meg sokan azért nem vesznek tojatát - de tényleg- mert elegük van a hátsó kerék hajtásból. az öcskös kiája 80 km/h-nál ha ráteszed a tüzet keresztbe fordít az úton. pár hete 400 km-n át fütyölt a turbója a fülembe, elég fickósan mozog a dupla kerekű.
Most nem tudom mi ára van ezeknek
Az biztos, hogy nekem volt egy ugyanilyenem még színben is. 99 évjáratú szívó 2,4-es hatszemélyes. Jó állapotú.
Én 900-ba tudtam beszámítatni 1,5 éve amikor vettem a mostani hiacot.
Ha ilyenbe gondolkozol vedd számításba azt a 10 liter amit benyel nem forszírozott tempónál is.
Mondjuk az enyém 3 évig volt nálam szerelőt csak olajcserénél látott Kétszer égett ki a jobb első izzom, meg egyszer cseréltem benne termosztátot asszem 2,5 E ft-ért, ennyi volt a hibalista 450000 km-ernél
az öcsém győrből vett egy Kia kistehert majd egy gurításért, de úgy hogy már meg volt írva az adás-vételi egy másik faszi nevére csak épp nem volt annál még 30 rugó a vételárhoz. az öcsémnek volt. azóta hajszál pontosan meg tudja mondani mikor kell szerelőhöz vinni kötelező szervizre az előtt nem mondott ilyet mert a gazella folyamatosan a szerízt járta. voltunk megnézni annó egy gazellát valahol balasagyarmat közelében, estére értünk oda így a vak sötétben láttuk a verdát amin kiegyenesedett laprugók kiszakadt futómű alkatrészek voltak és szériában járt hozzá az üzemanyag rendszerböl csöpögő benzin, de azzal még előtte nap fát szállítottak. mondanom sem kell mentünk potyára 500-at.
pedig hidd el inkább egy 94 es transit mint egy 90 es transporter ami ráadásul sima d csak azt nem tudom meg érteni hogy a fenébe kérnek olyan sokat ezekért a bontó szökevényekért. Még szemezek egy H200-zassal csak az meg 3 személyes de legalább azokba mitsu motor van
Nem az alkatrész ára a lényeg barátom
Csak nem fasza, hogy egyik héten eljártok vele dolgozni, a másik héten meg béreltek egy autót, hogy eljárhassatok dolgozni, míg a tranyót bütykölik valami útszéli műhelyben
Személyszerint én egy 94-es tranyóval bogyeszékig nem mernék úgy elindulni, hogy legalább 3 autómentős telefonszáma ne lenne nálam. Azért 3, hogy valamelyik ráérjen ha netán nyírbátori körforgalomba kiszakad az első futómű alóllam...
én a cégnél jó pár ezer km levezettem fordal és kisebb hibákon kívül nem volt gond a másik hogy ha netán alkatrész kell jóval olcsóbb mint a többi márkához
Nézd abban a szériában annó volt néhány tranyó a szűkebb családban Igazi pénznyelők voltak. Minden héten beszart rajtuk valami. Nem csak motorikusan voltak silányak, hanem a futóművük is igen gyatra volt. A legnagyobb szopás talán a bratyó 2000 ccm benzin-gázos autómataváltós 6 személyese volt Egyszer Passauba kellet érte mennem,(az akkor már 650 E km-ert futott toyota hiace-val) hogy tovább tudjanak haladni a zenésztársaik a bazseváikkal együtt
Talán egy ami jó volt a transitban: a kényelem
ja bocs nem kettő: meg amikor elkelt
egy ütni-vágni való transporterrel jobban járnátok
valamivel jobban bírja a kiképzést.
bezzeg ha látnád a többit a-hoz képest ez a transit maga a tökély volt
melóhoz meg nagyon kellene mert a mondeó nem nagyon bírja a Toyotáknak meg irreálisan nagy az ára
ha vissza olvastál volna akkor látnád hogy válaszoltam.
igen, van. csak reá kell próbáljam mert egy motorral adták de soha nem használták, most találták meg.
+ egy extra azt holnap döntöm el hogy marad vagy megy, fel kell próbáljam ha nem adja akkor megy a levesbe. valter moto.
Az biztos, hogy nekem volt egy ugyanilyenem még színben is. 99 évjáratú szívó 2,4-es hatszemélyes. Jó állapotú.
Én 900-ba tudtam beszámítatni 1,5 éve amikor vettem a mostani hiacot.
Ha ilyenbe gondolkozol vedd számításba azt a 10 liter amit benyel nem forszírozott tempónál is.
Mondjuk az enyém 3 évig volt nálam szerelőt csak olajcserénél látott Kétszer égett ki a jobb első izzom, meg egyszer cseréltem benne termosztátot asszem 2,5 E ft-ért, ennyi volt a hibalista 450000 km-ernél
http://www.hasznaltauto.hu/kishaszonjarmu/toyota/hi-ace/toyota_hi-ace
_2.4_d_6_szemelyes_kisteher-5196131
Egy egész uszályra valót
Csak nem fasza, hogy egyik héten eljártok vele dolgozni, a másik héten meg béreltek egy autót, hogy eljárhassatok dolgozni, míg a tranyót bütykölik valami útszéli műhelyben
Személyszerint én egy 94-es tranyóval bogyeszékig nem mernék úgy elindulni, hogy legalább 3 autómentős telefonszáma ne lenne nálam. Azért 3, hogy valamelyik ráérjen ha netán nyírbátori körforgalomba kiszakad az első futómű alóllam...
http://www.prosolutionpills.hu...
Talán egy ami jó volt a transitban: a kényelem
ja bocs nem kettő: meg amikor elkelt
egy ütni-vágni való transporterrel jobban járnátok
valamivel jobban bírja a kiképzést.
melóhoz meg nagyon kellene mert a mondeó nem nagyon bírja a Toyotáknak meg irreálisan nagy az ára