Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na végre Opelastrakombi megjelent!Akkor elkezdünk sziporkázni?Kiengették végre.Mikor meglátogattam csináltam róla fényképet.
sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy mekkora olajfogyasztás a megengedett egy 91-es 750-es ZXR-nek?
A 3-4dl/5000km az nagyon sok?
Most szeretnék egyet venni és tisztában szeretnék lenni a dolgokkal.
Továbbá mire érdemes figyelni vásárláskor? Tipushibák esetleg?

Előre is köszi! nbinszky
A legjobb gerincvédö! és pár másodperc alatt le és föl vehetö! Hüthetö föthető és elég kényelmes viselet! Jobb mint a bör mára már 1re olcsobb és még az utast is védi + lehet cuccolni bele. fent van a képeim közöztt rá van irva a tibi. gondoljátok át!
Sziasztok!
Akinek van egy ZXR750 "89, az legyen szíves mérje meg az egyik gyújtótrafó primerellenállását.
Köszi
Esetleg meg ez is segithet a hiba kikuszoboleseben:

http://www.infor.hu/~fred/zxrs...

ann
o regen bescanneltem a H es J-s szerviz manualt... sajnos francia nyelvu volt.
Nekem a második ilyen tipusu motorom de imádom gyönyörű szerintem igazi sportmotor.Ha felülszrá ellensújozza az élmény hogy egy kicsit túlsújos és hogy az újabb gépekhez képest gyengécske.De ráülök és végig vigyorgok.Egyszóval imádom,ár arányba az egyik legjobb vétel szerintem méltatlanul van lenézve.Ha veszel egy igazi jóbarátot kapsz!
Szerintem a hibát akarja kiküszöbölni!
De ha nem vagy szerelő szerintem ne játsz a fékkel!


zx7r elavut? aLÓFASZT elavult!
Fogyasztás?
Nekem egy h1/h2 vegyesen rakott modellem van és ez 2személlyel csomagokkal 90-130as tempóban
nagyjából ésszel 4,7litert evett egyedül örjöngve meg 7-12közt is megbirom etetni.
Ez totál vezetési stilus függő,mikor az egész városban nembirsz 3. fleé kapcsolni persze,hogy
eszik,meg mikor lámpától lámpáig csumagáz,stopi.
Fentartása meg kopó tekintetben mint minden mocinak.
Egyéb fentartása meg olcsóbb,szinte sose romlik el rajtuk semmi.

Ha meg nincs pénzed 96utánira ne agódj a régibb modellek se rosszak.
hat ezt tobbszor el kellett olvasnom, hogy jol ertem-e..

ha nem fog az elso feked, akkor nem a feket kell kiiktatnod, hanem a gazt, kulonben nagyon rovid idon belul eltavozol az elok sorabol. motorfekkel meg hatsofekkel nem fogsz megallni idoben...bar ketsegkivul latvanyos probalkozas lesz...
www.buykawasaki.com , azon belül pedig valahol van egy "Part diagrams" vagy hasonló elnevezésű rész.
Egyébként miért akarod kiküszöbülni az első féked, ha amúgy sem fog?
Helló kellene nekem egy robantott rajz ZX 750 91-es hez.
megköszöném hogy lehetne kiküszöbölni az elsöféket nem nagyon akkar fogni?
írjatok
Igazából azt kell eldönteni, hogy mire kell a nagyobb motor. Ha túrázgatsz, akkor jóval fárasztóbb egy alacsony kormányú (hasalós) gép (ettől függetlenül nem hal bele az ember még utassal sem egy szlovákiai túrába), tehát erre van alkalmasabb gép.
Fenntartási költség (fogyasztás tekintetében): ez nagyon beállítás (karburálás) függvénye, vezettem olyan ZX-9R-t ("93-95), aminek 4 liter volt az alsó átlagfogyasztása, ami az akkori GPZ500-asom 3,6-os minimumával (60-90 közötti tempó) szemben nem sok ha a karakterisztikáját is figyelembe vesszük. Allveer egykori ZZ-R 1100-ének (270 kg + két utas + dobozok) 5,5-ös átlaga rinyacsíkmentes mátrai kanyargáskor szintén nem volt rossz (GPZ: 4,4 - gyári csővel).
Karbantartásilag a fenntartási költség ugye a használat módjával arányos, egy versenymotornak használt gép esetén (ahol érvényét veszti a karbantartási táblázat szinte összes eleme) sok, egyéb esetben normál.
Elavultság? Azon kell elgondolkodni, hogy Talma (nem mintha ő lenne az atyaúristen) valamelyik Master Bike-on 1000/750/600 kategóriájú gépeken 1 sec-en belüli köridőt ment. Akkor most számít szerinted a lóerő, vagy inkább a futómű és a pilóta?
Átülnék én egy 636-ra, de úgy, hogy a motorom árára ráfizessek 6-900ezret?!? (ha meg sikerül hasonlót vagy ugyanazt az időt menni a ringen mint a mostani 600asokkal, akkor végképp pont kerül erre az "elavult" témára; csak előbb meg kell tanulnom motorozni...)
Meg kell nézni a zsebed és az említett különbségeket figyelembe véve eldönteni: az a kevés többlet amit egy 1000-es új gép tud:
-kell-e / bajba kerülsz a csuklód által
-ér-e annyit mint min. két db használt 7R (én ezen okból nem fogom lecserélni, meg az alkatrész hegyeim miatt)
Nem, csak majdnem mindenki.
A magam részéről addig nem tartom indokoltnak a típusváltást, míg a motorom jobban tud motorozni mint én.
De komolyabban szólva /neheztelés nélkül/ ahhoz, hogy ki mit vegyen fel ha csak boltba megy, annyira nem gondolkodtat el egy 7R című topikban, tehát nem is szólok hozzá.
Csak megerősíteni tudom az előttem szólókat. Sajnos el kellett adnom, de nem azért mert meg akartam tőle válni. Egy jelenség a motor. Egyéniség. Össze nem téveszthető semmivel. Én fékbetétet cseréltem rajta, gumit meg olajat. De ezt lehet, máson is kell. Szerintem abszolúte nem kell exra költség miatt aggódni. Hogy mennyire modern? amennyire az ára...
El hiszem hogy a haverom véleménye íritáló én is ugyan így voltam régebben amikor a gsx600f-et megvettem sokan leszólták hogy csak 80lóerő gyenge szar meg a gsxr-ek jobbak közben volt aki még sosem ment ilyennel de úgy szolta le volt aki csak egy kört ment vele és úgy szolta le.De én míg használtam nagyon megszerettem jó kis gép semmi rosszat nem tudok róla mondani,gondolom te is így vagy a zx7r-rel.
..szerintem nem teged akart bantani senki, csak a ""haverod velemenye" volt irritalo nehanyunknak.. ;)
Szia,

