Oppácsak. Köszi a gyors, s konkrét segítséget. MIndenképp szét szeretném szedni, kipucolni, s újra tölteni. Ennek még nem csináltam a telóját, de már központi telót csináltam, s egy-két apróbb motor teleszkópját. Nyilván, nem vagyok egy szerelő mester. Ezért is kértem segítséget, tőlem tapasztaltabb, ügyesebb emberektől
Köszöntem még egyszer a segítséget. De a kivett rugónál mért olaj szint beállításánál arra gondolsz, hogy, ha ki van húzva a csúszó szár, s az alsó részbe öntött olaj szintje és a teleszkóp teteje közötti távolság mm-ben kifejezve....!?!?!?
Ha nem tudod hogy cserélj ki egy szimmeringet akkor inkább ne is állj neki!
Vidd el szerelőhöz a két szárat azt majd az megcsinálja.
Azt szét kell szedni rendesen és kitisztítani! Valószínű hogy már iszapos az olaj benne.
Csak teljes szétszedéssel tudod a benne lévő olajat kipumpálni a lengéscsillapító részből
Kétévente cserélni kellene!
Ha csak leengeded az olajat és újra feltöltöd akkor kidobtad az olaj árát az ablakon ! Az új szimmering is jóval hamarabb fog tönkre menni nem is beszélve arról hogy a csúszó perselyek szépen megkopnak az iszaptól aztán majd lötyögni fog a teleszkóp amitől szitálni fog az eleje!
Nyilván, gondoltam, hogy alul, az inbusz csavar ki kell vennem, de igen csak be van húzva az rendesen! Ez után úgy gondoltam, hogy nem erőltetem, inkább megkérdezek itt valakit, aki már szedett szét. Ez a telószárat fejjel lefelé téma meg légző furat még nem stimm teljesen, de, ha szétszedem, akkor valószínűleg többet látok majd...
Az inbusz felett, ha függőlegesen nézem, van egy kis csavar. Az nem eredetileg az olaj leeresztő csavar?
Esetleg arra nem emlékszel, hogy mennyi olajat tettél bele?
Egyébként köszöntem szépen a segítséget.
ninja83 felül ne csavargass semmit. A lényeg teló szárat kiveszed a helyéből alul az inbusz csavart kitekered így az olaj lefolyik. ,utána a porvédő gumi alól a seger gyűrüt kiveszed és csak szét kell húzni. Egy kicsit nehezen fog menni mert a persely fogja de szét jön ( ne fossál, én satuba fogtam a féknyereg tartónál és úgy rángattam szét) utána szimering ki majd a régi szimeringel szépen vissza kocogtatod az új szimeringet. Seger gyűrű vissza porvédő vissza . Majd a teló szára fejjel lefelé befogod de úgy hogy az áteresztő furat a szimering alatt legyen és alulról feltöltöd kis tölcsérrel az olajat. Hát ennyi ez kb szétszedéssel félóra volt nekem.
Helló mindenki. Egy kis segítséget szeretnék kérni. Van egy 99-es évjáratú zx-9r-em, s a telószár szimering kissé gyatra. Konkrétan már csöpög a telószáron végig az olaj :(
A kérdésem az lenne, hogy van-e valakinek tapasztalata, hogy a fészekből hogy vegyem ki a szimeringet anélkül, hogy össze gányolnám a szárat?
Szét bontani nagyon nem akarom, de, ha valaki csinálta már, s azt tanácsolja, hogy jobban járok, ha teljesen szét szedem, akkor egy kis infót kérnék hogy a felső csavart, ha szétszedem, s alul, a teleszkóp alján az inbusz csavart kicsavarom, s leengedem az egész olajat, akkor mennyi a feltöltési mennyiség, ami kell bele? Előre is köszi mindenkinek.
köszönöm
és van már helyette jó lábtartód?
a cimbi vett egy street fighter alap gsxr 750 sradot. lesz mit üvegszálazni ! már csak egy hasidomot kell hekkelni hozzá
Ismételten csak köszönni tudom.
Jövök neked egyel! Vagy kettővel.