Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

abban a pilanatban benne van a kockázat mikkor meg nyomod az ön indító gombját hogy totálra vered a gépet !

ők se agódnak hogy oda verik mi minek agódjunk !

nem azért vanak hogy a garázsba nézzegesük
apa, tudod hogy nekem bejön ez is meg az is
dehogy szívom fel a cuccot
csak lett egy motorom amit nem akartam úgy használni, ahogy lehet.
mint írtam a múlt valamely hétvégén volt egy kis fogócska a bükkben. többen írták hogy már rossz a tapadás a hegyen, én ennek ellenére belementem egy kis kanyargásba tudva azt hogy ha nem jön össze akkor járhatok úgy is mint 9363.
semmi gáz nem mondtam hogy te vedd meg
te sem mondtad hogy megveszed
ezt a palit irigylem abban hogy amennyit kifizetett azért a verdáért, minden percét élvezte
na mi van szeki fel kaptad az iszapot inhaláljál inkább egy kis páleszet némi rock&roll mellet

itt mindenki 100ezré akar hibátlan motort venni
Úgy látom sajnos nem értetted meg, hogy mit akartam mondani...

Egy szóval sem mondtam, hogy az extrák meg stb. nem ér semmit... De magamra fordítva a dolgot jelenleg nem tudok 900ezer körüli összeget kicsengetni egy motorért!
Másrészt ezért meg főleg ne haragudj meg de hiába számolgatod, hogy mennyit költöttél rá... annak a töredékét sem fogod visszakapni eladáskor!
Hidd el Én sem csak használtam(használom) a mostani motoromat, ha elkezdeném összeszámolni, hogy mennyi volt a komplett fényezés, új plexi, tükrök, fém fékcsövek stb. akkor több mint valószínű nagyobb összeg jönne össze mint amennyiért vettem...
az én bringám 2000-es és mit is toltam bele:
2002-es műszerfal-hibátlan 35 000ft bontóban, de tudok egy 2000-est 30 000 ft
fejidomtartó 2002-es hibátlan, most hirdettek egy zx6-hoz valót 25 000-be.
teleszkóp szárak kompletten 50 000ft -tól
féktárcsák 30 000 ft, had ne mondjam hogy olyat fog ..................
csak hát a sedu
féknyergek 20 000 ft
villahíd 25 000ft
sárvédő 15 000 ft
hátsó teló 15 000 ft
hátsó lengővilla 15 000ft
zx10r felni kompletten 35 000 ft
undertail festve 17 000 ft
lengővilla sárvédő festve 15 000 ft
farokidom 15 000 ft
segédváz 10 000 ft
ülések 12 000 ft
akkutartó 5 000 ft
ez van a 2000-es modellbe.
extra :
öhlins kormányteló 50 000ft -tól, akkor adtam volna a motorral így marad.
akra dob titán összekötőcsővel :10 a cső, 25 a dob
és még pár apróság........................

és hogy mennyit ér: a lyme napon zozo-val beszélgettem és szóba jött a hátsó rész ahol neki kigyorsításon beszitált a kormánya, kivédte, kész. nekem viszont soha nem rezdült meg a kormányom.
jimmi-nek kölcsön adtam hogy menjen egy kört kécskén, meglepő nyugodsággal ment végig a rossz úton. marad a cucc, ennyi.

semmi okom nincs hogy felértékeljem az extrákat majd vedd meg és rájössz. itt egy lengővilla sárvédő festésért 10 000 ft-ot kérnek, nem én mondom hanem azok akik festetnék.

ez az olasz vita csak annyi, hogy klackó 850 et kér érte a grande meg 590-et. persze hogy minden vevő szeretne 200-250 ezret spórolni vételkor, és ugye az olcsóbb a nyerő MINDIG.

ha megmarad akkor megmarad, tavasszal én is 600-ért fogom árulni. ha később lesz új gazdája akkor egy évet csúszik annak a gépnek az építése amit én sem fogok kímélni, de eladni sem
ezt így sajnálnám befogni.
na mi van alkoholika elökerültél
hello
Es most?
Szevasztok trogerek
Méé mondod hogy nincs fent a motor?
http://www.kepesmotor.hu/kawas...
Amit olaszból vettem 2001-es az versenymotor volt nem volt vele bajom. Amit németből vettem néhány évvel korábban (99-es) az akármit csináltam hidegen 3 hengerrel indult.
Magyarországon inkább csak rosszabb állapotú gépeket láttam.
Teljesen egyet értek veled...
De nincs 800-900ezer forintom a dologra, max akkor lenne ha elvinnék a CBR-em...
Az extrák pedig olyan dolgok amiket később utólag is be lehet szerezni egy motorhoz... és nagyon nem mindegy, hogy egyben egyszerre kell azt az összeget kiadni amibe pl. a Te motorodon lévő extrák kerülnek (vagy amennyit érnek), vagy esetleg ahogy későbbiekben a keret engedi apránként megvenni egyiket is másikat is.
Nem szeretnék vitát nyitni de az "olasz óccó vasak a nyerők" dologgal viszont nem értek egyet...
Nem értem a feltételezést, hogy mivel lenne jobb állapotú egy Magyar gazdától vásárolt motor mint egy olaszból behozott, vagy éppen mitől lenne rosszabb állapotú?
a cimborámnak ilyen volt csak kerek üzemanyag tankkal, valami spec széria lehetett mert eddig nem láttam olyat. egy igazi retró élmény motor, a cimbién valami német sport kipu volt fain hanggal.
remélem sikerül megvenned, amihez én is hozzá járulok a hét vége felé.
kár az új láncért és a feszítőért gyári hibás
ez a példány a sajátom és ha beruháznál egy ilyen verdára akkor lett volna vacsi új hullámos féktárcsa szetted öhlins kormány gátlód zx10R hátsó felnid és tényleg 2002-es cuccokkal felszerelt verdád. 300 000 extra mellett 600 000 ért lett volna egy jól felszerelt verdád azok ott extra nélküli kommersz vasak amire ha adsz a járgányod kinézetére te is ráköltöd círka ezt az összeget de hát az olasz óccó vasak a nyerők ez van de amint forgalomba helyezted a tied sem fog 600 000 ft nál többet érni te is belépsz a magyar piacra és ha el akarnád adni hát............. lehet egy 600 000 ft-os hirdetési árral téged is körberöhögnének, a fényezése pedig nem igazán kawasakis
no de sebaj nem veszek semmit a szívemre
Láttam azt a hirdetést... csak amit fel tudok ajánlani nem igazán felel meg annak amit kér... bár attól egy kérdést megérhet!
Hát ahogy kinéz most nagyon úgy fest
Milyen szezonzárásról beszélsz ?
Szevasztok!

Remélem mindenki jól van és jól zártátok a szezont