Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát az enyémen 15-ös van de azon gondolkodom,hogy 16-osat rakok rá.
szeki mester? van valami internetes elérhetöéged? ha nem publikus, az enyémek azok vegyél már fel
Jimy mester sajna ahhol most vagyok képtelenség felhivnom, ment közben feltöltöm a kártyámat és felhivom. hozzá kell tennem, meg se néztük hogy befér e a villa?, és ha nem jó?, mert az kevé hogy szemre passzol
Kiváncsi vagyok mien lett, mert a 12est ha 100%-os akkor nehéz überelni, és ha mégis na az már tényleg LAZA lehet
Hívd fel kawaszekist ! Mert mérges lesz.
A kislánckerék itthon van, csak még nem raktam fel Én nem tuningolom az enyémet az biztos, max a lánckerék csere... így is van ereje a drágának. A 10.2es stb idők nem az életcéljaimhoz tartoznak
Ennyi!És a motor továbbra is bontatlan!
ez így igaz ,nekem kijött 2600ból ,és elég laza lett .
dehogy ,ha nagyon szar akkor leégetem mint állat .úgy is havonta kell gumi .most slick van fent,és ezzel álom kanyarodni,csak eső ne legyen .
És ez az ötezres tuning,az első lánckerék cseréje,és igen érezhető!
Akkor azért a 232 ezredért?
Még azért sem!
15-ös első lánckerékkel haver ment már 10.2 körüli időt,ha jól emlékszem!

5 ezerből a hengerfejtömítés aligha jött ki a srácnak! + a gépmunka.De ha az ingyen is van,én nem raknám össze egy használt tömítéssel!
az gáááááááááááááz.
De minek,ha te a gyárival 10.7-et mentél?!
Azért a 144 ezredért ?
Egy jó rajttal megvan.
Menek Dunaujvárosba
Megfigyeltem itt a fórumokban, aki tuningol az 50-125 ccm-ig,
vagy a másik véglet 1150- tol felfelé. Há nómális?
én 10.788at tudtam, ami majdnem 10.8.

10.5... megvert az a lényeg, magának csinálta a tuningot 5000 forintjába került az egész.

Én ha nem módosítok az enyémen, nem tudok 10.7nál jobbat menni.

Ha csak egy 10eddel is,de ha legyőznek, legyőznek
akkor jó ,legalább nem kell kifizetnem .
Késő, olyan szar volt kidobtam.
Gratulálok!
A tuning ninja 10,556-ot ment, te meg 10,7-et? Hol a tuning?
A gyorsuláshoz nyomaték kell, a végsebességhez lóerő.
Jaja köszi!
Annak örültem, hogy a busás kép 10.8-10.8al végződött, jó rajtom miatt.

Hirdetem a motort, bár szeretem nagyon, de alig megyek vele. Külföld még várat magára, hogy összejön-e, ha igen, akkor meg végképp nem megy bele egy km-se...
Tegnap is jól teljesített, tip top most a gép, és az is lesz egy darabig

Tegnap volt egy másik ZX9 is, ismerős, hengerfej 3x sikolva, nagyobb szelepnyílás (vagy hogy hívják) stb... gyári áttétel. hát őm 10.556ot tudott. Szal lehet tuningolni a ninját szépen
Jó az!
Egy ZX 10-el szemben esélytelenek vagyunk a 9-essel.
Pár kép tegnap sármellékről

Így gyári áttétellel 10.7et tudtam, de mivel a döntőben a 900as kategóriámhoz hozzácsapták a ZX10eket,meg R1eket, így sok esélyem nem volt a dobogóra, csak 4. lettem 10ből.
még nem láttam ,nem tudom,h hogy értette .a szélei vannak lepályázva,de mind1 ,már ki van fizetve .az lesz feltéve akármilyen.
Szar alatt mit kell érteni? Rossz az állapota? Kilátszik a szövet vagy az acél?