Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

fúj, Conti!
nahh, meek belököm a két felnit a 9-be, kapott két race contit a ringre, futott már de az oldala szűűűűűűűz.!
Jövőre olyan hangot csináltatok a kík alá, hogy megdöbbentek!
nem nem,ezt vétek lenne.....azért nekem is van szivem
mer mikor most találkoztam vele olyat hallottam a kawától mit még nem, hídra felfelé.
és tudta, és tudta, és tudta.
aki meg kapta mindenki kifüstölte!
oszt ugyan mé?
azt kétlem faszikám
még mindig szip a züd de akkor volt utoljára meg hajtva,mikor én mentem vele
Albérlet mennyi lenne egy hónapra?
Jobb nyomaték,lóerő,mindez alacsonyabb fordulattól,ezért gondoltam,hogy akkor jobb a motorozhatósága is,de ha Basi tapasztalatból nem ezt mondja,hát neki elhiszem!
Értem!
Én meg tettem egy kis fóliát az enyémre,mert már soknak találom a zöldet!
Csak azért mondtam,mert egyszer olvastam valami angol tuninggurutól,hogy abból lehet kihozni a legtöbbet azonos köbcenti mellett.
még nálam van de le van foglalózva!
A minden elég végletes kifejezés. Bonyolultabb, drágább, termodinamikailag rosszabb, nehezebb beállítani, bonyolultabb kipufogót igényel.
Te eladtad a tiedet?
navégre
na mi a fa..om van má ezzel
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_zx-9r_ninja_zx900r-7
161860
Pedig nem arról szól a fáma,hogy a V motor mindenben jobb a sorosnál?!?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_zx-9r_ninja_zx900r-7
161860
Igen!
A rögzítési pontok miatt?