gondolom 200/50es volt ,na az tényleg nem való csak harleyre .próbálj ki egyszer egy 200/55öst , kb,mint egy 190/64es,nagyon jó .a centirozás megint csak gumifüggő ,lehetsz te akármilyen centirozó menő,ha a gumi kéri az 50 grammot akkor hiába forgatod a felnin .
Nekem nagyon rossz volt a 200-as gumi a Z-n (gyári méret 190). Nem is lesz többet rajta.
Én 5-10 grammokkal szoktam a kerekeket centrírozni...
Ha valakit érdekel kép az állványról felteszem.
megint csak nem értek egyet azon kijelentéseddel,hogy :"2 bar alatt ezek a nagy dögök nehezen fordulnak",mert ez nagyban gumifüggő ,amikor 200-190/50es gumikat használtam akkor én sem vittem 2,2.2 alá,mert akkor szarul fordult valóban.De a per 55-ös,vagy akár per 64es gumiknál nem csak a nyomás tartja a súlyt,hanem a gumi hegyes profilja ,most 200/55 ös 1.8al (ez az ajánlott érték) sokkal jobban fordul,mint egy 190/50-es akár 2.5-tel.Ez az én személyes tapasztalatom a nehéz dögömmel. .
A fórumon mindenkinek erős motorja van, kivéve Bogyónak
2 bar alatt ezek a nagy dögök nehezen fordulnak, én a Mátrában is szeretem megolvasztani a gumi peremét. Régebben raktam is fel képeket. Kérdezte is a srác aki elvitte a tavalyi első gumimat, hogy ezt versenyző csinálta? Nem érthette, mert egy Suzuki SV-je volt neki.
A ringen se vittem le 2 bar alá a nyomást, nekem így volt jó. Lehet lassabb, nem tapad annyira, de élvezetes vele motorozni.
igen szerintem is gyenge lehet ,mert itt csak neked van egyedül erős motorod .De ha te is 1.8as guminyomást használnál rájönnél,h tapad a gumi .2.5 bar-ral ez is elforog még 6ban is esőben.És a D211gp.es az nem D207es .
Pipi nem azért , de egy M6 nem= a 316-tal! Ha készen lesz elviszlek egy mese körre, csak előtte adok rád egy pelenkát!
Egyébként sose bántanálak
Van egy hülye stílusod, ez van ezt kell szeretni, ettől még élhetsz teljes életet, mint a többi rendes ember
Csak tudod nem megy az könnyen ilyen falu helyen...