nem jelentosen nagyobbak a fenntartasi koltsegei a zx-7r-nek, mint a gsxf600-nak.
-olaj (4l / ev) gondolom eddig is szintetikust tettel bele, castrol r4 sueprbike 3000ft /l, olajszuro ~kb 2500-3000ft
- lancspray ugyaungy...
- biztositas ugyanaz
- teljesitmenyado nem sokkal tobb (na jo, kb +50%-kal, nagyjabol 20-25e ft /ev
- a gumi talan hamarabb fog kopni, mint a gsxf-en
- a lanc dragabb, de azert egy lanc sokat kibir... kb 35E ft egy lanc +lanckerek szet
- fekbetet, legszuro kb hasonlo aron
- fektarcsa lehet hogy valamivel dragabb (de ezt sem kell evente cserelni... :) )

es ez itt a reklam helye:

http://www.kepesmotor.hu/kawas...
Nekem csak egy suzuki gsx600f-em van de ha el tudom passzolni akkor gondolkozok zx7r-en de én sajna csak a motorom fentartási költségét ismerem ezért érdeklődtem.
A haverod lófaszt se tud, ha még azt sem képes elmagyarázni, hogy egy ZX-7R-t mennyire költséges fenntartani.

Pont olyan költséges, mint bármelyik japán négyhengeres sportmotort. A láncot meg te nyújtod, a csuklóddal, ám ez minden motornál így van, típustól függetlenül.
1. Ha a fogyasztas aggaszt, meg a gumi kopasa es a lanc nyulasa, akkor eleve nem kellene hogy szamitasba jojjenek az ujabb, erosebb gepek (amik tenyleg erosebbek, de ez kozuton k***ra nem szamit, es kihasznalhato...)
2. remelem a haverod fullra ki tudja hasznalni kozuton azt a kulonbseget, amit a regi elavult ZX-7R-hez kepest egy ujabb (gsxr750, zx10r, r1) jelent... gondolom mar 15 eve motorozik, es 2:00 alatt megy a hungaroringen. ... Vagy csak egyik lampatol a masikig mert meg idot? Esetleg azt tudja hogy a superbike magazin cikkeben a gsxr1000 7 masodperc alatt van fenn 200-on, a zx7r meg 11 alatt, es ez annyira zsigerileg elfogadhatatlan ?!
3. ha a designja nem tetszik, akkor az mas dolog... azt mindenki dontse el maganak mennyit ad ki azert, hogy ujabb(nak kinezo) motorja legyen...
Hellósztok azt szeretném kérdezni hogy milyen egy zx7r pl fogyasztás,mennyire eszi a gumit,a láncot,magyarán szólva mennyibe kerül a fentartása.Bár az egyik haverom azt mondta ne vegyek ilyet mert ósdi meg gyenge,de én nem hiszek neki.
sziasztok! szeretném a segítségeteket kérni, hátha tudtok segíteni. zx7r tíusú motorom van 95 évjáratú, olyan problémám van, hogy túltöltés van 14,4 lenne az ideális, ami 15-ig jó, de az enyém 16 körül tölt. eddíg akivel beszéltem azt mondta, hogy a feszültség szabályzó miatt van a probléma. ma vettem egy komplett generátort, mivel ennél a típusnál a kettő egyben van. ha valakinél volt már ilyen tünet és tudja mi a megoldás kérem írja meg nekem vagy ide a fórumba, vagy a brende@t-online.hu e-mail címre. Segítségeteket előre is köszönöm!
Asszem kéne szólni a moderátornak, hogy szüntessék be ezt a topicot!
Innen kivesztek az emberek teljesen.
Lehet, hogy mindenki eladta a kawát és gixert vett?
szasztok ha valakit érdekel nézzen be hozzánk most készülget :) http://motorzone.extra.hu
Köszi Alapisti!
A bőrcucc mellé keresek valamit, mindennapos használatra. Ha csak elszaladok valahova, ahhoz a bőr túl macerás. Megnéztem a gerincprotektort amit írtál.
Ezt hívtátok a múltkor teknős páncélnak?
Kérdeztem akkor, csak úgy látszik túl sok hozzászólás volt utána, és már nem láttad.
Ott azt írtad, hogy kettő van, és az egyik kicsi rád. Azzal mi van?

15.-ére kérdeztem valakit, azt mondta keddre ad választ.
Görbeváz teljesen meghülyült, úgyhogy dobtam.

Mostanában mentek majd vásárolni?
Lassan időszerű lesz a gumi a vasra, de itthon horror árak vannak.