Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én írtam, de nem ide, hanem neked e-mailt
Ha már szétszedted megmérhetted volna a rugót is, nincs-e összeülve. Egyébként ha kevés, akkor tekerj rá az előfeszítésre. Esetleg kicsivel több olaj is megoldás lett volna a problémára talán.
Az adott mennyiséget töltöttem bele, s talán még egy pár ccm-el kevesebbet is, de bitangosan kemény lett a teló. Ez reális? Lehet, hogy csak el vagyok szokva tőle, hogy ilyen "jó".
a szárak, amikor kész lettek, s egyenként rá nehezedtem, akkor lementek alattam (88 kg) 4-5 cm-t, kb, de így, berakva nem túl sok rugó útja van telónak.
Köszi még egyszer a közreműködést, s a segítséget.
Üdv. Attila.
de dumálsz többet volt a nyelved a szádon kívül mint a tokjában
ennyit írtatok egész nap
ez tuti nem ukrán ajánlat
1
Szeki ez neked való ajánlat, egy sálgótárjáni utat mindenképp megér
nesze nekedingyen motor
1-0 ide! :) Jól tippeltem, hogy 20x20-as az a 4-szög rész. Egy hosszú, speckós célszerszámot csináltam hozzá, s így egyből nem forgott el! Nagyon szépen, s könnyen kijött a szimering is, meg a hasított csúszópersely is. Teló alsó szára, csúszó része, s mindene makulátlan tisztára pucolva, új szimering a helyén, s minden össze rakva, kivéve a felső kék állítócsavaros témát. Várja az olajat, amit holnap meg kap, s mehet is vissza a helyére is a kicsike.
Akkor 10w-s olaj 565 ccm-es feltöltési mennyiség megy bele száranként, ugye!?!?!?!?
Hát míg az alsó csavart ki nem veszed azt hokizhatod míg te el nem mész akkor sem csúszik szét!
hát ahogy a gyűrűt eltávolította csavarhúzóval az is hagy néhány kívánni valót maga után.
Bingó! Egyezünk! :(
Valakinek, valami ötlet? Belül, látok valami 4 szögletes speckós kulcs nyílást. Ott tudnék ellent fogni neki? Esetleg valakinek infója, hogy, ha mekkora lehet az a 4 szöglet? Én úgy 20x20-asnak nézem, s nem gond, mert csinálok hozzá egy speciális szerszámot, csak jó lenne tudni a méretet :(
Vagy más egyéb? Ha a felső kék állítócsavart leszedem, kontra anyát, rugót, mindent, akkor sem tudom "kihokizni " a króm szárat szerintem, amíg az alsó csavar nincs kit!?!?!?
Az enyémet sem lehetett csak úgy szétszedni, légkulcs kellett hozzá. Imbusszal most is ott állnának és tekergethetnék (a pöcsüket)
hmm erre mondta egy pesti bontós hogy utálja a kawasakit és a kawasakisokat ezek a gecik mindent maguk oldanak-csinálják-baxák- szerelik meg ezeknek semmit nem lehet eladni vagy megszerelni tisztességes munkadíjért.
már az első mozdulatot elbaxta mikor a légkulcs helyett az imbusz kulcsot taperolja küldenék neki pár teleszkópot amiben megfordul az alsó ellendarab, és a büdös életbe nem szeded ki imbusz kulccsal. tapasztalat
Fúj, de undorító perverzállat vagy, Te ilyeneket nézel.............
Na legalább valami színt kapott
jó reggelt zöldek és tarkák
Én bármennyi söré bölcsen hallgatok, és helyeslően bólogatok!
Ok. Szerintem minden világos. :) Köszöntem szépen a közreműködést. A végeredményről beszámolót megírom.
További szép estét.
Hali
Igen az a cső be tud csúszni de az nem baj. Ügyesen kell csinálni és akkor nincs gond!
Azzal kell a patronból az olajat majd kipumpálni illetve majd amikor töltöd fel akkor szintén azt kell pumpálni hogy az olaj újra feltöltse a patront.
Azt megtaláltam, csak attól tartottam, hogy, ha széthajtom, akkor azon menet, ami kb 10-12 mm vastagságú, amin az alátét, s a hüvely résznél lévő anya van, az beesik, s b.szhatom....
De akkor ezek szerint azt szétszedem, rugó ki, s a feltöltési szintet már mérőszalaggal vagy tolómérővel is tudom ellenőrizni, persze, az alsó inbusz csavar kiszedésével, hogy a króm szárat ki tudjam venni, szimeringet kicserélni, s a teló alját, s mindenét kitakarítani a dzsuvától.
Aztán új szimering vissza, krömszár vissza, alul az inbusz vissza, s jöhet az olaj. Ha az megvan, akkor vissza a felső persely, alátét, s a kék anycika összehúz....
Még a végén megtanulok telót szerelni... :/
A kék menetes rész alatt az alátétet és a csövet le kell húzni azaza a rugót össze kell nyomni. Akkor látni fogod az anyát amire egy megfelelő villáskulcsot kell tenni. A akkor már a rugót nem kell nyomni mert a villáskulcs segít majd a kék menetes másik felét (ami már kívül van) egy másik villáskulcsal meg kell lazítani. Eután már könnyen szét lehet tekerni.