Jimy mester sajna ahhol most vagyok képtelenség felhivnom, ment közben feltöltöm a kártyámat és felhivom. hozzá kell tennem, meg se néztük hogy befér e a villa?, és ha nem jó?, mert az kevé hogy szemre passzol
A kislánckerék itthon van, csak még nem raktam fel Én nem tuningolom az enyémet az biztos, max a lánckerék csere... így is van ereje a drágának. A 10.2es stb idők nem az életcéljaimhoz tartoznak
Jaja köszi!
Annak örültem, hogy a busás kép 10.8-10.8al végződött, jó rajtom miatt.
Hirdetem a motort, bár szeretem nagyon, de alig megyek vele. Külföld még várat magára, hogy összejön-e, ha igen, akkor meg végképp nem megy bele egy km-se...
Tegnap is jól teljesített, tip top most a gép, és az is lesz egy darabig
Tegnap volt egy másik ZX9 is, ismerős, hengerfej 3x sikolva, nagyobb szelepnyílás (vagy hogy hívják) stb... gyári áttétel. hát őm 10.556ot tudott. Szal lehet tuningolni a ninját szépen
Így gyári áttétellel 10.7et tudtam, de mivel a döntőben a 900as kategóriámhoz hozzácsapták a ZX10eket,meg R1eket, így sok esélyem nem volt a dobogóra, csak 4. lettem 10ből.
Még azért sem!
15-ös első lánckerékkel haver ment már 10.2 körüli időt,ha jól emlékszem!
5 ezerből a hengerfejtömítés aligha jött ki a srácnak! + a gépmunka.De ha az ingyen is van,én nem raknám össze egy használt tömítéssel!
Azért a 144 ezredért ?
Egy jó rajttal megvan.
vagy a másik véglet 1150- tol felfelé.
10.5... megvert az a lényeg, magának csinálta a tuningot 5000 forintjába került az egész.
Én ha nem módosítok az enyémen, nem tudok 10.7nál jobbat menni.
Ha csak egy 10eddel is,de ha legyőznek, legyőznek
A tuning ninja 10,556-ot ment, te meg 10,7-et? Hol a tuning?
A gyorsuláshoz nyomaték kell, a végsebességhez lóerő.
Annak örültem, hogy a busás kép 10.8-10.8al végződött, jó rajtom miatt.
Hirdetem a motort, bár szeretem nagyon, de alig megyek vele. Külföld még várat magára, hogy összejön-e, ha igen, akkor meg végképp nem megy bele egy km-se...
Tegnap is jól teljesített, tip top most a gép, és az is lesz egy darabig
Tegnap volt egy másik ZX9 is, ismerős, hengerfej 3x sikolva, nagyobb szelepnyílás (vagy hogy hívják) stb... gyári áttétel. hát őm 10.556ot tudott. Szal lehet tuningolni a ninját szépen
Egy ZX 10-el szemben esélytelenek vagyunk a 9-essel.
Így gyári áttétellel 10.7et tudtam, de mivel a döntőben a 900as kategóriámhoz hozzácsapták a ZX10eket,meg R1eket, így sok esélyem nem volt a dobogóra, csak 4. lettem 10ből.