Szakmai, kicsit surgos kerdesem lenne az urakhoz. ZX-9R E1-re felrakhato-e vajon a ZZR-1100 D modell elso feknyerge?
A ZZR-e 8 dugattyus ugyanugy mint a ZX-9R F-ek.
Van-e ertelme egy ilyen cserenek, jobb/rosszabb/ ugyanaz lesz-e a fekhatas?
Koszonom a valaszt elore is.
Udv:
Miklos.
PS: A motorom fotoi kozott van egy sportkipufogo, kek szinu. Eladova valt, mar masikat hasznalok, erdekel innen valakit esetleg?
tudom ezekkel én is tisztába vagyok,na de igy van ez hogy mindenki a sajátját isteníti.hát igen bármelyiket szét lehet hajtani,az enyémbe is 65ezer körül volt óra szerint,aztán lehet hogy valójában több is,de azért szedte a lábát az is rendesen
Na akkor csak hogy tisztában legyél a motorokkal segítek. Szóval az igazi oil temető az a yamaha, suzukit meg azért vesznek mert ócó lassan már a lidi ben is lehet venni a honda meg tele pakolja minden aprósággal a gépeit és ezért szeretik, aki kawát vesz az meg egy kicsit elmebeteg és típus rajongónak kel lennie .De egy a lényeg hogy az előző gazda hogy használta mert mindegyiket szét lehet hajtani de pl az enyémben 67000 km van és a szaros váltón kívűl még nem volt baja oilt nem eszi és még tartja a lépést a modernebb gépekkel. Lényeg hogy kawát csak az vesz aki egy kicsit különc ember.
jó ez most olyan,hogy ti egy kawára beszénétek rá, 1 haver győzködik msnen,hogy a kawa meg a honda 1 kalap szar,és hogy mind2 zabálja az olajat,vegyek 1 jó yamahát,mert az nem eszi,meg az amúgy is sokkal jobb szval ez ilyen,ezért van több motormárka,kinek mi tetszik,nekem a honda,és kész
ha 1000rr-re váltasz az motorikusan állóképes, nincs se hajtókarszakadás se hengerfej hiba, viszont olajat vegyél bőséggel mert azt fogyasztja és nem folyatja
10 000-re 2-3 nem deci litert is megeszik. egy papásan hajtottba öntöttek előttem bele 8 decit, és még nem volt a csere felénél sem.
akkor még igy a szezon végén 1szer elgurult a gyógyszer? nekünk is volt ilyen nyáron ivánnal,hogy jöttünk mint a hülyék csabáról,aztán a levél is jött ivánnak szombathelyről,békésnél a kanyarba 170,engem szerencsére nem birtak lekapni,olyan gyorsan történtek ott a dolgok,hogy sztem örültek hogy egyet elkaptak...fehér civil autó,bokrok között bebújva... ja és 90ropi állt a csekken
Hiába van 15 fok de az aszfalt az hideg, szombaton Csabáról kb 14 perc alatt voltunk itthon utána volt para mert néhol 290 is befigyelt ráadásul kanyarokban riszált de ennyi volt idényre folyt jövőre a pályán. Csak okosan a vásárlásnál kupeckodj legyél ügyes.
Sok érdekes hirdetés van fent a 95 előttiek irreális magas áron vannak az utániaknak meg semmi áruk nincs csak azt nem értem hogy egy huszonéves motorban alig van km és szuper állapotban van azért lehetnének a realitás talaján egy picit.
Szakmai, kicsit surgos kerdesem lenne az urakhoz. ZX-9R E1-re felrakhato-e vajon a ZZR-1100 D modell elso feknyerge?
A ZZR-e 8 dugattyus ugyanugy mint a ZX-9R F-ek.
Van-e ertelme egy ilyen cserenek, jobb/rosszabb/ ugyanaz lesz-e a fekhatas?
Koszonom a valaszt elore is.
Udv:
Miklos.
PS: A motorom fotoi kozott van egy sportkipufogo, kek szinu. Eladova valt, mar masikat hasznalok, erdekel innen valakit esetleg?
http://youtu.be/-wWKhzKC_eQ
ez nem sok csak nem kawa
10 000-re 2-3 nem deci litert is megeszik. egy papásan hajtottba öntöttek előttem bele 8 decit, és még nem volt a csere felénél sem.