elmentünk kicsit motorkázni malomvölgy meg tata, és utána ugy megfájdult a karom, hogy én már nem akartam menni, erika meg nélkülem nem akart. Bosszantó hogy ilyen fájdalmaim vannak egy kis laza 200 km-es menettöl, lehet tényleg ledobálom az idomzatot, Erika motorjával semmi gondom nincs kényelmes, és nem szakitja le a csuklómat, erősen elgondolkoztam hogy magasitok a kormányon, csak valami fasza fejidomot kéne találnom aminek valamellyest van szélvédelme is
Edem szerintem ez nem lenne neked jó csere, még ennyi ráfizetéssel sem! Tartsd meg a kilencest, és lesz egy jó fogyasztású, gyors motorod!
400-as -gondolom belpiacos- motor nehezen eladható ára fölött!
Majd meglátjuk! Szerencsére a pénz az engem sem éget, de azért elkótyavetyélni se akarom! A 320 az azért igen vékony érte, a piacon lévő xjr-ek között messze az enyém a legfiatalabb és kevesett futott. Költeni erre se kell. Ha minden kötél szakad akkor, akkor 2 moci lesz a garázsban. Majd a kicsivel járok a madaras teszkóba . Egy másik helyen 400-at mondtak rá, úgyanígy bevételre . Majd meglásssssuk!
Ez esetben azt a 12 ezer km-t futott ninját fogom először célba venni ! Sok sikert a maradék vizsgáidhoz!
Nem tűnik rossznak, persze látni kellene. Bár azt a tankot nemtom ki fényezte, nem lett valami szép
Mivel nagyon nincs rá szükségem, sőt..., majd barátnőmé lenne talán.... nem tudok jobb árat mondani mint amit szerintem kapni fogsz a szalontól. 550et kéne rádobnod a motorra, és akkor mehet a csere. Ha a kawa reális árát nézzük, még így se vennéd drágán. Költeni nem kell rá.
Edem
1998-as, 28 ezer km, műszaki: 2011.06.29.
Amit már említettem, hogy a közútkezelő jóvoltából volt egy kis afférom, KIS sebességnél, na ezért a két első villaszár lett kicseréve, idén márciusban kapott egy új nyitott dobot, meg a tank lett újra fényezve, de én tartottam magam a gyári színhez. Motorikusan jó, nem csörög csattog, ahhoz képest hogy 400-as, nyomatékos is, párommal túráztam vele, 4,4 literes fogyasztással járok vele. Ja új láncszett van rajta.
Azért vagyok kénytelen eladni, mert a motoros brigádban mindenki 1000-es meg 1500-ös géppekkel vannak és basztatnak hogy feltartom őket. Az utazója 100-110, csak én nem tudok úgy előzni 100-ról mint a haverom az 1000 cbf-fel ! Meg ezt csak kvázi ugródeszkának vettem, egy komolyabb géphez !
Az ár: olyan 450 körül, neten 400 és 600 között vannak. De ha tényleg érdekel akkor szerintem megegyezünk
Figyi, tökéletes, kezes kis gép, gyönyőrű hanggal, új metzeler gumikkal, új láncszet, gyertyák, légszűrő, szal ha beszámolod, akkor államvizsgáról hozzád megyek mindjárt öltönyben!
Gondolkodj rajta !
Teljesen, köszönöm, hogy vetted a fáradságot hogy ilyen részleten leírd!
Jövőhét pénteken államvizsgázok, szal addig biztos nem lépek motor ügyben semmit, de utánna gőzerővel ! Ha még meglesz a kicsikéd, akkor jelentkezni fogok !
Hát pedig nem lesz átfújva mégegyszer. Bár nagy fellendülésben épp előbb írt még egy érdeklődő freemailen.... végén még kelendő lesz, akkor jövök rá h milyen hülye vagyok h eladom
Én csak a yamahát akartam benn hagyni náluk, venni nem akarok tőlük semmit! Ismerősöm náluk vette az 1500-ös suzuki cruiserjét, újonnan, az 1000 km-res szerviz után indúltunk mocizni (kb 2 hete) az első lámpa után fűstölt meg nyomta az olajat a hátsókerék alá! Kiderült hogy rosszul tették vissza az olajszűrő gumigyűrűjét ! Ja és mikor vette át, 0,8-as guminyomással adták át! Ennyit a red baronról !
Amúgy nem tom mit kérsz a yamahádért, de majd ha kiderül mit kapsz érte szalonban. Bár szerintem nem fog tetszeni amit mondanak. Amit vártál érte, számolj le 100-150et. Barátnőmnek lehet jó lenne a mocid szeptembertől lesz jogsija
A motorom garantált előélete (rendőrségen utánanézve):
Fél évesen behozták amerikából, aki behozta az a barátjának hozta, nála volt 2009ig. 2006-2008 közt nem volt használva, srác nem volt itthon. Teljesen korrekt embernek látszott, sajnálta eladni de jött a baba... Megvettem tavaly, nem sokat használtam. Egy nő miatt poros úton elcsúsztam vele kb 30al, fűben állt meg a motor. Jobb oldala lett karcos, így a gyári zöld szín lett átfujatva erre a spéci Rolls Royce feketére, amire ha rásüt a fény bordó átmenetes.
Amint láthatod volt már másik egyedi motorom, nem akartam megtartani a gyári színt.
Mivel amerikai, elvileg erősebb mint az európai verzió, 143-150 ló közt van, órájában 23000 km környéke. Hogy hihető-e, állapot szerint szerintem igen, szép a blokk hangja, előző tulaj nem használta, mikor elmentem érte kb 1,5 centis porréteg volt rajta. De akksit bekötve akkor is pöccre indult!
