Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mé? Szoktál nyavalyogni?
Szó szerint vagy el adja vagy "élete végéig"
Egyszer egy másik topicban megemlítettem a dolgot de persze le lettem ugatva. Ott kb. 24 év az átlagéletkor és tavaly 3-4-en törték rommá magukat. Persze a két dolognak semmi köze egymáshoz.
29-30.-án én is pihenős vagyok,akkor biztos nem nyavajgok az éjszakázás miatt.mindkét nap szabad
A speed motorokat, az emberek többsége, élete végéig hajtja.
Azért érdekes hogy ezen a fórumon ritka a siheder motoros ,csak komoly meg fontolt nagy tapasztalattal rendelkező emberek vannak.
Bagoly mondja verébnek hogy nagy fejű
Vén fasz!
Ja a 29 ke azért jobb mert akkor lesz a szülinapom,szép kerek szám
Most néztem az előrejelzést Pipi, szerintem is halasszál Ha már mennek az emberek akkor motorral lenne az igazi
Na Pipi,szerintem nyugodtan kimondhatod az áment,mert semmi jót nem ígérnek a hétvégére!
Én még csak 1000-be ültem a tesóék régi kocsija
Az valami katasztrófa 100 nál fejhangon visított a motor, elindulni alig lehetett vele egy erőtlen xar vót Kettesbe hiába nyomtad még, pont ha egy kanyar után gyorsítanál, alul azt egyáltalán nem ment A fék... Mintha soha nem akarna megállni... A fényszóró semmit nem világít, az ablaktörlő lapátok katasztrófa. A hátulját, nem látod, az elejét meg azt sem tudod hol van, a műszerfal középről, ami már egy rendes autóhoz szokott embert alapjaiban felháborít Az uton 120-nál imbolygot, hozzáteszem nem sokkal volt több a végsebessége sem, de azt kibpróbálni csak tényleg az ilyen magamfajta orosz rulettezőknek ajánlom Cserébe a váltó is akadozott... szal...
összességében a yaris 1000 a kategóriája leggyengébben összetákolt autója a legszarabb anyagokból. Úr isten Aki ezt isteníti, valyon miből űlt át...
Yaris 1.3 VVti, 2000-es évjárat. Nagyon tuti kocsi. 93le, 190 a vége, megy mint az állat, városba, főúton egyaránt. A fék kicsit gyenge, a motorja elnyűhetetlen. Külön öröm, ha rózsaszínben hajtod :)
A yarison nem csodálkozok az egy sz@r autó valóban legalábbis számomra, mert egy nőnek városban tökéletes.
A bátyáméknak volt egy 1000-ese. Egyszer voltam vele debrecen oda-visza kb. 400 km-er. Mondtam is nekik ebbe csak akkor ülök mégegyszer, ha kórházba kell engem valamiért sürgössen szállítani és nincs más autó a közelbe
Most megint vettek egyet az asszonynak, na annak tökéletesen jó A bratyesznak corolla versó-ja van az a kombis. Szépségre is, kényelemre is odamerném tenni bármely hasonkategoriás bömbi mellé. A megbízhatóságról és a javítási költségkülönbségekről nem is beszélek. Nyolc autó van a családba Apám, élettársa, öcsém, anyám, bátyám, felesége, én és az én feleségem. Ebből 7 japán (csak toyoták és suzukik) Mi nem akarunk sokat sz@pni.
Nem kevés hibát? csak én tettem bele közel 150 ezret, melyik nem kevés hibára gondolsz ennyi km-er alatt? a 2500 ft-os termosztátra, 32 ezer forintért a két lengéscsillapítóra, vagy a 3 db 900 ft-os izzóra? 3,5 év kb.150 ezer km-er egy olyan autóba amelyikbe cirka 500 ezer van ennyit cseréltem.(37500 ft az autó hibája eddig) Egy bmw-re ennyit költesz hetente, nembeszélve ezekre a cápákra amit vettél az időszámítás előtti időből
Gondold már végig milyen hülyeségeket írsz "nem kevés hiba"
Egy Bayerische Motoren Werke-én már garanciában nagyságrendekkel nagyobb hibák előjönnek... Ráadásul 350 ezer km-ert nem bír megtenni fődarab csere nélkül Hol van ez a futásteljesítmény egy japánéhoz képest

Szegény kapucnyi te is bevállaltál. volt havernak is 2000 316-os bömbije, csak még jóval korábban amikor pézt ért
Megvette 3,5 millájé, azt mire a féktárcsástúl, mindenestűl használható normál állapotba hozta az auutót(kinézetre mintha futószalagról jött volna le amikor megvette) éppen 600 ezrébe került...
A hülyének amikor eladta később, 2 év múlva( persze felébe)
A következő autója is az lett csak újjabb. Most állítólag ez nincs neki olyan sokba az éves szervíz 150-200-ból kijön...
Nagyon jó kocsi volt 160,000km-ig. Utána inkább csak szép. Elkezdett rozsdásodni (kevésbé, mint az átlag), futómű kopogott, kuplung is kezdte magát megadni, kiültük az ülését. ABS és légzsák lámpák is világítottak néha. A motorja szinte napról napra hangosabb lett, volt sok zavaró apróság, ami miatt eladtuk és vettünk egy fiatalabb japán autót. A Yaris amikor kipróbáltuk nagyon tetszett, mert nem mentünk ki vele a városból, pedig főleg autópályán hajtunk vele. Oda katasztrófa, hosszú útra csak mazochistáknak való.
Nemrégen megnézett a párom egy Mazda 6-ost, de a miénktől sokkal rosszabb állapotban volt.
A BMW majd kiderül milyen lesz. Az biztos, hogy a 6-osokra jobban vigyáztak a gazdáik, mint a többi bajor modellre együttesen. Nem kifejezetten családi autó, de eddig a rozsdát leszámítva tetszik. Ezen kívül napról napra többet ér, ami ritkaság az autóknál.
A 4 ajtósát olcsón megkapod, arra gondoltam.
Nálunk ketten használjuk, a garázsba nekem kell beállni
Amikor a Mazda 6-ost megvetted,akkor azt írtad,hogy nem is érted,hogy miért nem ilyen autóval jár mindenki.
Most akkor Japán vagy a Német?!?
Azért ez a fajta 6-os BMW már kuriózumnak számít,olyan olcsón szerintem a donornak valót sem vesztegetik!
Nemhogy a belsőre buziság,még a külsőre is!
A legtöbb autót ugyanaz az ember használja.Egyszer beállítja,oszt jóccakát!
Ugyan olyan, mint a nagyok. Ennek is kilendül 30 literig a fogyasztásmérője, csak nem megy annyira
Ne foglalkozz a japánbuzikkal, a BMW-t jó vezetni. Ha elromlik, az az előző tulajok hanyagságának, illetve mostanában a bonyolult elektronikának tudható be. Sohasem értettem miért kell pl. a belső tükröt elektromosan állítani (mondjuk ez pont S mercis faszság).
Pipi nem aggódom. Ebben nem sok elektronika van, nem 2004-eset vettem :-)
Ha beszarik van hozzá komplett autó annyiért, amennyibe a japán autódnak a kuplungszettje kerül.
Azért nem kevés hibát soroltál fel a hájesznél.
Ha már ennyire BMW a téma, akkor elmondom nagy bűnömet.
Tegnap vettem egy BMW-t én is
Igaz egy 2000-es kiadású 316-ost, hogy milyen lessz majd elmondom, ha megkaptam.