Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

bogyó ez árbanmegfelelő lehet neked. és nem is rosszul néz ki.
oké!
Jaja igényt tartanék rá ha nem aranyárban adod :) lapomon ott az email címem dobj rá egy árat aztán válaszolok. Köszi
Te átok az én vagyok a képen és nem egy katona
pipikém baleseted lezárták vagy mi van
attol uj mert m zárolt traktor volt és most találták meg
Én mondtam, hogy a sprinter qrva nagy
Bár ezt a vadonatúj traktort nem értem
Mitől vadonatúj egy 100 éves ütött-kopott mtz-80-as
Téma lezárva bogyoék felé ilyen egy furgon méret http://www.mon.hu/az-evtized-l...
Hát az attól függ. Ha a toyota kicsi akkor a vítót kár is nézegetnet, mert az még kisebb. Az kb. olyasmi mint egy nissan vanet kargó Az enyém rövid változat 5,3 köbös. van hosszabb változat is az kb. 7-8 köb körül lehet rakodni.
Van itt rengeteg alternatíva. pl. a a masterből is van 3 méret, a boxerból is. Azoknak 200 E nél már mondanak fődarabcserét is
Iveco kasztnira állítólag jó, de motorikusan azt mondják nem a legpengébb. Biztos sok lett neki a dupla vezérműtengely
Ebből is van több méret láttam egész normál méretűt is
Egy biztos zárt kisteherben két legnagyobb van 17 köbbel a 35-ös ivecó és a sprinter. Mindenkinek el kell dönteni mire kívánja használni és mekkora rakodótér szükségeltetik Olyan nincs aminek valamilye ne lenne gyengébb a másikánál valamiben. Mindegyikben van hiba. Hisz ez a gyártók legnagyobb érdekeltsége.
Hogy nézne ki ha most zsír újonnan vennél egy kistehert, 30 évig úgy használnád, hogy soha alkatrészt nem kéne hozzá venni és annyira jó lenne, hogy el sem gondolkoznál azon, hogy megveszed az újabb típust...
Hobbistáknak minek a teher autó?
A profikat meg nem érdekli sem az ára sem a fogyasztása.
Bogyó lett nekem is BMW-m. Sajna az M6-ról lemaradtam, de a Z3 se rossz. Engem nem zavar, hogy keresztbe megy gázadásra
Nemrégen én is teherautókat néztem. Totoja drága és sokat fogyaszt valamint kicsi. Transitot dicsérik a fiatalabbakkra is lehet költeni bőven. Transporter mind le volt pusztulva. Kia amit hirdettek motorhibás volt. Vito: még új korukban is szapulták őket. 300-500 között nem volt semmi értelmes. Talán egy sprinter ami éppen belefért 500-ba csak az meg már túl nagy volt és csak 80 lóerős.
Mitsu olyan őskövület, hogy nehéz eladni, van ahol a motoron űl az ember és kegyetlen hangos.
Kiváló! Csak majd azt áruld el, hogy működik, mert én most vagyok fent először. És kösz!
Nem látod
Ez legó
Egy " Kicsi Legó"
Jó reggelt!

Húdászíííp, milyez?!
1.Jó reggelt.
Tán katonákkal őriztetitek a tetőt, hogy el ne lopják?
Te zozó azt mondtad, hogy asztalos vagy nem cserepész
Na mer nem is egy nagy élmény a hátsókerék
Föleg a régi szopó dízelnél amikor egy jégkockán lediferált az úgy ment ahogy toltad
A mostami valamivel jobb, önzáró difi van rajtuk( legalább el tud indulni a jégen.)
Jeges úton viszont kerülni kell a gázpedál gyorsan történő nyomogatását Hamar hirtelen kereszt van belőlle.
púp nekem nem kőőő
nekem már másik púp kőő ,az meg megvan!

holnap mail hogy mutat profilból.
na cakát holnap meló
tető készen jönnek az ablakok
az 500 m2 nek egy darabja
na ettől a hátsó hajtástól egy picit én is tartok mert utoljára 88 ban a ladám volt hátsós, Ha nem kell a púp akkor küld és küldöm a pénzt
nedves úton----- ez kimaradt.