Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az amire gyanakodtam az elejétől fogva. Contact hibás volt. Megmozgattam a sarut és ennyi. Fel kell csiszolni mert akár eloxidálhatott vagy nem illeszkedik túl jó rá a saru. Contact spray-t neki oszt fasza.
És mi volt a baja?!?
hőfokmérő kijelző nekem mindig elszállt....
és mit csináltál meg?
Köszi!
Köszönöm szépen, megcsináltam! Öröm bodogtág!

Mondtam már, hogy olyan jó motort vettem!?
Ma olyat motoroztam, mindegy perc a nyeregben nagy öröm volt.
Ez az az érzés amit sokan nem értenek miért jó a motor, motorozás.
4 kerék a testet, 2 kerék a lelket viszi.
a francot érdekli hogy nehéz, amikor kell védjen, ha kell fogjon olyat mint a danyi lova
a blokk bal oldalán 1. henger felett a hengerfejben egy réz gomba, egy szál vezetékkel.

nem az én problémám akkor kell venni amikor van
Szeki látod nem tudtam gumipókot felhívni, most meg kellene neki a VFR lom.
mert kurva meleg van hozzá...
majd este...
Mehetek ballagásra ebe a melegben. No nem baj majd nézzük a fiatal termést.
És ön uram mért a szobában ül és nem motorozik?
ja ez lemaradt.
Jól gondolom hogy a Hellring Kawasaki barát lesz.
Ha balról benézel a kislánckerék deklije fölött,akkor láthatod is.
A hengerfej hátsó oldalán,a karbisor alatt van a hőgombája,arra megy rá a vezeték.
Ha nem tévedek nagyon nagyot!
Szekkkkkkkkkkkkkki!
nem
ugyanott mér ahol az ujjabbak...