Egyszer egy másik topicban megemlítettem a dolgot de persze le lettem ugatva. Ott kb. 24 év az átlagéletkor és tavaly 3-4-en törték rommá magukat. Persze a két dolognak semmi köze egymáshoz.
Én még csak 1000-be ültem a tesóék régi kocsija
Az valami katasztrófa 100 nál fejhangon visított a motor, elindulni alig lehetett vele egy erőtlen xar vót Kettesbe hiába nyomtad még, pont ha egy kanyar után gyorsítanál, alul azt egyáltalán nem ment A fék... Mintha soha nem akarna megállni... A fényszóró semmit nem világít, az ablaktörlő lapátok katasztrófa. A hátulját, nem látod, az elejét meg azt sem tudod hol van, a műszerfal középről, ami már egy rendes autóhoz szokott embert alapjaiban felháborít Az uton 120-nál imbolygot, hozzáteszem nem sokkal volt több a végsebessége sem, de azt kibpróbálni csak tényleg az ilyen magamfajta orosz rulettezőknek ajánlom Cserébe a váltó is akadozott... szal...
összességében a yaris 1000 a kategóriája leggyengébben összetákolt autója a legszarabb anyagokból. Úr isten Aki ezt isteníti, valyon miből űlt át...
Yaris 1.3 VVti, 2000-es évjárat. Nagyon tuti kocsi. 93le, 190 a vége, megy mint az állat, városba, főúton egyaránt. A fék kicsit gyenge, a motorja elnyűhetetlen. Külön öröm, ha rózsaszínben hajtod :)
A yarison nem csodálkozok az egy sz@r autó valóban legalábbis számomra, mert egy nőnek városban tökéletes.
A bátyáméknak volt egy 1000-ese. Egyszer voltam vele debrecen oda-visza kb. 400 km-er. Mondtam is nekik ebbe csak akkor ülök mégegyszer, ha kórházba kell engem valamiért sürgössen szállítani és nincs más autó a közelbe
Most megint vettek egyet az asszonynak, na annak tökéletesen jó A bratyesznak corolla versó-ja van az a kombis. Szépségre is, kényelemre is odamerném tenni bármely hasonkategoriás bömbi mellé. A megbízhatóságról és a javítási költségkülönbségekről nem is beszélek. Nyolc autó van a családba Apám, élettársa, öcsém, anyám, bátyám, felesége, én és az én feleségem. Ebből 7 japán (csak toyoták és suzukik) Mi nem akarunk sokat sz@pni.
Nem kevés hibát? csak én tettem bele közel 150 ezret, melyik nem kevés hibára gondolsz ennyi km-er alatt? a 2500 ft-os termosztátra, 32 ezer forintért a két lengéscsillapítóra, vagy a 3 db 900 ft-os izzóra? 3,5 év kb.150 ezer km-er egy olyan autóba amelyikbe cirka 500 ezer van ennyit cseréltem.(37500 ft az autó hibája eddig) Egy bmw-re ennyit költesz hetente, nembeszélve ezekre a cápákra amit vettél az időszámítás előtti időből
Gondold már végig milyen hülyeségeket írsz "nem kevés hiba"
Egy Bayerische Motoren Werke-én már garanciában nagyságrendekkel nagyobb hibák előjönnek... Ráadásul 350 ezer km-ert nem bír megtenni fődarab csere nélkül Hol van ez a futásteljesítmény egy japánéhoz képest
Szegény kapucnyi te is bevállaltál. volt havernak is 2000 316-os bömbije, csak még jóval korábban amikor pézt ért
Megvette 3,5 millájé, azt mire a féktárcsástúl, mindenestűl használható normál állapotba hozta az auutót(kinézetre mintha futószalagról jött volna le amikor megvette) éppen 600 ezrébe került...
A hülyének amikor eladta később, 2 év múlva( persze felébe)
A következő autója is az lett csak újjabb. Most állítólag ez nincs neki olyan sokba az éves szervíz 150-200-ból kijön...
