Ha már szétszedted megmérhetted volna a rugót is, nincs-e összeülve. Egyébként ha kevés, akkor tekerj rá az előfeszítésre. Esetleg kicsivel több olaj is megoldás lett volna a problémára talán.
Az adott mennyiséget töltöttem bele, s talán még egy pár ccm-el kevesebbet is, de bitangosan kemény lett a teló. Ez reális? Lehet, hogy csak el vagyok szokva tőle, hogy ilyen "jó".
a szárak, amikor kész lettek, s egyenként rá nehezedtem, akkor lementek alattam (88 kg) 4-5 cm-t, kb, de így, berakva nem túl sok rugó útja van telónak.
Köszi még egyszer a közreműködést, s a segítséget.
Üdv. Attila.
1-0 ide! :) Jól tippeltem, hogy 20x20-as az a 4-szög rész. Egy hosszú, speckós célszerszámot csináltam hozzá, s így egyből nem forgott el! Nagyon szépen, s könnyen kijött a szimering is, meg a hasított csúszópersely is. Teló alsó szára, csúszó része, s mindene makulátlan tisztára pucolva, új szimering a helyén, s minden össze rakva, kivéve a felső kék állítócsavaros témát. Várja az olajat, amit holnap meg kap, s mehet is vissza a helyére is a kicsike.
Akkor 10w-s olaj 565 ccm-es feltöltési mennyiség megy bele száranként, ugye!?!?!?!?
Bingó! Egyezünk! :(
Valakinek, valami ötlet? Belül, látok valami 4 szögletes speckós kulcs nyílást. Ott tudnék ellent fogni neki? Esetleg valakinek infója, hogy, ha mekkora lehet az a 4 szöglet? Én úgy 20x20-asnak nézem, s nem gond, mert csinálok hozzá egy speciális szerszámot, csak jó lenne tudni a méretet :(
Vagy más egyéb? Ha a felső kék állítócsavart leszedem, kontra anyát, rugót, mindent, akkor sem tudom "kihokizni " a króm szárat szerintem, amíg az alsó csavar nincs kit!?!?!?
hmm erre mondta egy pesti bontós hogy utálja a kawasakit és a kawasakisokat ezek a gecik mindent maguk oldanak-csinálják-baxák- szerelik meg ezeknek semmit nem lehet eladni vagy megszerelni tisztességes munkadíjért.
már az első mozdulatot elbaxta mikor a légkulcs helyett az imbusz kulcsot taperolja küldenék neki pár teleszkópot amiben megfordul az alsó ellendarab, és a büdös életbe nem szeded ki imbusz kulccsal. tapasztalat
Igen az a cső be tud csúszni de az nem baj. Ügyesen kell csinálni és akkor nincs gond!
Azzal kell a patronból az olajat majd kipumpálni illetve majd amikor töltöd fel akkor szintén azt kell pumpálni hogy az olaj újra feltöltse a patront.
Azt megtaláltam, csak attól tartottam, hogy, ha széthajtom, akkor azon menet, ami kb 10-12 mm vastagságú, amin az alátét, s a hüvely résznél lévő anya van, az beesik, s b.szhatom....
De akkor ezek szerint azt szétszedem, rugó ki, s a feltöltési szintet már mérőszalaggal vagy tolómérővel is tudom ellenőrizni, persze, az alsó inbusz csavar kiszedésével, hogy a króm szárat ki tudjam venni, szimeringet kicserélni, s a teló alját, s mindenét kitakarítani a dzsuvától.
Aztán új szimering vissza, krömszár vissza, alul az inbusz vissza, s jöhet az olaj. Ha az megvan, akkor vissza a felső persely, alátét, s a kék anycika összehúz....
Még a végén megtanulok telót szerelni... :/
A kék menetes rész alatt az alátétet és a csövet le kell húzni azaza a rugót össze kell nyomni. Akkor látni fogod az anyát amire egy megfelelő villáskulcsot kell tenni. A akkor már a rugót nem kell nyomni mert a villáskulcs segít majd a kék menetes másik felét (ami már kívül van) egy másik villáskulcsal meg kell lazítani. Eután már könnyen szét lehet tekerni.
a szárak, amikor kész lettek, s egyenként rá nehezedtem, akkor lementek alattam (88 kg) 4-5 cm-t, kb, de így, berakva nem túl sok rugó útja van telónak.
Köszi még egyszer a közreműködést, s a segítséget.
Üdv. Attila.
Szeki ez neked való ajánlat, egy sálgótárjáni utat mindenképp megér
Akkor 10w-s olaj 565 ccm-es feltöltési mennyiség megy bele száranként, ugye!?!?!?!?
Valakinek, valami ötlet? Belül, látok valami 4 szögletes speckós kulcs nyílást. Ott tudnék ellent fogni neki? Esetleg valakinek infója, hogy, ha mekkora lehet az a 4 szöglet? Én úgy 20x20-asnak nézem, s nem gond, mert csinálok hozzá egy speciális szerszámot, csak jó lenne tudni a méretet :(
Vagy más egyéb? Ha a felső kék állítócsavart leszedem, kontra anyát, rugót, mindent, akkor sem tudom "kihokizni " a króm szárat szerintem, amíg az alsó csavar nincs kit!?!?!?
http://youtu.be/5A0p2OH6FmI
További szép estét.
Hali
Azzal kell a patronból az olajat majd kipumpálni illetve majd amikor töltöd fel akkor szintén azt kell pumpálni hogy az olaj újra feltöltse a patront.
De akkor ezek szerint azt szétszedem, rugó ki, s a feltöltési szintet már mérőszalaggal vagy tolómérővel is tudom ellenőrizni, persze, az alsó inbusz csavar kiszedésével, hogy a króm szárat ki tudjam venni, szimeringet kicserélni, s a teló alját, s mindenét kitakarítani a dzsuvától.
Aztán új szimering vissza, krömszár vissza, alul az inbusz vissza, s jöhet az olaj. Ha az megvan, akkor vissza a felső persely, alátét, s a kék anycika összehúz....
Még a végén megtanulok telót szerelni... :/