Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát ha nem megfúrták akkor a végén még kiderül hogy csak a burkolatom C-s.
furógép
E-s cuccokkal dobták fel a futóművet és a kuplungkart. a gond az lehet hogy az E tengely átmérője 25mm, a C 20mm így lehet némi bibi a tengellyel.
a lengőkar felfogatása is mókás mert ott is vékonyabb a tengely.
Köszönöm szépen igazából nagyon nem aggodok mert ismerőstől vettem 2005- óta ilyan a gép akkor hozta be az ismerős barátja aki motorszerelő volt kinn belgiumban ő hozta a paripát azóta nem volt vele perec! Arról tudnék vidéken gyorsan híre megy az ilyennek. Vigig az szervizelte aki behozta ugyhogy nincs rá panasz.
indul? nem csöpög? nem zörög? nem könnyezik?
Az akkor nem is kawasaki
Kapard már le a tankról a felírást nem-e a honda lett átfestve

Illúzióid ne legyenek egy 14-15 éves motorral már meghemperedtek egy párszor Nagyon kevés az ilyen idős motor amivel még nem, ritka mint 30 éves szűz nő
Nem is ez a kérdés
Hanem az, hogy a javítás jól és szakszerűen lett-e csinálva.

Egyébként ez a szín nekem is tetszik
Grat a motorhoz
Jogos. Én nem aggódnék a törés miatt, mert ennyi idős motor nem lehet ilyen szép állapotban újrafestés nélkül. Én is 1-2 évente odaverem magam
Kormány csapágy nem drága 10,000-ből kijön a pár.
nem piszkálódásképpen,,de valakit vinni kellett volna aki picit ért hozzá hogy ezeket a dolgokat kiszürjétek...
amugy szép a járgány..
A lengőkarod az 2001-es évjáratu..
a kuplung kar+tartó se gyári,,mert az állítható a '99-en
Gratula.
Sikerült a legszebb színű ZX-9-est megvenned!
A lengővilla tényleg nem gyári!
Az az E azaz 00-01 modellé.
Kormánycsapágy cserés lesz!
A kuplungkar lehet hogy azért nem állítható mert igy olcsóbb volt a csere.
Vedd le az idomokat keress sérülésre utaló nyomokat!
miért is?
Pedig egyébként nagyon pöpec állapotban van! Szépen indul nem zörög bennne semmi. Sehol se csöpög belőle semmi még csak nem is könnyezik. Érdekes vajon mi volt benne a pláne hogy kicserélték a lengő kart? A kormányon lehet hogy ezért éreztem azt hogy középen mintha akadna?
Köszönöm!
Van valakinek eredeti 99'-es zx9r-e mert ha igen kérhetnék néhány képet róla olyat amiről esetleg ki tudom deríteni hogy mit cseréltek még rajta. Ebből lehet valami problémám, hogy nem ehez való? Vajon miért cserélték ki? Akkor lehet hogy az első se hozzá való? De a kuplung karom se állítható ugy mint a fék akkor lehet hogy perec volt?
Ja amúgy grat a motorhoz! Nem okoskodásképp, de nekem az a hátsó lengőkar egy picit gyanús, hogy nem a sajátja... (Ha jól látom ez egy 99-es C típus, amin sima zártszelvény volt gyárilag, ez meg csapott).
Szerintem az csapágycsere lesz.
Szia grat hozzá lehet nem hozzá értök húzták meg a kormány csavart középen,s szoros. Roszabik esetben a kúpgörgős csapágy hallot s rág bevan verődve álltalában középen beáll.De majd jönnek itt a srácok s ők felvilágosítanak.üdv a fórumban.
Sziasztok!
Új vagyok itt egy hete vettem egy zx9r régi álmom volt.
Lenne egy olyan kérdésem, hogy az normális ha kelforgatom a kormányt egyik oldalról a másikra akkor középen olyan mintha bemenne egy enyhe vályatba vagy valamit cserélnem kéne 99-es a gép.
A választ előre is köszönöm.
Hat, ez a terv. Futomu es fek muszaj. Olcson kapom a brembot szoval az lesz. Utcan nekem sem fogy, de palyan elegge zabalja...foleg hringezeskor.
Jó estét nektek!
jó estét zöldek és tarkák a kékeknek is

Himizoli a nyelved máson köszörüld ma este
dehogynem,,,csak kicsit sok volt hirtelen amit felsoroltál....
momentán a fékbetétjeim 3 éve bírják,,vagy 4...
de elég ez közútra,,nem kell holmi hiper-szuper betét bele mint amit Zozóka használ..
szerintem még 1 évet elmegy vele ahogy néztem....
Ez a Jymi féle felujjított...
Miért, neked a fékbetét sosem fogy el? Tárcsát hoztam majdnem vacsi újat usa-ból fillérekért....vezlánc is fogyóeszköz egy idő után, futóművel meg időnként nem árt törődni, ha pályán karistol az ember.
húúúúú... ,ennyiből már egy másik motort is kapnál,,,
legalább is amibe ez kerülni fog....
Abszolút, bár nem mentem vele annyit, mint amennyit akartam. Tudod a szokásos: pesti dugóban motorozni nem valami nagy élvezet, a szar utakon meg pláne nem. Ezért bringáztam, amíg fel nem törték a garázst és el nem lopták a bringám
Idén inkább több pálya volt és kevesebb közút. Talán 4x voltam nagyobb úton, pár kisebben, plusz 4x hring, 1 kecsó és nem is tom hány kakucs. Jövőre még jobban ebbe az irányba tolom az arányt - csak kell egy koptatós nadrág, mert nem tudom ebben lerakni a térdem rendesen. Meg sok pénz Télen összelegózom rendesen a futóművet (elöl-hátul felújítás), felrakom az új tárcsákat, új betétek, kap új vezérműláncot és vezetőt, plusz berakok egy manuális feszítőt meg számos apró javítás van (leszakadt porvédő kupakok cseréje a nyergeken stb)
Mi van a kékeddel?Jól viselte a szezont?