Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az eredeti 210-est már leszerelték róla, most csak 200-as van fent.
Hát szerintem mindegy ha nincs jól be állítva mert eszi a hátsó gumi szélét.
talán most hétvégén megpróbálják azt amiből énnekem nem sikerült fightert faragnom de csak a ram air miatt adtam fel

megkaptam csimbi idomait fain rakéta alapok, és nem tudják majd a fejemhez vágni hogy plasztik rakéta
nem a cimbora fighterét vették meg szöged felé.
hívhatlak?
Nálad volt e próba körös vevő,drága barátom.
nem látod a lényeget, már naplemente volt.
akkor ebbe milyen is a futómű?
szép a motor, a színe meg na mindegy a lényeg hogy neked tetszik.
a próba kör
Szerintem a legtöbben így vannak vele,hogy nem tudnak elég időt tölteni önfeledt motorozásra.
utolsó képek az RR-ről
a pilóta jenő hazaúton végig kerekezett egy komplett kisebb falut a fighterrel.
1.helló mindenki.
a karbantartás hiánya.
folyamatosan figyelni és 6 000-ként, de ha lehet 3000-ként tisztítani a légszűrőt, után húzni a kormánycsapágyat, ráfeszíteni a vez láncra, megjáratni és tisztítani a féknyergek dugóit................
meglazult a csapágy és ott verődött be ahol a legtöbbet használták egyenesbe.az ác pumpa is akkor hallat magáról ha meg áll, ritka aki 6000-ként rányitja a fedelet és megtisztítja az érintkező párt. lengővilla porvédők és tűgörgők szint úgy érdemlik a törődést. egy csákót kihúztam a csávából mikor beállt a tűgörgő kosara és megzabálta a tengelyt is. 10e fölött beszélgettek neki a tengelyről amit egyedileg gyártottak volna a szabvány tűgörgőkhöz, amihez fel kellett volna fúrni a lengővillát is. egy OFF lengővillából mentettem meg a tűgörgőket a tengellyel együtt.
az esti sradba 1000-res futómü van mert a 600-750 5,5col..........
Ez így igaz.
a burkolat az szép nem babráld.
zxr750 95-ig 5.5 , zx7 96-tól 6 col.
a vázad eredeti C az első futómű is C, a többi meg ahogy sikerült
Jaa és ha minden igaz a C 5,5 míg az E 6 colos felnin gurul hátul.
C 180/55 ;E 190/50
Nyugodj meg! A váza c-s! A vaznyulvanyod hegesztett fixen a vazhoz . Az E-n már csavarozva van.
Ha a bal oldalán benezel az oldalidomon és a hengerfej bal oldalán a leomlo felett van jelado (vezermutengely jelado) akkor a blokk is C-s !
Motorszámból vagy alvázszámból nem derül ki?
Lehet, hogy csak a motor elejét cserélték plusz a muszerfalat.
Hát ha nem megfúrták akkor a végén még kiderül hogy csak a burkolatom C-s.