egy alkatrész kupac része volt. de mivel én úgy oldom meg a karbi keverék beállítását hogy szonda helyet alakítok ki a leömlőben, aminek kb 50 cm -re kell esnie a "torkolat tűztől" az ezen a rendszeren kivitelezhetetlen, így nincs értelme felszerelni hogy utána fülre legyen be állítva a keverék szabályzója. jó darab ! bár azt mondták hogy egy 160-as főfúvókát illik a karbiba dobni hogy élni is tudjon a motor ilyen méretek mellett.
kawaszeki@freemail.hu dobj egy üzenetet, bővebben ott. fel is kell pucoválni hogy szép dísz legyen belőle. ha nem akkor a gyári leömlővel beállíttatom ótán meg megy fel ez a leömlő és góóóó!
holnap wsbk futam !
Hát nem tudom ez a videó lófasz volt az előzőhöz képest. aszt, hogy a fosrakást egyenesben kétszer kerékre vette az még nem tudás. (mondjuk ezt a vidit nem is tudtam végignézni mert nem is akartam)
A hegyi videónál nyílván voltak érdekes megmozdulások, pláne mikor az autó mögül a motorost majdnem kivette frontálisan, de...
az egy sokkal érdekesebb videó szerintem, a csákó sem balfasz és van vér a seggében.
Úgyan az érem másik oldala, hogy így az életével játszik a kanyar másik sáv autóelőzös trükköknél.
kawaszeki@freemail.hu dobj egy üzenetet, bővebben ott. fel is kell pucoválni hogy szép dísz legyen belőle. ha nem akkor a gyári leömlővel beállíttatom ótán meg megy fel ez a leömlő és góóóó!
holnap wsbk futam !
Sajnálnám elhasználni, kiraknám a szobám falára dísznek :)
Most még meló
Multistrada, nekünk volt egy 620-as csak a tankból csöpögött a kipura a benzin, más baja nem volt. 2000Ft-ból meg lett javítva.
vagy tokajban, holnap borfesztivál!
A hegyi videónál nyílván voltak érdekes megmozdulások, pláne mikor az autó mögül a motorost majdnem kivette frontálisan, de...
az egy sokkal érdekesebb videó szerintem, a csákó sem balfasz és van vér a seggében.
Úgyan az érem másik oldala, hogy így az életével játszik a kanyar másik sáv autóelőzös trükköknél.
Itt mindenki a rossz sávban megy
Meg mellé egy H2 -t is :)