Nem először járok így. A 250-esre is apránként kifizettem egy millát, aztán le lett adva a bontóba.... Ha 320-ból vettem volna egy "új" motort, senki nem garantálta volna, hogy nem kell ráköltenem még egyszer annyit, meg mire megvan a pénz, már kinek van pénze átnézetni, meg hol találok olyan eladót aki hagyja stb .
A kawaszatinak a szerelési óradíja 4300 forint, úgy jött ki, plusz teljes felújítás volt, olajcsere, (10W50 alapból 15000-es olaj) új szelepek, fékbetét, telószimmering, minden..
A hitel meg valahogy úgy van, hogy a motor 540ezer volt ha jól emlékszem, (azt vettem fel) plusz a 200ezer kezdő amit kifizettem. és négy évig kell havi 16020- at becsengetnem.Most számoltam utána, (merkantil-os) tulajdonképpen uzsorakamat. Bár teljes körű ügyintézés volt, és a motor már majdnem 12 éves volt. De nagyon kellett...Mondjuk már csak másfél év van, de az is 300valahányezer. Szóval szivacs, bár már kezdek tanulni belőle Ha legközelebb motort veszek, viszek magammal egy szakembert. (bár a 250-est is egy autószerelő haverommal vettem)
Nem Karok védeni senkit de azt tudnod kell,hogy a hitel a legdrágább termék ami létezhet. :)
Mert azért került neki annyiba a vételár.
Na a többi szervíz munka az már más kérdés.
nálunk a töredéke a melo amit fizetni kell.
hengerfejeket tolunk olaszoknak versenygépekhez.(autó) komplett megmunkálás,és zsíír! :) és nem 320ezer! ha kéne,az én bringám is megcsinálnánk de nem kell. :D
nem akarlak megbántani de ha képes vagy több mint 1.000.000. HUF-ot kicsengetni egy olyan vasért aminek a piaci értéke az elmúlt 3 évben 210 és 400.000 HUF kötött mozgott, akkor meg is érdemled!
a szervíz árából meg lehetett volna venni 1 másikat és a fennmaradó alkatrészeket kiárulva, már nem is fáj annyira!csak 1 kicsit gondolkozni kell, de a te pénzed, a te motorod.
a szubjektív véleményem viszont az, hogy ezekkel a számokkal valami kur..ra nem stimmel, vagy mese habbal.
Felfedem a titkot,egy hengerfej felujito cégnél dolgozom,tolom a CNCt ahogy köll,pl gyártom a szép fészkeket amik szépen belefekhetnek a frissen kialakitott helyükre! Igen az a 320 pöttyet magas píz volt.
Ez a hengerfej hiba mit takar? Nekem kapott a gép 8 új gyári szívószelepet, 16szelepszárszimmeringet, új hengerfejtömítést, síkolást, szelepfedéltömítést, mindenből gyárit, munkadíjjal volt 150 körül. Téged szerintem kicsit lehúztak, vagy megvetették veled a vadiúj gyári hengerfejet?
ha esetleg vhogy kinyögöd, akkor érdemes elgondolkozni egy 7-esen.
ha esetleg eljutsz a cseréig, akkor úgy számolj, hogy a teljes szervíz, ami ugyebár egy 10+-os motornál nem árt közel 200 pénz alkatrésszel, mindenestül
ha hozzánk hozod, lelkiismeretesen, szeretetből tesszük rendbe, garival és annak a tudatával, hogy sok örömteli közös motorozásban lesz részünk
persze a 400-ast is hozhatod, olyat még úgy sem hajtottam
Tetszik a géped, megvenném ha tehetném, csak az a helyzet az enyémmel, hogy 750ezer kb a hitel rajta. 200e kezdővel, a motor 500 volt + kamat. Aztán mindennek a tetejébe tavaly elvittem a sok átverős sz.. után akik a régi motorjaim szerelték(inkább tették tönkre, de errők már írtam itt egy normális szervizbe(kawaszati) és kiderült hogy hengerfejes. Most tuti jó, de a szervíz 320ezer volt. Az előző motorjaimat pedig inkább nem is mondom, hogy miket költöttem rá.Meg azt sem tudom, milyen eséllyel lehet hiteles motort eladni.
