Akit érdekel esetleg rengeteg kawasaki ZXR750 alkatrész az keressen bátran, hibás komplett blokk inkább csak alkatrésznek (papírok nélküli)karbisor,hűtő,tank,lábtartó,radiális felső fékkar, kross kormány,fordított első teló, vezetékek,(idomok nincsenek) stb... adatlapon elérhető vagyok.Akit érdekel valami annak képeket emailben küldök!
Akkor vissza a hézagokhoz. nem tudom mikor,nálam nem volt állítva,eladónak meg ugysem hiszek. :)
ne és aztat mennyiből lehet megoldani? :)
De amugy hál istennek kajak semmi olajszivárgás,nem fogy a víz,húz mint a barom. 275öt takarodtam vele,óra szerint.
ja az elözö tulajnál volt fúvóka csere is,dynojet stage1. ez is belejátszhat a problemába? sportszűrő is van.
Én 70ekm-nél cseréltem le a gyári láncot, 84ekm-nél a feszítőt. Nem hinném hogy ez produkálna indítási gondokat. Ugyan ha nyúlik a lánc, képes elmenni minimálisan a vezérlés, de ez nem észrevehető. Ha indítási probléma van akkor, főleg hidegen, akkor ott a hengerfejre kéne ránézni elsősorban, mikor volt beállítva utoljára a szelephézag?
Kössszz a segítségeket!
igazából ez csak egy gyanú a részemről, majdnem 50ezer van a motorban,nehezen indul főleg hidegben,mikor be-be röffen és már forog akkor néha kattanást hallat szegény. :(
És úgy indul könnyebben ha befogom a kipufot inditozásnál.
Ha már megy akkor kellemes jellegzetes kawa7 hangja van és jól is megy,nincs füst,6-8 L fogyasztás.
esetleg valaki találkozott már ilyen tünetekkel?
thanks.
milyen rendes motorod van!otthon romlik el
az enyém is ezt csinálja vagy indulás elött vagy hazafelé a kapuban hisztizik be, de sose hagy cserben!
tavaly hazafelé Bécs alatt megálltunk 1 éjszakára, másnap reggel kv közben bemelegítettem, leállít, felpakol nyomom a gombot és nem indul gondolhatod próbálkoztam 1 darabig, de semmi. már az aksi is érdekesen tekert, na ekkor kezdtem pánikolni cigi gyújt -- gondolkodunk elszívtam a cigit, szépen megkértem hogy vigyen haza,1 mozdításra beindult és hazahozott a vén csótány!még 3x megálltunk hazafele de semmi gond nem volt.2 nap múlva itthon derült ki, hogy az AC csatija szétcsúszott és csak akkor nyomott ha ő akart.
a kawasaki mindig haza hozza a gazdáját, a fater 1x hol 3 hol 4 hengerrel jött haza München mellöl (olyan 150-160.000 km lehetett a gpz-ben), de ez 1 másik történet
Visszatérünk rá annak idején. Gumit mindenképp kell szereznem a szezonra, olajjal nem tudom mit tegyek, 2800km van benne... AC pumpa aggaszt, nem tudom mikor fogja megadni magát. A műszaki hibáról meg annyit, hogy március 15én indultunk volna motorozni, és miután beindítottam a gépet, örömmel láttam, hogy okádja az olajat, kiderült egy 1500ft-os szimmering hullott szét. Ha ez kint történik, agyérgörcsöt kapok...
tulajdonképp a haverom kawa jet-ski ére kell.
a kawa lime színkódot tudja valaki?
thanks.
Akit érdekel esetleg rengeteg kawasaki ZXR750 alkatrész az keressen bátran, hibás komplett blokk inkább csak alkatrésznek (papírok nélküli)karbisor,hűtő,tank,lábtartó,radiális felső fékkar, kross kormány,fordított első teló, vezetékek,(idomok nincsenek) stb... adatlapon elérhető vagyok.Akit érdekel valami annak képeket emailben küldök!
ne és aztat mennyiből lehet megoldani? :)
De amugy hál istennek kajak semmi olajszivárgás,nem fogy a víz,húz mint a barom. 275öt takarodtam vele,óra szerint.
ja az elözö tulajnál volt fúvóka csere is,dynojet stage1. ez is belejátszhat a problemába? sportszűrő is van.
igazából ez csak egy gyanú a részemről, majdnem 50ezer van a motorban,nehezen indul főleg hidegben,mikor be-be röffen és már forog akkor néha kattanást hallat szegény. :(
És úgy indul könnyebben ha befogom a kipufot inditozásnál.
Ha már megy akkor kellemes jellegzetes kawa7 hangja van és jól is megy,nincs füst,6-8 L fogyasztás.
esetleg valaki találkozott már ilyen tünetekkel?
thanks.
Még nem láttam rosszat, viszont régi zxr -ben már párat igen.
az enyém is ezt csinálja vagy indulás elött vagy hazafelé a kapuban hisztizik be, de sose hagy cserben!
tavaly hazafelé Bécs alatt megálltunk 1 éjszakára, másnap reggel kv közben bemelegítettem, leállít, felpakol nyomom a gombot és nem indul gondolhatod próbálkoztam 1 darabig, de semmi. már az aksi is érdekesen tekert, na ekkor kezdtem pánikolni cigi gyújt -- gondolkodunk elszívtam a cigit, szépen megkértem hogy vigyen haza,1 mozdításra beindult és hazahozott a vén csótány!még 3x megálltunk hazafele de semmi gond nem volt.2 nap múlva itthon derült ki, hogy az AC csatija szétcsúszott és csak akkor nyomott ha ő akart.
a kawasaki mindig haza hozza a gazdáját, a fater 1x hol 3 hol 4 hengerrel jött haza München mellöl (olyan 150-160.000 km lehetett a gpz-ben), de ez 1 másik történet