az utolsó mondatodon nevettem papa, a többi számomra nem oszt nem szoroz. nem lesz sem zx-em sem gixim hogy mennyit eszik szerintem lényegtelen ha motorozni mégy elég blama ha fél útról vissza fordulsz mert nem tart ki a benga.
az a 60 forint befizető adó az fájna.
Több ponton is cáfolnám. Szerintem a K5-ös Suzuki jobb motor nála (tesztekben is), a vele egyidős R1 ugyanannyit eszik. A 2003-as R1 evett picit többet, és a buzi 929.
3-ikban csak gyerekekkel a kormánynál, vagy nehéz utassal egykerekezik, leáttételezve használtam, 2.-ikban így is kellett legalább 6000-es fordulat és gázrángatás neki. Erős motor, de bután reagál a gázra. A hátsó ülés ugyanaz, mint a vele egyidős sportgépeken.
Nem kell túlmisztifikálni. Pont egyszerre volt meg a Suzukival, szebb volt a Kawa, de a másikkal jobb volt motorozni.
Ajánlani továbbra sem tudom, de az ára jó. Nekem csak 2 motor jöhet már szóba, az egyik fiatal Suzuki GSX-R 1000, a másik BMW S1000RR. Nyugdíjas koromban, meg lesz egy V-Max-om, majd azzal járok csajozni
hja,és nem túra verda oda ha valakit fel akarsz ültetni azt előtte be kell drogoztatni, rögzíteni a hátsó segédvázhoz spaniferrel, meeee ott az első istenes kigyorsításkor csak az marad meg aki tud kapaszkodni a kormányban, a többi felesleges sallang lemarad a gépről. nem 9-es szint nagyon nem a jobboldali kormányon lévő tekerőke erősen befolyásolja az életedet. és ez nem vicc. ha van félretett 7 kilód megéri bevállalni, októberig kiderül meg tudod ülni-e a vasat, ha nem, tavasszal elviszik nagy rizikó nincs benne.
persze sokan idegenkednek tőle, így a képek alapján kicsit dágvány, lepukkant fehér markolatok, elálló-kiálló karok, idom meg szigszalagozva, pálya szivacs a kellemetlen helyeken, az idom sem karcmentes, de tudja azt amit kell és ebben az a fő, ezt a típust az élvezet miatt veszik, persze nem rég beszélgettem olyan 10-es tulajjal aki még rendesen ki sem forgatta a gépét,de nem is adja el.
csak tipikus egyszemélyes használatra, amelyik benzintyúk spani nélkül rajta marad attól meg szabadulni kell mert még végleg rajtad marad.
nem az enyém de itt árulják, tőlem kb 10 km a városban.
azért írtam hogy vegyem már meg valaki mert elégé frusztrál hogy ennyiért nem vesznek meg egy vadállatot. ja ja persze nem karcmentes, de ennyiért rommá törötteket árultak, vagy okmányok nélkülit, amivel pályán körözgethecc. lánc gumik műszaki, lehet teperni neki, volt itt az a csákó amelyik idom nélkül vette 900 ért, annál jobb 2 kiló marad zsebben és idomok is vannak rajta.párszor járt szalmabálák között, és sedu szerint ............., azt láttam én is hogy kijártak vele kerekezni, de ha a váza és a váltója jó akkor annyit megér, valahol láttam 700 irányárba is hirdették, annyiért én is bevállalnám, ha nem lenne 9-em . de tele az istálló lovakkal és ez már nem változik ebben az idényben úgyhogy kilőve a zx10R. aki épp most keres ilyet az egy 02-es zx6 áráért vehet egy ménest, ha kellene és lenne lóva megvenném, ezen nincs mit apellálni. 900 alá nem fog menni ezeknek az áruk, akinek van és nem tudja eladni vár egy fél évet és eladja, nyékládon is ott áll egy 600-ért a semmi nélkül, 1.1 -et meg így szezon végén nem adnak érte,mert aki adna lehet annak is van egy eladó verdája amit nem visznek el pl 500-ért, mert még mindig orba szájba hozzák a külföldi motorokat, de csak addig buli az egész míg be nem fizetik rá a regdíjat és nem kap itt rendszámot, utána ugyan olyan eladhatatlan vasdarab lesz mint hazai társai, onnantól ugyan annyit fog érni azaz tolhatod érte az adókat mindenfelé.
az a 60 forint befizető adó az fájna.
3-ikban csak gyerekekkel a kormánynál, vagy nehéz utassal egykerekezik, leáttételezve használtam, 2.-ikban így is kellett legalább 6000-es fordulat és gázrángatás neki. Erős motor, de bután reagál a gázra. A hátsó ülés ugyanaz, mint a vele egyidős sportgépeken.
Nem kell túlmisztifikálni. Pont egyszerre volt meg a Suzukival, szebb volt a Kawa, de a másikkal jobb volt motorozni.
ki más írhatta: ddt500
persze sokan idegenkednek tőle, így a képek alapján kicsit dágvány, lepukkant fehér markolatok, elálló-kiálló karok, idom meg szigszalagozva, pálya szivacs a kellemetlen helyeken, az idom sem karcmentes, de tudja azt amit kell és ebben az a fő, ezt a típust az élvezet miatt veszik, persze nem rég beszélgettem olyan 10-es tulajjal aki még rendesen ki sem forgatta a gépét,de nem is adja el.
csak tipikus egyszemélyes használatra, amelyik benzintyúk spani nélkül rajta marad attól meg szabadulni kell mert még végleg rajtad marad.
azért írtam hogy vegyem már meg valaki mert elégé frusztrál hogy ennyiért nem vesznek meg egy vadállatot. ja ja persze nem karcmentes, de ennyiért rommá törötteket árultak, vagy okmányok nélkülit, amivel pályán körözgethecc. lánc gumik műszaki, lehet teperni neki, volt itt az a csákó amelyik idom nélkül vette 900 ért, annál jobb 2 kiló marad zsebben és idomok is vannak rajta.párszor járt szalmabálák között, és sedu szerint ............., azt láttam én is hogy kijártak vele kerekezni, de ha a váza és a váltója jó akkor annyit megér, valahol láttam 700 irányárba is hirdették, annyiért én is bevállalnám, ha nem lenne 9-em . de tele az istálló lovakkal és ez már nem változik ebben az idényben úgyhogy kilőve a zx10R. aki épp most keres ilyet az egy 02-es zx6 áráért vehet egy ménest, ha kellene és lenne lóva megvenném, ezen nincs mit apellálni. 900 alá nem fog menni ezeknek az áruk, akinek van és nem tudja eladni vár egy fél évet és eladja, nyékládon is ott áll egy 600-ért a semmi nélkül, 1.1 -et meg így szezon végén nem adnak érte,mert aki adna lehet annak is van egy eladó verdája amit nem visznek el pl 500-ért, mert még mindig orba szájba hozzák a külföldi motorokat, de csak addig buli az egész míg be nem fizetik rá a regdíjat és nem kap itt rendszámot, utána ugyan olyan eladhatatlan vasdarab lesz mint hazai társai, onnantól ugyan annyit fog érni azaz tolhatod érte az adókat mindenfelé.
Ez a 10 es a tiéd?Nézegetem egy ideje.Tudsz róla mondani valamit bővebben?
22 fok van az már jó de a szél az már idegesít.Fújja a port orba szájba.