Ez egy 98-as. Egyrészt a fényezés nem stimmel (bár lehet átfestett), de ha más nem, a hátsó rugóstag fekete rugója erről árulkodik. Egyébként a külföldről behozottaknál megesik h 99-et írnak 98-asra, mert gondolom ott az első forgalomba helyezést nézik és aszerint van az itthoni irat kitöltve.
Bogyó gyere el érte, amíg megvan a kocsi. Tettem fel ide képet milyen gumik vannak rajta. A téli kerekek még jobbak.http://img4.lapunk.hu/tarhely/..." target="_blank">Ilyenek polír nélkül
Attól függ mire kell. 200 fölött inkább hátrányos, ennek a 9-esnek gyárilag is magasan van a kormánya.
Nekem ilyen van az R1-en szeretem, de egy idő után vitorlának érzed magad. 140-ig nincs hátránya, afölött meg erősödik a karizmod
befejeztem. állítólag mentem/karcoltam egy 0.48 kört az időmérő picsa szerint, de tudom hogy mellé ütött a klaviatúrának. 0.52 átlagot tudtam ami picsa idő. sok cucc hiányzik a motorról amivel versenyképesebbé kellene tenni, áttétel, gumik, fék, és még kb 10-20 mínuszba vok az elejétől, a 600 asoktól. ki motoroztam amit engedett a sas. a sportec m3 így kezdte megadni magát, a hátsón volt még 1.5 centi majrécsík de az 195 ös. még lesz egy szept.15 de már arra nem indulóként csak nézőként leszek kint, lehet végleg befejeztem. full széria motortól nem lehet csodát és jó eredményt várni, de ki kanyarogtam magam és nem estem el, egyben hazatértem. egy yamakás és egy zx636 pilótának nem adta ki a pálya. érdekes hogy durván egy kanyarban ment el alóluk a motor, ott ahol szét van repedezve az aszfalt.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Mikor nézed meg az én gumifütölő BMW-met?
Nekem ilyen van az R1-en szeretem, de egy idő után vitorlának érzed magad. 140-ig nincs hátránya, afölött meg erősödik a karizmod
Ezt nézte még haver.Erről valami infó?