Nagyon jó kocsi volt 160,000km-ig. Utána inkább csak szép. Elkezdett rozsdásodni (kevésbé, mint az átlag), futómű kopogott, kuplung is kezdte magát megadni, kiültük az ülését. ABS és légzsák lámpák is világítottak néha. A motorja szinte napról napra hangosabb lett, volt sok zavaró apróság, ami miatt eladtuk és vettünk egy fiatalabb japán autót. A Yaris amikor kipróbáltuk nagyon tetszett, mert nem mentünk ki vele a városból, pedig főleg autópályán hajtunk vele. Oda katasztrófa, hosszú útra csak mazochistáknak való.
Nemrégen megnézett a párom egy Mazda 6-ost, de a miénktől sokkal rosszabb állapotban volt.
A BMW majd kiderül milyen lesz. Az biztos, hogy a 6-osokra jobban vigyáztak a gazdáik, mint a többi bajor modellre együttesen. Nem kifejezetten családi autó, de eddig a rozsdát leszámítva tetszik. Ezen kívül napról napra többet ér, ami ritkaság az autóknál.
Ugyan olyan, mint a nagyok. Ennek is kilendül 30 literig a fogyasztásmérője, csak nem megy annyira
Ne foglalkozz a japánbuzikkal, a BMW-t jó vezetni. Ha elromlik, az az előző tulajok hanyagságának, illetve mostanában a bonyolult elektronikának tudható be. Sohasem értettem miért kell pl. a belső tükröt elektromosan állítani (mondjuk ez pont S mercis faszság).
Pipi nem aggódom. Ebben nem sok elektronika van, nem 2004-eset vettem :-)
Ha beszarik van hozzá komplett autó annyiért, amennyibe a japán autódnak a kuplungszettje kerül.
Azért nem kevés hibát soroltál fel a hájesznél.
Ha már ennyire BMW a téma, akkor elmondom nagy bűnömet.
Tegnap vettem egy BMW-t én is
Igaz egy 2000-es kiadású 316-ost, hogy milyen lessz majd elmondom, ha megkaptam.
Az valami katasztrófa
összességében a yaris 1000 a kategóriája leggyengébben összetákolt autója a legszarabb anyagokból. Úr isten
A bátyáméknak volt egy 1000-ese. Egyszer voltam vele debrecen oda-visza kb. 400 km-er. Mondtam is nekik ebbe csak akkor ülök mégegyszer, ha kórházba kell engem valamiért sürgössen szállítani és nincs más autó a közelbe
Most megint vettek egyet az asszonynak, na annak tökéletesen jó
Gondold már végig milyen hülyeségeket írsz "nem kevés hiba"
Egy Bayerische Motoren Werke-én már garanciában nagyságrendekkel nagyobb hibák előjönnek...
Szegény kapucnyi te is bevállaltál.
Megvette 3,5 millájé, azt mire a féktárcsástúl, mindenestűl használható normál állapotba hozta az auutót(kinézetre mintha futószalagról jött volna le amikor megvette) éppen 600 ezrébe került...
A hülyének amikor eladta később, 2 év múlva( persze felébe)
A következő autója is az lett csak újjabb. Most állítólag ez nincs neki olyan sokba az éves szervíz 150-200-ból kijön...
Nemrégen megnézett a párom egy Mazda 6-ost, de a miénktől sokkal rosszabb állapotban volt.
A BMW majd kiderül milyen lesz. Az biztos, hogy a 6-osokra jobban vigyáztak a gazdáik, mint a többi bajor modellre együttesen. Nem kifejezetten családi autó, de eddig a rozsdát leszámítva tetszik. Ezen kívül napról napra többet ér, ami ritkaság az autóknál.
Most akkor Japán vagy a Német?!?
A legtöbb autót ugyanaz az ember használja.Egyszer beállítja,oszt jóccakát!
Ne foglalkozz a japánbuzikkal, a BMW-t jó vezetni. Ha elromlik, az az előző tulajok hanyagságának, illetve mostanában a bonyolult elektronikának tudható be. Sohasem értettem miért kell pl. a belső tükröt elektromosan állítani (mondjuk ez pont S mercis faszság).
Ha beszarik van hozzá komplett autó annyiért, amennyibe a japán autódnak a kuplungszettje kerül.
Azért nem kevés hibát soroltál fel a hájesznél.
Tegnap vettem egy BMW-t én is
Igaz egy 2000-es kiadású 316-ost, hogy milyen lessz majd elmondom, ha megkaptam.