Jobban jarsz ha hazait veszel .
A kinti motorok eloeletet senki nem tudja!
Szerintem talalsz itt a forumon valakit aki segit vagy ismeri a vasat amit meg akarsz venni.
Hát igen, igazad van. Aszem erre mondják hogy minden használt cucc vétele zsákbamacska . Sajna az ismeretségi körben nincsen ninja, szal az esélye sem áll fenn hogy olyan mocit kaparintsak meg aminek ismerem az előéletét.
Van pár a piacon, én olyan 1 misi körül gondoltam kiadni érte, talán ha mákom is lesz, akkor ennyiért nem vmi hulladékot veszek meg !
Azokról mi a vélemyényed amik olaszból vagy németből jöttek be, és most lennének lepapirozva? Mert van pár ilyen is.
Elherdálni ezalatt az ár alatt már végképp nem fogom. Tökéletesen szolgál, csak városban inkább mostanában a drz-t nyüstölöm, a hétvégék meg ritkán szabadok, hogy útra kelhessen a csacsi...
Addig úgysem adhatom el amíg nem találkoztam veletek valahol...
Vasárnap ha unatkoztok gyertek a sávoly ringre, egész napos progi, ingyen quadozás... lehet sárdagasztás lesz, de hadd szóljon
Amúgy mindenki régi 9est néz?
Kiváncsiságból irkáltam az enyémre 1millát, most 870et, de még így is alig-alig hívnak. Azért mert nem gyári, vagy tudnak valami hibát amit én nem? Ilyen mocim még nem volt amit még megnézni se jöttek el ennyi ideig.
Na császtok Hiányoztam mi Köccsön géppe nyomom a héten kiküldetésben vagyok...
Látom új 9-es tulaj van készülőbe
El ne riaszátok Nehogy elmondjátok neki mennyi péz a fentartása meg mi minden romlik el rajtuk napról napra
Bár ha csak előző hétvégéig vissza lapoz máris lát kb. négyet szétborítva a fényképeken
Ja a ladahangostat enyémre értette Bogyó(videó)irígy
Az enyimé 97-es szép is, megy is.
Igaz rá, hogy amilyen kívül olyan belül, nomeg az eladó is milyen ember.
Van aki kupeckodni veszi a motort, van aki használni, a különbséget neked kell látni.
Ezekre sem kell többet költeni mint más motorokra, ha meg figyelmesen vásárolsz, nagy örömöd leled malyd benne.
Ennyi, én se probálhattam ki a motort amikor megvettem, és mondjuk akkor nem volt nagy gondja, de igy utobb kiderül hogy az 1000es szervizt kivéve sosem szervizelték "rendesen" a mocit, kivétel az olajcsere, ugyhogy most jött el az idő 27 ezernél hogy nagyszerviz lessz, remélem ezután már 100% os lessz, Pár cimbi itt rávilágitott arra hogy nem elég ha láncspray val fujkálom meg néha felgumizom, törödni kell vele "belülröl is", és én egy viszonylag fiatal motorrol beszélek, nem egy 98 vagy azelötti gépről, ugyhogy ne feledd OLCSÓ HUSNAK HIG A LEVE, Én beszoptam a legdárgább 12-est és mégis szarakodik ugyhogy ne csak azt nézd mien faszán néz ki, a lelke belül van amit nem látsz
A kinti motorok eloeletet senki nem tudja!
Szerintem talalsz itt a forumon valakit aki segit vagy ismeri a vasat amit meg akarsz venni.