Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na mi van itt senki nem motorozik pedig most tapad faszán a gumi nem a 15 fokban
azé az árért még igen szép négykerekűt tolnak a segged alá, újban de használtban is.
NA benne az új olaj, most már csak be kell tőri. Szar szűrő nem akart lejönni hogy rohadna meg.
...köszönöm a segítséget, rendelek
multkor én is ezt a motort beszéltem
zzr 1,4 helyett ezt venném.
és még az ára is jó
ez lesz a te motorod, kényelmes, nagy, ide lehet majd mit költeni, de ez valóban túra tigris!
Az enyémben 71000km van és már 20 ezer km mentem ezzel a fajta olajjal. és semmi gond.
93 000-el adtam el, kép arról hogy nem 10 000 km-t mentem vele, círka 30 000-et és a leg alapabb fél szintetikus olajat öntöttem bele. 10 000 km-re a visszanyerési arány 4L=4L volt, semmi extrát nem adtam olajban sem benzinben neki és tette a dolgát, ugyan ennyi a feladatod és élvezni a sebességet.
A második ,vagyis 15/50 es. De ne vedd szentírásnak. Nekem ez vállt be. Az biztos ha cserélek akkor csak ui re fogom. Amikor Repsol volt benne egy folytában járt a venti a legkisebb melegben is. Plusz a váltás rémisztő volt. De jelzem meg kell hallgatni több emberkét.
oké
ZOZO, 10w vagy 15w 50, mert amit linkeltél 10w 50
Végre meg találtam ,vagyis ez van benne és Kutyától rendeltem.
http://fuchsoil.olajcentrum.hu...
akkó hol is lax te? mert ma beszéltem egy derecskei zx9 tulajjal aki ismeri a te motor volt tulaját, ő vett gsxr 1000-et k5-öt derecskén?
Az enyémben ez van http://fuchsoil.olajcentrum.hu... csak 15/50 es és nagyon meg vagyok vele elégedve. Előtte Repsol volt ,de a váltás az valami szörnyű volt.. De kinek mi jön be ez változó.
...most is hozzá vittem, bizalmam töretlen iránta, hozzáértését nem kérdőjelezem meg, sőt... (szerinte Ő is olvassa ezt a vesszőfutásom, és röhög a markába)... a balfasz én vagyok, én erőlködtem, hogy tegyen bele "jobb olajat"... neki ezzel jó tapasztalata van, és gondoltuk ebbe is jó lesz, jelzem körbe jártuk a kérdéses témát, és nem volt negatív tapasztalat, persze titeket kihagytunk, báááár visszaolvastam egy kicsit a témával kapcsolatban, és azért meg kell hagyni nincs egység, kinek ez, kinek az vált be.
Egyébként egyetértek veled, de tudod szeretném "nénk" a motornak a lehető legjobbat megadni...
úhh himi, a tl fórumban full szervíz megy, most már a meleg is az ellensége a tl-eknek
van olyan rájder amék szelepfedél alatt is hibát keres

még jó hogy hallgatok a szerelőmre és nem cserélem tl-re a 9-est
a 9-nek csak BENGA betegsége van, de az rajtam múlik
Én már vagy 4 éve írom ide hogy Repsolt vegyenek, Castrol felejtsék el, erre pont az ellenkezőjét csinálják az emberek
4l repsol félszintetikus 7000Ft körül van és jó is. 3 litert töltöttem a kawába elég volt neki pedig volt sok végsebesség teszt is.
és hogy szereljünk is keveset, sikerült feljavítanom a 6-os gázkarig beeső első fékét. egy felső főfékmunkahenger cseréjével vissza jött a fékerő.
na meg gyártottam műszerfalat egy drift zx9 motoros ótóba.
a váltó sem az olajcsere után szokott elromlani, igaz csimbi
a szerelődben feltétlenül bízz, ez alap dolog. az hogy a motul nem ugyan az az olaj és ugyan azzal az adalékokkal dolgozik mint a repsol ez a termékek és gyártók közötti különbség.
most mondjam hogy csak nézek mint ..... a moziba sok fínom 10 000-es amit olajba tesztek és van hogy reménytelenül
húúúú ha csak azt a lovettát kellene elmotoroznom amit +ba elköltenek feleslegesen az olajakra ................ pakolnék és irány a 66-os út áááámerikáá

ide venném még azt a sok iridiumos gyertyát is........ feleslegesen.

kis csákók és itt mindenkit értek: nem lenne eccerűbb csak a bele való olajat, szűrőt, gyertyát, láncot megvenni... A BELEVALÓT a többit meg el motorolni
http://fuchsoil.olajcentrum.hu...
szerintetek ár? na és melyik?
na erre gondoltam