákat...

Amúgy Én levelezőire járok, így nem igazán van időm kiélvezni a diák életet... Durván kéthetente van konzultációm (összesen 6szor egy félévben) csütörtök-péntek-szombat napokon, minden nap reggeltől estig tele órákkal.
A Katedrát és a Chikágót sajna nem ismerem... ha úgy alakul felkeresem őket
pizzát viszont a Don Pepéből szoktuk rendelni, a pizzájuk nekik is elég jó és oda van 20% kedvezményem.
ez itt nem tudom kijé, de hírdetés alapján érdemes megnézni :)
Hogyha tipptopp frankó akkor, szaré-hugyé eladhatnád a cbr -t, a két gép nem említhető egy lapon.
cbr idomjai jaj nekem, hengersora se a teknika csúcsa, nincs benne antihopping kuplung, asszem nem is ups telós, fékjei is gyengébbek, Le meg nyomaték is kevesebb, kinézete se olyan szép, futómű meg se közelíti a kawát!
Tény az a hírdetett masina is öreg, de még 2X annyiért se biztos fiatal tipptopp hétötvenest kapnál...
Jo jó most fogják a fejemhez vágni utcára kezesebb, kényelmesebb a 98 utáni 9es, de azért a futóműve nekem nagyon nem tetszik és a kinézete se az az egyedi mint a hétötvené :)
Nekem is tetszett a módszer, már az elején látszódott is kb. ki az aki komolyan gondolta....
Mikor bejött a fehér köpenyben és előkapta a zsebóráját és mondta "várom a kérdéseket, ez konzultáció nem színházi előadás"
Igaza is volt! Ennyi időbe minden nem fér bele és amit otthon nem értettünk meg a könyvből azt elmagyarázta, aki otthon már előre olvasott az ott meg is értette...

Motorral oda állsz a bejárat elé még mindig ugatnak a portások?
A suli vége felé már próbálták erőltetni elég keményen, hogy oldalra parkoljunk, de ugye oda nem látsz annyira rá meg elől csak mindig valaki diák kint beszélget...
Én mindig elöl álltam meg az otépés vasasszony előtt

Katedra még nyitva? Ott olcsó a pia és nyugis hely!
Volt amikor hajnalig sorba nyomtuk a whiskeyket :)
Jó pizzát a Don Pedróba tudsz enni, igaz sulitól az picit messze.
Chikágóba meg ha lementek 100% akad pina

Csak megérte a 4év, mert most már nem az a meglepetés, ha nyakig olajos leszek, hanem amikor inventorban előjön a vöröskereszt :)
Hát igen amióta felére csökkentették a regadót azóta eléggé előnyös lett a kinti papíros motorok honosítsa...

Igazából ilyen volumenekben max csak akkor tudok gondolkodni ha sikerül elpasszolnom a CBR-t.
ha azt mondom neked,hogy egy százast elengedek az árból,még szerintem az is sok lesz,mert ez a grandés ár adott egy irányt neked is!bár arra még ott a forgalomba helyezés,de erre meg ott az átírás,ami még több is ennél,mint egy uj forgalomba helyezésnél

4000ft.
Kassai Tavaly még tartott nekünk órát, csak nem ő volt a tárgyfelelős hanem Hajdu Sanyi.

Fekete-Szűcs helyett meg Dr. Juhász Györgyöt kaptuk...

Nekem spec. kifejezetten tetszett Kassai tanítási módszere... mert legalább rákényszeríti az embert, hogy leüljön és tanuljon...
Áhhhh a mai oktatás se a régi
....remélem azért gépelemekből fekete-szűcs majd belétek neveli azt amit kassai mestertől így nem kaptatok meg
A CBR-em nekem is tőlük van... és különösebb problémám a kopó alkatrészeken kívül nem volt vele...

Megvenném Én szívesen az övét, csak annyit jelen állapot szerint nem tudok belefeccölni a dologba...
Most a nyáron nyugdíjazták a Kassait... az okokra ezer variáció van...

Rácz-al nem tudom mi a pontos helyzet... elvileg úgy volt őt kapjuk előző félévben Mat"-ből de végül Kocsis lett belőle (Hála az égnek )
Pont amikor már kezdett motorformája lenni
Neked is csak annyi eszed van mint egy döglött csirkének
Ezen kár bosszankodni
Motor van eladó rengeteg, hogy dunát lehet vele rekeszteni
asztán egy grandés gép azért mindíg lutri olaszból hordják befelé a srácok én is onnan vettem annó az enyémet. igaz nem adtam érte sokat. De az olaj darabokba jött le,(mintha sose cserélték volna) a fékem szorult, a forgó kopó alkatrészek mind cserések voltak
Ha pont olyat szeretnél ott van klackóé. Igaz kicsit drágábban de annak legalább garantált előélete van egykereket, pályát nem igen látott.
Köszönöm a válaszokat télen szét fogjuk kapni majd küldök képet hogy mi volt a ludas!
Kassai mester tarja még a mechákat?
Matekot meg még Rácz?
egymáshoz kopnak?
Ez valami vicc?
Léptetővillának semmi köze a sebesség kidobáshoz!
Te, hogy gondolod a léptetővillának mi a feladata?Tudomásom szerint nem az tartja sebességbe a fogaskerékpárokat, ő csak a pozicióba beteszi.
Olaj? Bel-ray exs10w50 itt e: http://www.motostyling.hu/
van benzinpumpám
van váltóm hozzá .....ugyan én nem szétszedem.... hanem ....szétszerelem!
szerelést is megcsinálom ha érdekel keress
Na feltettem a rendszert.
Szerintem tömítőgyűrűt kell majd cseréljek mert ahogy éreztem a toroknál itt ott kifúj. A hangja jónak tűnik.
Összekötő csövet meg lehet csináltatok rá mert terhelés nélkül ha leszállok a motorról akkor hozzá ért a lengővillához.