Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

gondolod hogy jó lesz a viasz bútorra ? amúgy ez volt benne amikor meg vettem és azóta is olyat használok ha meg kutyaszarral is működne akkor azt raknék bele
Az enyem szint ugy repsol 10w40
No megyek, össze kenem magam, és a bútort méhviasszal.
Te, nem hondába lesz.
Szeva bumburnyákok oil téma(10/40 Repsol)
Nem tudom mi a baj vele, más motor hátulját nem szoktam látni csak míg utolérem.
Olyan szípek vagytok így együtt.
Vajon Az utobbi időben ezt elypszilonnal írom de mé...
Ennek az fzr-nek a hátúljával valyon mi a stikli
Szia Sedu!
Az enyémre ugyan nincsen írva,de a "nagy" könyvben az áll!
Rá van írva a motorra 10w/40
Igen igen 9363-nak ez való, csak kipróbáltam előtte én is nem-e ez is túl sok neki De talán ezzel gyakorolhat
Ja
A kicsi az nagyon aranyos
De melyik,a kicsi vagy a nagy?!?
Sima utcai motorozáshoz, neked elég a romet is.
Elvileg a 10W-50-es "többet tud" mint a 40-es,csak már nem vagyok benne biztos,hogy egy sima utcai motorozáshoz kell-e az a többlet nekünk!
Passz!
Ön dönt!
Én a 10W-40-est teszem bele legközelebb,de ez persze nem jelent semmit!

Már a "ződikére" gondoltam
Helló!
Nekem 10W-50 van benne,Castrol Power 1 Racing
Eddig semmi gubanc vele,igaz nem is gyilkolom,de csendesebb a motor,finomabb a váltó/előtte gyakran ragadt/
9363! Pipifax!

Így van az előírt 10W-40es! De még a 10W-50est is feltünteti a szakkönyv!
Az 50es úgy tudom inkább már a versenyolajok közzé sorolható!
Eddig én is 10 40est használtam,de Motul 7100esből! Úgy gondoltam kipróbálom a Fuchs is,hátha van valami pozitív változás!Mondjuk ici-picivel halkabb lesz tőle a blokk esetleg a váltó is! Ezekben bízok!
3-ik? Most nincs kedvem visszanézni kojot, de ha kiderül, hogy csalsz, menesztünk
Na mindegy tárgytalan azóta már Ő is megírta neked a hozzá nem érését...
Itt a 3.-ik
Szevasztok
Deni most rossz embert kérdeztél, hisz ő maga sem tudja
Mióta okoskodik az olajjal azóta csúszik a kuplungja
Nekem fuchsból 10 40 van bent