Csimbikém félre ne értsd csak baszogatás szintjén ment a dolog. Nem akartam senkit megbántani ( Na jó csak Pipit de azt nagyon ) Sőt örülök ha máskor is vannak összeröffenések legalább össze tart a fórum. Látod én még Bogyeszhez se jutok el ,igaz sajna nincs útlevelem
igen,jól láttad!én sokért hirdetem,tudom!ez csak olyan próbaféle hirdetés,majd módosítok rajta tavasz felé!
nem mindenáron eladó,de egy korrekt ajánlattal bárkit meghallgatok...
Látom Te is hirdeted a sajátod...
Nézegettem azt is, de sajna annyim jelenleg nincs, ha elvinnék a CBR-t akkor tudnék esetleg annyit szánni a következő paripára...
ez 2001-es!kíváncsi leszek,hogy hol engedik meg ennyiért majd méregetni a kompressziót!ahogy kinéz,nagy baja nem lehet...
ne is tudom mit kéne ezekkel csinálni,hogy ennyi km után már kompresszió baja legyen!talán ha levegőszürő nélkül járnának vele
ja igen, ott már nincs fejidom merevítés meg stbstb...azt hittem valamiért hirtelen az későbbi évjárat Hiába na, 11 óra munka után nem vagyok formában:) 2001-esnek megfelel akkor. Akkor már csak a dekni gyanús. Semmiképp se hozd el anélkül szerintem, hogy nem mértetek egy kompressziót. Sok mindent elárul a motor állapotáról. Váltót pedig csekkold, huzasd ki jól aztán kapcsolj egyet, nem dobja-e ki
Egyébként a futásteljesítmény akár reális is lehet a féktárcsák és gyújtáskapcsoló kopottsága alapján, bár ez utóbbit csak mérés alapján lehet osztályozni (max 60 ezer km-t mondanék rá). Úgy összességében véve szép állapotban van. Csak a fék körüli dolgokat kell tisztázni hogy az évjáratra fény derüljön, mert szerintem ez 2001-es Egyébként az enyém is 99-esként lett behozva holott 98-as...
Elsőre azt mondanám jü, de majd a többiek kijavítanak ha tévedek: tudtommal 2002-től nem hatdugós tokico nyereg volt, hanem négydugós nissin (arany színű). Neten kerestem képet és találtam pár ilyen szürkét, amin még tokico volt, de mindenesetre gyanús - lehet h ez 2001-es kifutó modell volt amikor megvették? Úgy tűnik, hogy a deknik sem eredetiek már, azok ugyanis magnéziumból vannak és barnás színük van, nem pedig szürke.
Mindent, ha alapos akarsz lenni Egyenesfutás, kormánycsapágy, hűtő lamellái, teleszkópok becsúszószárai és csillapítás - olajfolyás keresése ugyanitt, kerékcsapágy, féktárcsa vastagság és ütése (! - nagyon drágák az első tárcsák - !), esések nyomai (letört fülek, nem odaillő csavarok, utángyártott indexek-matricák, hegesztési varratok, utángyártott deknik), akku és generátor állapota (ülés alatt rá kell mérni a töltőfeszre), szelepfedélnél olajfolyás (leömlők felett), alapjárat (könnyen indul-e vagy sem). Illetve melegítsd fel a hűtővizet rendesen, hogy kapcsol-e a ventilátor, ellenőrizd a és kuplung és oldaltámasz kapcsolót (oldaltámasz lent, egyesbe vált és leáll-e ha elkezded engedni a kuplungot). Ja és persze egy kompressziómérés sem árt, amihez úgyis le kell szedni az airboxot, szóval azt is le tudod csekkolni, mi van a légszűrő környékén.
Hirtelen ennyi. Soknak tűnik, de hidd el, inkább ez, mint hogy költeni kelljen rá sokat, mert akkor az drága lesz:)
Motor vételhez szeretnék pár tanácsot kérni...
Kiszemeltem egy 2002-es évjáratú ZX9-est, olaszból származik, órája szerint 40ezer km-t futott... (mondjuk ezt nehezen hiszem).képek alapján megkímélt állapotúnak fest.
Mit kell és mit érdemes megnézni és ellenőrizni ezeknél a motoroknál?
na látom megy már a civakodás akki nem volt meghíva az ne nyűglődjön a többieket nem azért hívtam mert nem akartam csak ép hely híján voltam és ennyi volt a limit ! jövőre össze hozok egy bulit ahol mindenki ott lehet!
fügetlenül hogy alkoholista vagy sem
nem mindenáron eladó,de egy korrekt ajánlattal bárkit meghallgatok...
Nézegettem azt is, de sajna annyim jelenleg nincs, ha elvinnék a CBR-t akkor tudnék esetleg annyit szánni a következő paripára...
ne is tudom mit kéne ezekkel csinálni,hogy ennyi km után már kompresszió baja legyen!talán ha levegőszürő nélkül járnának vele
Bár az legközelebb Miskolcon van, a moci meg Kazincbarcikán... de ez már csak részletkérdés...
A kompresszióméréssel a legfőbb problémám, hogy nincs hozzá műszerem és az ismeretségemben sincs.
És esetleg valami típushiba vagy a típusra jellemző dolog amire figyelni kell?
Hirtelen ennyi. Soknak tűnik, de hidd el, inkább ez, mint hogy költeni kelljen rá sokat, mert akkor az drága lesz:)
Motor vételhez szeretnék pár tanácsot kérni...
Kiszemeltem egy 2002-es évjáratú ZX9-est, olaszból származik, órája szerint 40ezer km-t futott... (mondjuk ezt nehezen hiszem).képek alapján megkímélt állapotúnak fest.
Mit kell és mit érdemes megnézni és ellenőrizni ezeknél a motoroknál?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Zsolt.
csak furcsa volt a privát buli.....
de egészségetekre,,remélem mindenki jól érezte magát! én nem sajnálom senkitől se!
fügetlenül hogy alkoholista vagy sem