Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem a gyári méretű lánckerekek vannak fent, de én is azon töprengek hogy változtatni kéne. Van otthon egy suzukiról levett 14-es első lánckerekem, teljesen azonos méretű a kawához előírtal, csak van még rajta két luk, ami szerintem teljesen fölösleges, mert a kawánál nem kell, na majd megpróbálom fölrakni. Itt vannak a lehetőségek, hogy milyeneket lehet még használni, kapni.
http://www.jtsprockets.com/52....

nem tud valaki buborékos plexhihez beszerzési forrást? Mondjuk nem feltétlen bolti áron elérhetőségre gondolk, mert hirdetésekben lehet találni elég baráti árakat, csak ehhez a fajtához nem találok, pedig biztosan létezik.
Egyébként nekem is csinált párszor elég kemény kormánycsapkodást, de szimplán egyenes úton, amikor nyakon gyorsultam, keményen m,eg tudja magát rázni. Azt mondjátok, normális futóbeállítással ez kiküszöbölhető? Másik kérdés, ti milyen áttételt használtok? Úgy érzem a gyárinál kisebb kéne előre, sztem rohadt hosszú.
Leslie! Le tudnád vezetni a kb 70kg-ra való beállítást? Amúgy belőttem én is úgy ahogy leírtad, de érdekes, az eleje elég gyorsan rugózik be. Ez amúgy milyen beállítás, köztes? Vagy inkább pályás?
na majd tesztelgetek, de nem sok érzékem van hozzá, ezért próbálok más beállításaira hagyatkozni.
én 81-83 kg között mozgok, most beállítottam az előfeszítést 8 gyűrűre, húzófokozatot elöl 5re kiklikkeltem, alul is kitekertem 4re, hátul nem tudom állítani az előfeszítést mert nincs hozzá kulcsom, a nyomófokozatot kitekertem 13ra, az alsó húzófokozat állítót meg 3asra állítottam. jövő kedden megyek a ringre, honda nap lesz, és majd meglátom hogy fogok e érezni valamit, lényeg hogy ne csapkodjon.
Gyönyörű, gratula!
~85 kg bőröstül mindenestül
(de van még pár beállításom más testsúlyhoz is: 60-70 kg, ill 100 körüli , de utóbbit nem próbáltam, előbbit igen, mikor még 10 kg-al könnyebb voltam mint jelenleg...)
Ez 190/50-es gumihoz, /55 esetén (ami emel a hátulján) kompenzálok vagy elöl, hogy csak 3 gyűrű látszik (a 7R-en a gyűrűk nem az előfeszítést mutatják, mert az csak az RR változaton állítható: utóbbi villájában van egy távtartó alkatrész ami által a rugóra hat az állítócsavar; a normál 7R-en az elejének a magasságát lehet állítani (de egy távtartó alkatrészt eszkábálva előfeszítésesre alakítható a sima 7R villa is), vagy hátul engedem lejjebb. (A különbség az a kettő közt, hogyha a magasabb hátsóhoz emelem az elejét, nagyobb lesz a hasmagasság, növekszik a motor bedőlési sebessége és ez egy ponton túl zavaróvá válhat. ekkor hasmagasságot csökkent az ember)
Villa:
villahíd 10 mm-el a villa teteje alá engedve
-7-8 gyűrű látszik
-felül (rebound) 5 kattanás a keménytől ki
-lent 5 vagy 4 katt a keménytől ki

hátul:
rugóstag tetején a csavarral kb 10 mm emelve a faron
kb. 20mm aktív (ahol már hat a rugóra) menet
alul (rebound) 3-as
felül (compression) 13 a keménytől ki
Szia,

Teljesen egyetertek, ezert is linkeltem be a teljes cikk URL-jet.

Egyebkent ha a futomuve nagyon el van tekergetve, akkor szerintem kiindulasi pontnak azert nem rossz a lenti.
Masik kiindulasi pont a gyari beallitas lehet(pl kawasaki zx-7r service manual 12-5 oldal):

front preload: 4 lines showing
front rebound damping: 7 clicks out
front comp. damping: 12 clicks out
rear preload: 15mm thread showing
rear rebound damping: position 8
rear comp. damping: 17 clicks out

a ketto elegge elter...

