na most elvileg motorral megyek ugy hogy hozzál nekem is,mert ott a pusztában nincs kut,max pompa ha meg kocsival megyek az sem lesz neked jó,mert nem hiszem hogy a motorod örülne a gásszolajnak
Nem mindegyiken futott a kari. Amelyiket kikötötték mert ki lehet kötni azon nincs. Egyébként volt ahová úgy gyártottak hogy nincs rajta.
Egyébként B,C,E,F nek folyadék fűtés van a karban Elképzelheto elektromos futesü is. Talán a német piacos D modellen.Ebben nem vagyok biztos.
Himi ne már Sedu csak a fékben van otthon. Lehet hogy meg kellene mutatni hol van a gázkar. Amúgy szerintem a legtöbb karbisnak leállás után begázosodik a karbi és ettől is indulhat nehezen. De majd jönnek a szakik és elmondják a tutit.
jaja! ugyanez az enyém is,,kissé nehezebben indul,,,kipárolog a benya a karbiból....
a garázsban olyan jó idő van,,hogy gyujtás ráadásakor alapba mutat egy szintet a hőfokjelző....
szivató nem is kell neki....
ninja-zx9r ezt alapból amikor megvetted akkor már meg kellet volna csinálni. Az biztos hogy egy pici javulás lehet de csodát ne várj. Ezek nem villany motorok mint a három másik japó márka.
Egyébként B,C,E,F nek folyadék fűtés van a karban Elképzelheto elektromos futesü is. Talán a német piacos D modellen.Ebben nem vagyok biztos.
Van elfekvőbe valakinek egy 98-as zx-9r- hez felső villahídja, ha igen, és eladná, érdekelne.
Köszi
Seduról nem is beszélve...
Ottanalszok!
Kérek egy emeleti pecót!
a garázsban olyan jó idő van,,hogy gyujtás ráadásakor alapba mutat egy szintet a hőfokjelző....
szivató nem is kell neki....
Köllött hozzá a jó aksi