93 000-el adtam el, kép arról hogy nem 10 000 km-t mentem vele, círka 30 000-et és a leg alapabb fél szintetikus olajat öntöttem bele. 10 000 km-re a visszanyerési arány 4L=4L volt, semmi extrát nem adtam olajban sem benzinben neki és tette a dolgát, ugyan ennyi a feladatod és élvezni a sebességet.
A második ,vagyis 15/50 es. De ne vedd szentírásnak. Nekem ez vállt be. Az biztos ha cserélek akkor csak ui re fogom. Amikor Repsol volt benne egy folytában járt a venti a legkisebb melegben is. Plusz a váltás rémisztő volt. De jelzem meg kell hallgatni több emberkét.
Az enyémben ez van http://fuchsoil.olajcentrum.hu... csak 15/50 es és nagyon meg vagyok vele elégedve. Előtte Repsol volt ,de a váltás az valami szörnyű volt.. De kinek mi jön be ez változó.
...most is hozzá vittem, bizalmam töretlen iránta, hozzáértését nem kérdőjelezem meg, sőt... (szerinte Ő is olvassa ezt a vesszőfutásom, és röhög a markába)... a balfasz én vagyok, én erőlködtem, hogy tegyen bele "jobb olajat"... neki ezzel jó tapasztalata van, és gondoltuk ebbe is jó lesz, jelzem körbe jártuk a kérdéses témát, és nem volt negatív tapasztalat, persze titeket kihagytunk, báááár visszaolvastam egy kicsit a témával kapcsolatban, és azért meg kell hagyni nincs egység, kinek ez, kinek az vált be.
Egyébként egyetértek veled, de tudod szeretném "nénk" a motornak a lehető legjobbat megadni...
Én már vagy 4 éve írom ide hogy Repsolt vegyenek, Castrol felejtsék el, erre pont az ellenkezőjét csinálják az emberek
4l repsol félszintetikus 7000Ft körül van és jó is. 3 litert töltöttem a kawába elég volt neki pedig volt sok végsebesség teszt is.
és hogy szereljünk is keveset, sikerült feljavítanom a 6-os gázkarig beeső első fékét. egy felső főfékmunkahenger cseréjével vissza jött a fékerő.
na meg gyártottam műszerfalat egy drift zx9 motoros ótóba.
a szerelődben feltétlenül bízz, ez alap dolog. az hogy a motul nem ugyan az az olaj és ugyan azzal az adalékokkal dolgozik mint a repsol ez a termékek és gyártók közötti különbség.
most mondjam hogy csak nézek mint ..... a moziba sok fínom 10 000-es amit olajba tesztek és van hogy reménytelenül
húúúú ha csak azt a lovettát kellene elmotoroznom amit +ba elköltenek feleslegesen az olajakra ................ pakolnék és irány a 66-os út áááámerikáá
ide venném még azt a sok iridiumos gyertyát is........ feleslegesen.
kis csákók és itt mindenkit értek: nem lenne eccerűbb csak a bele való olajat, szűrőt, gyertyát, láncot megvenni... A BELEVALÓT a többit meg el motorolni
http://fuchsoil.olajcentrum.hu...
Egyébként egyetértek veled, de tudod szeretném "nénk" a motornak a lehető legjobbat megadni...
van olyan rájder amék szelepfedél alatt is hibát keres
még jó hogy hallgatok a szerelőmre és nem cserélem tl-re a 9-est
a 9-nek csak BENGA betegsége van, de az rajtam múlik
4l repsol félszintetikus 7000Ft körül van és jó is. 3 litert töltöttem a kawába elég volt neki pedig volt sok végsebesség teszt is.
na meg gyártottam műszerfalat egy drift zx9 motoros ótóba.
most mondjam hogy csak nézek mint ..... a moziba sok fínom 10 000-es amit olajba tesztek és van hogy reménytelenül
húúúú ha csak azt a lovettát kellene elmotoroznom amit +ba elköltenek feleslegesen az olajakra ................ pakolnék és irány a 66-os út áááámerikáá
ide venném még azt a sok iridiumos gyertyát is........ feleslegesen.
kis csákók és itt mindenkit értek: nem lenne eccerűbb csak a bele való olajat, szűrőt, gyertyát, láncot megvenni... A BELEVALÓT a többit meg el motorolni
szerintetek ár? na és melyik?