Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha a 9-es B 250 akkor zxr-ek 100.
amúgy a váltóhibás 900 rr még mindig eladó 295-ér, és lehet kell rá költeni 50 e ft-ot.
ezek a B kilencesek már értéktelenek, 350-400 kilóért már jobb megbízhatóbb motorokat árulnak és fognak árulni, még ott a szept. okt-nov, lesz még idő mikor csak pilácsolni fogsz az árakon.
látom pofátlanságból nincs hiány!
szeki 250 amit érnek
hallottam már 90e ft-is és a kakasdi bontós árát, kapaszkodjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj: 250 e ft.
milyen árat kóstálhat1ilyen motor...?
na ja, ennek van nálam a dobja és pár cucca.

erről a dob itt van nálam 10 e ft -ért vihető. lesz egy eladó vance&hines rendszerem C-F modellre fél rozsda mentes anyag alu dob 45 e ft.
ha bérházban lax műhely garázs nélkül akkor az alanti állítások nem igazak. akkor bontottan bele egyet és ima hogy bírja a gyűrődést.
motorházban tudok segíteni, ha javítható a főtengely akkor is, talán még hengersorban is, a dugattyúd valszeg eltűnt a blokk belsejében.
leszakadt a hajtókarod, vagy kenés hiányában vagy leszakadt egy szelep ami vagy megakasztotta a dugattyút és úgy szakadt el a hajtókar. előbb szedd szét a motort, vedd ki belőle a blokkot, 4-6 óra és egy dugókulcs készlet segítségével könnyen megy, légkulcs nagy segítség. míg a blokk a vázban van első hogy lelazítsd a kis lánckereket, nekem úgy tanították hogy kuplung nagy anya is akkor lazít sokkal könnyebb úgy.
szedd szét a blokkot és mérd fel a kárt .
a motorház cserés, van a bontóban üresen.
a főtengely bizonyos esetekben javítható.
hengersor javítható.
hengerfej javítható.
csak akkor végy blokkot ha motorház főtengely hengerfej kuka.
de hiába veszel bontva: szét kellene szedni, csapágyak állapota milyen, hengerfejben a szelepek beverődése milyen, hengersor állapota gyűrűhézag, olajszivattyú állapota. ezt jó akkor látni mikor még kint van a blokk belőle, és nem köpte ki megint a hajtókart magából. ezek tapasztalatok, én pl a nulláról építem fel a blokkot, és ki fog bírni 40-60 e km-t ahogy illik olyan hajtás mód mellett is, a pénzt nem kell számolni mert csak nyeli a dög mint a benzint.
Nagyon szépen köszönöm a válaszod erre voltam kíváncsi!
Évjárat: 2009
tegnap éjjel történt 130as tempónál...csattant egyet és kifolyt belőle minden,kiszakadt a blokkból pár darab....nem tudom még :-(
1994
zx900be013264
nem szenyázásból kérdezem de mi lett a motorblokkod baja?
szét szedted-e már? az a gond a B blokkokkal hogy hiába veszel egy bontott blokkot bele, ha nincsenek rajta a hibák kopások kijavítva akkor újra ugyan az a hiba fog elő jönni belőle.
pl nekem is volt/ van hengersorom ami : kopott, tehát nem fog rendesen működni a blokk és enni fogja az olajat. 4 db új hüvelyt fog kapni, de nem gyárit mert annak az árából blokkot is vehetnék.új csapágyak kerülnek bele, ha a gyári gyűrűvel rossz lesz az érték gyűrűsort is kapni fog, ha pedig jobban neki állok akkor nagyobb gyári dugattyúkat is : a lehetőség ott volt mindig a szemem előtt csak nem mértem és nem használtam ki.
a B modellről nem találtam jó képet
szerintem nincs vegyes vélemény.
én és a nagy többség úgy hajította el a gyári plexit mint atilla a kardját, 10 forintért vettem rá gyári plexit a sajátomra, azt ne tudd meg mikor az első út alkalmával az első kigyorsításnál 140-nél tornádóba kerültem, na ja a gyári plexi mögött úgy lekerült róla mint a sicccccccccccc, pelxivel vagy nélküle tök mindegy vót. emelt vagy bubis plexi került fel réá, 160-180-nál semmit nem érzek akkor kényelmes,200-ig nó para, 220-felett kell bepúcsítani mögé de akkor ááááááááááá ami rajtad van minden igyexik lemaradni rólad.
a pénztárcától függ hogy puig- ff fabri-mra, vagy honkongi darab kerül fel a motorodra.
egyedül a B-n volt mindegy mert gyárival is tökéletes volt 200-ig, onnan már lapítani kellett, na de a B fejidom.............
Arról van valamelyikőtöknek tapasztalata, hogy melyik plexivel van jobb szélvédelme ennek a típusnak?
Gyári, bubis, túra?!
És milyen sebesség határok között?!

(Visszaolvastam de eléggé vegyesek voltak a vélemények,
ezért egy szumázatra lennék kíváncsi ebben a kérdéskőrben)
Köszi!
(Kurva szép az a kilences!)
Köszönöm nektek,hogy itt vagytok s hogy itt lehetek.
jaja ,de álmaimban se gondoltam volna,hogy ez szívat
Akkor ezt igen gyorsan és olcsón lehetett orvosolni!
Majdnem az volt alatta a kormány csutka csavarja
Nem sokat aludtam az este sokat agyaltam mi lehet a baj reggel emelőre tetem a gépet és rángattam a féknyerget stb,
Ma reggel megjavítottam a verdát a kormány csutka csavarja volt fellazulva a teleszkóp száron,,,,,,,,,,,,,,,,,de bevóltam szarva rendesen mert péntek irány Szlovákia. Am köszike a tippeket,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,