Leslie, neked milyen a beallitasod?
Hello,

Futómű tekintetében én egy kicsit másképp közelíteném meg a kérdést: a jól beállított futómű annak beállításával kezdődik, hogy mennyi megy el a rugóútból (mennyit ül össze) mikor a motoros teljes felszerelésével együtt felül. Ez igen macerás dolog, aminek a lényege a megfelelő rugóelőfeszítés. Amikor ehelyett a macera helyett már kész beállítást akarsz magadévá tenni, tudnod kell, hogy egyáltalán hasonló súlyú-e akitől származik, ellenkező esetben az előfeszítés már nem lesz megfelelő (de valószínű, hogy a csillapítás sem).
(Volt olyan csúnya kormánycsapkodásom, hogy majd" kitépte magát a kezemből - az előző tulaj beállításával. Hozzám való beállítással pedig ez örökre megszűnt és csak dícséretet érdemel azóta is. = Fontos dolog ez.)
Szia,

a cikk szerint ez az a beallitas, amit ok (Sportrider) a tesztjeik alatt az idealisnak ereztek. Gondolom univerzalisan a legjobb lehet (magyarul utcara is tudnal kisse jobbat beallitani, meg palyara is, de ez egy olyan beallitas, ami mindenhol egesz jo)

szerintem kiindulopontnak biztos nem rossz, ebbol meg tudsz magadhoz allitani.

en mar nem tudtam kiprobalni, mert mire megtalaltam, addigra eladtam a 7R-t...
Szia dnor!

Amit küldtél ezek gyári, vagy már attól eltérő tesztelt beállítások, esetleg utcára egy lágyabb, vagy pályára egy keményebb, de majd oda csavargatom, és megnézem érzek e valami változást.

köszi
Szia,

front preload: 4 lines showing
front rebound damping: 9 clicks out
front comp. damping: 4 clicks out
rear preload: 25mm thread showing
rear rebound damping: position 3
rear comp. damping: 19 clicks out


az alabbi linken eleg reszletesen ki van vesezve a futomu beallitas:
http://www.sportrider.com/tech...
msn: muffalo@freemail.hu
Tom, mondok én egy msn-t, ha felveszel megköszönöm, meg találtam egy zx-9r futóműbeállítást, de ez gondolm az enyémnél használhatatlan.
http://www.motorland.hu/Robot/...
msn: kaffer1@freemail.hu
Szia Tom!
Azokat a futómű teszt beállításokat megköszönném, mostmár csak egy msn cím kellene.
Esett, de száraz maradtam, az idomok szépen terelik rólam a levegőt.
Off: Megáztatok?
Hi!
Van hozzá service manualom, abban van futóműbeállítás, de sztem azzal sokra nem mész, vannak tesztjeim is. msnen tudok küldeni
Üdv Srácok!
Vettem egy zx-7r kawát 97"-es évjárat. Nem tud valaki oldalt ahol tesztelték, de legfontosabb a futóműbeállítás adatai kellenének előlre, hárta, mert szerintem nagyon el van tekergetve. Meg igazából minden ami ezzel az évjáratú géppel kapcsolatos.
Előlre is köszi a segítséget.
remek remek. igy ha minden igaz 5-en vagyunk eddeg. remelem az egiek is kegyesek lesznek hozzank 25-en. jelenlegi idojaras nem tul biztato. schopi jo nyaralast remelem nem fazol meg!
Sziasztok ha minden jól megy engem is érdekel a találkozó én Siófokrol mennék.Majd figyelem hogy mit írtok.Szerintem is jobb lenne ha ismernénk akikkel itt szótváltunk
elmentem nyaralni majd 20. a után jelentkezek.
Naszóval akkor 25. ére vagyunk már hárman?
szega! hejligenkrajc güsszing közt egy árva szerpentin sincs az tuti! kanyarok akadnak, de mind 200 asok, és a lényeg most jön! kurvára büntetnek az osztrákok a gyorshajtásért! jármü elkopzás 1000 eurós bünti stb . civil kocsikkal is mérnek kameráznak! Ha megkérdeziktek Ancsát , ő tud erről mesélni! Igaz Ancsa?