Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kawaszekis, Kekver,

A dob az a csovel egyut van. Az ok nagyon egyszeru, valami idiota olyan csavarokkal rakta fel hogy elnyirodott a feje amikor le akartam venni, ezert a dobcseret a csovel egyutt kellett megejtenem.
Nem teljes rendszer termeszetesen, leomlok nelkul. holnap teszek fel kepet, egyertelmubb lesz ugy. Ha nem orvosoljatok a csavar problemat sincs baj, csak az also csovel egyut kell akkor cserelni, kell egy plussz tomitescsere allulra, ennyi.

Ha otthon lennek akkor kimennek a muhelybe es seperc alatt megoldanam a csavarproblemat, de itt olyan berelt lakasban elve aminek nincs muhelye/garazsa, nem tudok vele mit kezdeni.

A dob amugy gyakorlatilag karcmentes, gyartojat nem tudom, hatul a kiomlo felett van rajta egy "ART" felirat. Itt elegge komolyan veszik a hangos dobokat utcai hasznalatra, de igy is azert le lehetett vizsgaztatni vele, de minden evben megjegyzeskent rairtak a papirjara hogy "Exhaust noisy".
De levizsgazott vele. Oblos ferfias hangja van, 4000-tol meg konkretan letepi a fejet, takaritja az utat.

Ennyi, holnap foto lesz rola.

En 20000 forintra gondoltam, plusz a posta.
Mennyire jo?
OK, hulye a kerdes, hasonloan mint a kerdezo...

Szoval ahogy irtam, annyi bonyolultsagot bevallalok hogy beepitsem. Tehat olyan az allapota hogy csak "racuppantom" azt szevasz?
Jah, azt tudtam hogy 12 dugattyus az enyem, hiszen E1 es nem F. Zizi tema akkor ejtve persze.
szeva drusza!elképzelhetö!
Szevasz drusza mi van meg láttad a kék kidörgőt és rögtön lamúr
Engem érdekel ?
helló.
Látod egyre többet itt mindenkinek más az izlése az tény hogy a hondának jobb a futóműve de ( LEGALÁBB IS NEKEM) egy 2004 es 10 az jobban be jön formára mindenképp és egy vaddisznó.
sokat kibirnak az tény
monny egy árat a dobra.
van egy komplett fékem a te évjáratodhoz benne a jó dugattyúkkal és tömítésekkel. 10 000 ft a kettő, azaz 5 000 ft/db ha ennyit megér akkor szólj, azt nem vágom mennyi odakinn fontban, gondolkozz el rajta. kép később, most családi program.
amúgy nem jó a zizi-é bele és a tied 12 dugattyús.
miből gondolod? kissé elfogult hondás vagyok,de ezt itt nemnagyon akarom hangoztatni nállatok,még megköveztek
a kawával sincs semmi bajom pl gulya kxf450e tetszik nagyon,főleg sm szettel állat lehet pályán
jaja,ennyi
Haveromnak volt egy SC 28-as CBR 900 bőven 100ezer feletti futással és a blokkja úgy szólt mint egy újnak! Csak az olajat zabálta egy kicsit! 500 Km/ liter!
Az a porvédő volt valószínűleg azok sajnos hamar beadják az unalmast, enyémen meg tesómén is(99-C) hátul kitüremkedett a porvédő.
Hogy hamarabb megy itt minden tonkre a klima miatt az biztos.

Nem ragaszkodom a cserehez, ha valaki akkor en igazan ellene vagyok a buheralasnak.
A csere mint otlet is csak amiatt merult fel mert lecsavarozom, atkotom a fekvezeteket, feltoltom-legtelenitem es megye a dolgomra - ennyit meg meg tudok en is csinalni. A szetszedes mar....
De ha szakszervizbe viszem ott £50 (15khuf) rezsioradijjal inditanak.

Na mind1, meg jarok egy kort a dolog korul. Ennyire biztos nem lesz egyszeru ez.
Az még elképzelhető hogy az ottani klíma miatt hamarabb megy tönkre a karmantyú vagy sűrűbb gondozást igényel de hátha majd valamelyik szaki tud segíteni. Sajnos én többet nem tudok nálam beváltak amiket leírtam .
Na ez már magas mert mi nyikoroghat benne hogy a féknyeregben valami szerintem ott nem tud nyikorogni inkább a fékbetét. Na már most az enyémben is kitüremkedett a tömítés ,szét szedtem takarítás mer még nem volt berágva az anyag utána visszatettem a karmantyút és vékonyan bekentem fékolajjal úgy raktam össze. Nekem be jött.
Mar volt karbantartva fel eve, akkor a haverral szedtuk szet. Akkor is itt kertem toletek a nyikorgo fek miatt tanacsot, es bejott...
A bal tarcsa bal also fekdugattyujanal akkor lattuk hogy ki van turemkedve a tomites. Nem szivarog, de az a dugattyu nehezen huz vissza, es kisebb a fekhatas is. Nem veszelyesen, vegigmotoroztam vele a nyarat teljes biztonsagban, de lathatoan asszimetrikusan kopnak a fekbetetek. Most ujra kezde a nyikorgast.
Na a lenyeg: a haver mar akkor mondta hogyha megegyszer elojon a nyikorgas akkor nem uszom meg komplett felujitas nelkul. De azt O nem valalja mert nincs igazan szerszama hozza. (a tavaszi karbantartas is +5 celsius szemerkelo olmos esoben, ketes szerszamkeszlettel tortent a parkoloban )

Na, hat most nyikorog ujra, itt tartok.
Karmantyúknak az oldalát Jimy tudja bár én csak szét szedtem meg takarítottam bele az ujj oil és betét
szerintem nem kell lecserélni ha nem szivárog az olaj ,karmantyúkat te is kitudod cserélni az nem drága ,tegyél bele 5.1 fékolajat és amit én is meg fogadtam Jimy től gyári színteres Nissin fékbetétet .Hidd el érezhetően jobb lesz a fék. Amikor ezeket megcsináltam és rutinszerűen rámarkoltam majdnem dobtam előre egy fejest.
A jelenlegire nagyon raferne egy alapos felujitas - nem en mondom, a szerelo. Angliaban elek, es az itteni munkaeroarak mellett kisse osszehuztam a szemoldokom amikor ajanlottak ra arat. Sok mindent megreparalok a motoromon, de a feket, plane az elsot szakemberre bizom - csupan az eletem fugg ugyebar ettol az alkatresztol.
E-bayen viszont talaltam egy ZZR feknyereg-parat, ranezesre hihetetlenul jo allapotut, amit ugy hirdet az elado hogy jo a ZX-9R-re is. Egyenlore olcsobban mint a gyari tomites szett a jelenlegi fekhez.... (Komplett elso feknyereg tokkal vonoval olcsobb mint a tomites szett, igen jol olvastad. Az enyemhez jo esejjel meg nem csak az kell, es a munkadijat meg nem is szamoltam)

Szoval csak innen az otlet, de lehet hogy total hulyeseg. De elgondolkoztato, ha £300 (100 eFT felett) osszeg bent maradna a zsebemben az jol esne.
miért akarod lecserélni?