Hát az attól függ. Ha a toyota kicsi akkor a vítót kár is nézegetnet, mert az még kisebb. Az kb. olyasmi mint egy nissan vanet kargó Az enyém rövid változat 5,3 köbös. van hosszabb változat is az kb. 7-8 köb körül lehet rakodni.
Van itt rengeteg alternatíva. pl. a a masterből is van 3 méret, a boxerból is. Azoknak 200 E nél már mondanak fődarabcserét is
Iveco kasztnira állítólag jó, de motorikusan azt mondják nem a legpengébb. Biztos sok lett neki a dupla vezérműtengely
Ebből is van több méret láttam egész normál méretűt is
Egy biztos zárt kisteherben két legnagyobb van 17 köbbel a 35-ös ivecó és a sprinter. Mindenkinek el kell dönteni mire kívánja használni és mekkora rakodótér szükségeltetik Olyan nincs aminek valamilye ne lenne gyengébb a másikánál valamiben. Mindegyikben van hiba. Hisz ez a gyártók legnagyobb érdekeltsége.
Hogy nézne ki ha most zsír újonnan vennél egy kistehert, 30 évig úgy használnád, hogy soha alkatrészt nem kéne hozzá venni és annyira jó lenne, hogy el sem gondolkoznál azon, hogy megveszed az újabb típust...
Nemrégen én is teherautókat néztem. Totoja drága és sokat fogyaszt valamint kicsi. Transitot dicsérik a fiatalabbakkra is lehet költeni bőven. Transporter mind le volt pusztulva. Kia amit hirdettek motorhibás volt. Vito: még új korukban is szapulták őket. 300-500 között nem volt semmi értelmes. Talán egy sprinter ami éppen belefért 500-ba csak az meg már túl nagy volt és csak 80 lóerős.
Mitsu olyan őskövület, hogy nehéz eladni, van ahol a motoron űl az ember és kegyetlen hangos.
Na mer nem is egy nagy élmény a hátsókerék
Föleg a régi szopó dízelnél amikor egy jégkockán lediferált az úgy ment ahogy toltad
A mostami valamivel jobb, önzáró difi van rajtuk( legalább el tud indulni a jégen.)
Jeges úton viszont kerülni kell a gázpedál gyorsan történő nyomogatását Hamar hirtelen kereszt van belőlle.
Bár ezt a vadonatúj traktort nem értem
Mitől vadonatúj egy 100 éves ütött-kopott mtz-80-as
Van itt rengeteg alternatíva. pl. a a masterből is van 3 méret, a boxerból is. Azoknak 200 E nél már mondanak fődarabcserét is
Iveco kasztnira állítólag jó, de motorikusan azt mondják nem a legpengébb. Biztos sok lett neki a dupla vezérműtengely
Ebből is van több méret láttam egész normál méretűt is
Egy biztos zárt kisteherben két legnagyobb van 17 köbbel a 35-ös ivecó és a sprinter. Mindenkinek el kell dönteni mire kívánja használni és mekkora rakodótér szükségeltetik Olyan nincs aminek valamilye ne lenne gyengébb a másikánál valamiben. Mindegyikben van hiba. Hisz ez a gyártók legnagyobb érdekeltsége.
Hogy nézne ki ha most zsír újonnan vennél egy kistehert, 30 évig úgy használnád, hogy soha alkatrészt nem kéne hozzá venni és annyira jó lenne, hogy el sem gondolkoznál azon, hogy megveszed az újabb típust...
A profikat meg nem érdekli sem az ára sem a fogyasztása.
Mitsu olyan őskövület, hogy nehéz eladni, van ahol a motoron űl az ember és kegyetlen hangos.
Ez legó
Egy " Kicsi Legó"
Húdászíííp, milyez?!
Te zozó azt mondtad, hogy asztalos vagy nem cserepész
Föleg a régi szopó dízelnél amikor egy jégkockán lediferált az úgy ment ahogy toltad
A mostami valamivel jobb, önzáró difi van rajtuk( legalább el tud indulni a jégen.)
Jeges úton viszont kerülni kell a gázpedál gyorsan történő nyomogatását Hamar hirtelen kereszt van belőlle.
nekem már másik púp kőő ,az meg megvan!
holnap mail hogy mutat profilból.
tető készen jönnek az ablakok
az 500 m2 nek egy darabja