Egy tizest véletlenül lapra teszel, sose lesz belőle motor. Már pedig egy olyat könnyű. Nekem is szívem csücske a 04-es 10R, de kérdem, minek? Utcán kihasználhatatlan, pattogsz össze vissza a jó utakon a könnyű géppel, pálya meg kokain. Én már soha nem adom el a 7R-t, mert nem fizetik meg, gombokért meg nem kótyavetyélem el.
akkor menj 12-essel vagy 14-essel
szerintem egy 7-est már nem szabad eladni, ez egyre ritkább lesz, 10-esből meg akkor veszel magadnak, amikor akarsz
én se adom el, csak gyűjtöm a 7-eseket
Igen beszéltünk róla multkor. de indul csak nehezebben mint kéne. most télen ugyis itt van bent az előszobában,örzi a lakást. :D ugyhogy megkapja a gyufákat meg az akksit. Csak sajnos tényleg megcéloztam a 10est bevallom. szeretem ezt a jo öreg 7est de a 10 az egy igazi tömeggyilkos
ha elhozod hozzánk, az is kiderül, miért nem indul, és ebben biztos vagyok
tényleg minden 7-est szívesen látunk, mondhatni ez a típus a szívünk csücske
Hello kollega! Én is csakis motorozok,csak arra van jogsim amugy élvezem a bkv kényelmét és nézem a csajokat.
Figy az én bringám eladó,nem szalon motor és most lesz átnézegetve mert nem indul mindig pöccre. kezdem a gyertyákkal,akksival. nincs nagy vész állitolag tisztitás és beállitás lehet. ezeket csak azért mondom el mert nem célom átbaszni senkit,főleg nem egy rendes motoros társamat! Ha érdekel természetesen az árat kialakitjuk,belekalkulálva a szükséges szervízelést.
Hogy miért adom el? a fogam nem fáj,de kurvára kell egy brutál zx10r ninja! a 2004esekből.
Géza!az ablakot nyissad ki!
A kawaszatinak a szerelési óradíja 4300 forint, úgy jött ki, plusz teljes felújítás volt, olajcsere, (10W50 alapból 15000-es olaj) új szelepek, fékbetét, telószimmering, minden..
A hitel meg valahogy úgy van, hogy a motor 540ezer volt ha jól emlékszem, (azt vettem fel) plusz a 200ezer kezdő amit kifizettem. és négy évig kell havi 16020- at becsengetnem.Most számoltam utána, (merkantil-os) tulajdonképpen uzsorakamat. Bár teljes körű ügyintézés volt, és a motor már majdnem 12 éves volt. De nagyon kellett...Mondjuk már csak másfél év van, de az is 300valahányezer. Szóval szivacs, bár már kezdek tanulni belőle Ha legközelebb motort veszek, viszek magammal egy szakembert. (bár a 250-est is egy autószerelő haverommal vettem)
Mert azért került neki annyiba a vételár.
Na a többi szervíz munka az már más kérdés.
nálunk a töredéke a melo amit fizetni kell.
hengerfejeket tolunk olaszoknak versenygépekhez.(autó) komplett megmunkálás,és zsíír! :) és nem 320ezer! ha kéne,az én bringám is megcsinálnánk de nem kell. :D
a szervíz árából meg lehetett volna venni 1 másikat és a fennmaradó alkatrészeket kiárulva, már nem is fáj annyira!csak 1 kicsit gondolkozni kell, de a te pénzed, a te motorod.
a szubjektív véleményem viszont az, hogy ezekkel a számokkal valami kur..ra nem stimmel, vagy mese habbal.
ha esetleg eljutsz a cseréig, akkor úgy számolj, hogy a teljes szervíz, ami ugyebár egy 10+-os motornál nem árt közel 200 pénz alkatrésszel, mindenestül
ha hozzánk hozod, lelkiismeretesen, szeretetből tesszük rendbe, garival és annak a tudatával, hogy sok örömteli közös motorozásban lesz részünk
persze a 400-ast is hozhatod, olyat még úgy sem hajtottam
szerintem egy 7-est már nem szabad eladni, ez egyre ritkább lesz, 10-esből meg akkor veszel magadnak, amikor akarsz
én se adom el, csak gyűjtöm a 7-eseket
tényleg minden 7-est szívesen látunk, mondhatni ez a típus a szívünk csücske
Figy az én bringám eladó,nem szalon motor és most lesz átnézegetve mert nem indul mindig pöccre. kezdem a gyertyákkal,akksival. nincs nagy vész állitolag tisztitás és beállitás lehet. ezeket csak azért mondom el mert nem célom átbaszni senkit,főleg nem egy rendes motoros társamat! Ha érdekel természetesen az árat kialakitjuk,belekalkulálva a szükséges szervízelést.
Hogy miért adom el? a fogam nem fáj,de kurvára kell egy brutál zx10r ninja! a 2004esekből.