Télen kb két hétig nem ment az egyik henger-akadozott, de mint kiderült gyertyacsere megoldotta a problémát. Pöcc röff karcmentes a gép (használati karc minimálisan azért van természetesen).
Brutál a hangja, sok az extra. Ha valaki ilyet akar venni, és végre eljön, szerintem el is viszi, főleg ennyiért.
Olajfogyasztás, ilyesmi nálam eddig szóba nem jött.
A cbr gsxr cserét csak kiírtam, így több keresésnél bejön. Eszem ágában nem lenne egy cbr-re cserélni, a gixxerek meg drágák
Megkell nézni, azzal nem vesztesz semmit.
Garantálom, hogy ennél nem igen találsz jobbat hasonló áron.
Egyet látok a neten 2003asat 1.380ért már 2 éve hirdetve, tényleg szép állapotú képek alapján, de hát annyiba a kutyának se kell, hiába érne annyit.
Remélem kielégítő volt a történet.
ÜDv: Edem
Hollo én is red baronnál vettem és szervizeltettem itt az eredmény. Állítólag kétszer volt karbi szinkron(papiron) gyertya csere stb. De képek nem ezt mutatják.
Jobban keresik, mert egy kawa legyen ződ, vagy legalább fekete. Ha egyik sem akkor még lehet kék vagy bordó, esetleg kavicságy metál is, de azt keresik a legkevésbé. A piroslufi nagyon keveset fog ajánlani. Kereskedések nem szívesen számolnak be. Hirdesd meg és ha elment segítünk motort venni.
Pontosan (Olyan, mint Suzukiból a kék-fehér ) Ezek a gyári RR verziók A nyugdíjas bámészkodóknak ott van pl a bordó, piros, fekete, kék és egyéb bóvli szinek Nincs is áruk, hisz már az oviban is tudják, hogy a Kawa az ZŐD és kész
400-as -gondolom belpiacos- motor nehezen eladható ára fölött!
Ez esetben azt a 12 ezer km-t futott ninját fogom először célba venni
Nem tűnik rossznak, persze látni kellene. Bár azt a tankot nemtom ki fényezte, nem lett valami szép
Mivel nagyon nincs rá szükségem, sőt..., majd barátnőmé lenne talán.... nem tudok jobb árat mondani mint amit szerintem kapni fogsz a szalontól. 550et kéne rádobnod a motorra, és akkor mehet a csere. Ha a kawa reális árát nézzük, még így se vennéd drágán. Költeni nem kell rá.
Edem
Most ez van rajta: http://www.metzeler.hu/?page=p...
Amit már említettem, hogy a közútkezelő jóvoltából volt egy kis afférom, KIS sebességnél, na ezért a két első villaszár lett kicseréve, idén márciusban kapott egy új nyitott dobot, meg a tank lett újra fényezve, de én tartottam magam a gyári színhez. Motorikusan jó, nem csörög csattog, ahhoz képest hogy 400-as, nyomatékos is, párommal túráztam vele, 4,4 literes fogyasztással járok vele. Ja új láncszett van rajta.
Azért vagyok kénytelen eladni, mert a motoros brigádban mindenki 1000-es meg 1500-ös géppekkel vannak és basztatnak hogy feltartom őket. Az utazója 100-110, csak én nem tudok úgy előzni 100-ról mint a haverom az 1000 cbf-fel
Az ár: olyan 450 körül, neten 400 és 600 között vannak. De ha tényleg érdekel akkor szerintem megegyezünk
Gondolkodj rajta
Edem
Jövőhét pénteken államvizsgázok, szal addig biztos nem lépek motor ügyben semmit, de utánna gőzerővel
Fél évesen behozták amerikából, aki behozta az a barátjának hozta, nála volt 2009ig. 2006-2008 közt nem volt használva, srác nem volt itthon. Teljesen korrekt embernek látszott, sajnálta eladni de jött a baba... Megvettem tavaly, nem sokat használtam. Egy nő miatt poros úton elcsúsztam vele kb 30al, fűben állt meg a motor. Jobb oldala lett karcos, így a gyári zöld szín lett átfujatva erre a spéci Rolls Royce feketére, amire ha rásüt a fény bordó átmenetes.
Amint láthatod volt már másik egyedi motorom, nem akartam megtartani a gyári színt.
Mivel amerikai, elvileg erősebb mint az európai verzió, 143-150 ló közt van, órájában 23000 km környéke. Hogy hihető-e, állapot szerint szerintem igen, szép a blokk hangja, előző tulaj nem használta, mikor elmentem érte kb 1,5 centis porréteg volt rajta. De akksit bekötve akkor is pöccre indult!
Télen kb két hétig nem ment az egyik henger-akadozott, de mint kiderült gyertyacsere megoldotta a problémát. Pöcc röff karcmentes a gép (használati karc minimálisan azért van természetesen).
Brutál a hangja, sok az extra. Ha valaki ilyet akar venni, és végre eljön, szerintem el is viszi, főleg ennyiért.
Olajfogyasztás, ilyesmi nálam eddig szóba nem jött.
A cbr gsxr cserét csak kiírtam, így több keresésnél bejön. Eszem ágában nem lenne egy cbr-re cserélni, a gixxerek meg drágák
Megkell nézni, azzal nem vesztesz semmit.
Garantálom, hogy ennél nem igen találsz jobbat hasonló áron.
Egyet látok a neten 2003asat 1.380ért már 2 éve hirdetve, tényleg szép állapotú képek alapján, de hát annyiba a kutyának se kell, hiába érne annyit.
Remélem kielégítő volt a történet.
ÜDv: Edem