Sziasztok, nekem nemsokara (~2 het) egy "98-as ZX-7R lesz elado 2001-es motorral, csak meg egy picit fel lesz keszitve szezonra (...nem az a 7R, ami az adatlapon latszik)
Ha valakit erdekel majd....
Ok. Elég jók az r6 ok, birják a strapát, lehet jobban mint a k4 elötti suzuki, bar ki tudja megoszlanak a vélemények. itt a környezetembe még majd cbr 600 f4i lesz eladó egyik haveromé, legalább is azt mondta.
Értelek most nézegetek 6 osokat eddig az r6 ot szemeltem ki de nem vagyok leregadva a márkánál igazából 1 hónap múlva fogok dönteni amikor + lesz a lóvé ha adig meglesz a moc akkor + beszélhetjük
Hali!
nem kelt el még, eléggé gyér az érdeklödö tábor, elmondomneked hogy ebben olyan blokk van amibe még nem kókányolt bele senki, a sajátjába sajnos igen, alig birtam ezt megszerezni németországból, amugy egy 2001 es Zx7 re akartam cserélni csak azt amelyiket akartam elvitték az orrom elöl, ezt csak azért irtam hogy félre ne érts mert nem vagyok kawa ellenes, söt. csak most máshogy alakitottam, elötte is ZXR 400 am volt. Ebben igazad van a futómüve kökemény.
Nem felesleges,mert 10paci ide oda az sokmindentől függ,kiváncsi lennék a hazai zxr mocik hány %
tudja azt amit 0km állpaotába tudott.
Amugymeg nem mind1 melyik modell? Mind kurvajó.
A lentebb belinkelt linket nézte már valaki?
Vagy ilyenkor most épp az én baszogatásom elterelő hadművelet?
De rajta vagyok a dolgon,hogy fékpadi grafikont is keresek ha van időm(azonos fékpadon több modell)
Tudom,hogy láttam már azt is.
ZXferi: elkelt már a géped?Ha nem,sok érdeklődő volt?(kiváncsi vagyok mennyire keresik ezeket a király
gépeket,elvégre futoműre pont a tied a legkeményebb változat)
Lényegébe nem kell másikat próbálnod, ennek a pár lóeróő vitának meg nemsok értelme van, a lényeg az lett volna, hogy ennyire nem kellene tulfényezned egy 89 es motort, én megértelek, tiéd és szereted, nekem nincs különösebb bajom egyik japán márkával sem, de ennyire nem kellene leragadni egy adott tipuson és folyton bizonygatni, hogy igy meg úgy. Akármi van a technika folyamatosan javul, és szerintem a fejlesztések nem visszafelé haladtak a fiatalabb évjáratokon.
Kawa rovására hogy gyenge az alkatrészellátás az országunkban heteket kell várni mire megvan.
Pontosan milyet is kellene kipróbálnom? :)
Amugy 1cer majdnem vettem egy 93ast tök gyári állapotú zxr -t,picit azóta is bánom.
Lové is lett volna,meg minden de a story hosszú.
Olyan állapotút azóta se láttam hazánkban.
Mentem már pár japán géppel,de olasszal nemsokkal :((((
A gép kipróbálás meg szerintem ha gurulsz 1 kört nemsok mindent birsz felmérni róla,ki az a marha aki
egy kölcsöngépet vagy javításra való gépet megkerget a mátrában csőgázon?
Más farkával könnyű verni a csalánt!
Amugymeg nemtom mit vitatkozunk itt 5-10Le ide-oda különbségen mint az oviban :)))))
Simán eltud tünni 10ló egy szar motornál!
Multkor is ddt addig irogatta a számadatokat innen onnan mig a végén melgett az akkor is eltünt 10ló.
Olyan ez mint az sbk újság,a 636nál a +63ccm csipí a csörűket,de a cbrnél a folyamatos ccm nemzavart
senkit és ott meg a 899ccm gépekkel összehasonlitva tök igazságosnak vették.
forrás?
több neves tuningcég weblapjáról letöltött dyno grafikon.
a motorosok.hu forumába belinkelt táblázat(nemtom már ki mérte fékpadokon a motorokat,gy külföldi link)
zxr es külföldi oladalak.
h1 és h2 gyárilag 108Le főtengelyen,de lehet a H2 picit több,nemtom fejből mennyi,utána kéne nézni valahol van gyári pdf bn lévő prospektusom.
De a H1 és a H2 mocit tedd mázsára és meglepődsz,azonkivül a kipuf rendszere is más illetve a főtengelyét is mérd le mérlegen,meg lesd mg a szelepeit,karbisorát.
Ha annyira kell pontos forrást kikeresem majd a neten.
Az,hogy használtmotor tesztekben ki mit ir,ez van.
Olvastam már olyan hülyeséget is,hogy a zxr hideged vagy 6ezerig felpörög vagy lefullad.
Aki pl. ilyet ir nemtudja hogykel elinditani hidegen egy motort,az enyém érdekes modon nempörög fel 6ezerig hidegen.
Ha meg felpörgetik hidegen 6ezerig utána csodálkoznak,hogy a yamahákkal fog versenyezni olajzabálásban.
Ha valakit erdekel majd....
hirdetésbe, 1,190 re van, engedek (sokat) talán.
csak kív vok! (Vagy kitudja)
nem kelt el még, eléggé gyér az érdeklödö tábor, elmondomneked hogy ebben olyan blokk van amibe még nem kókányolt bele senki, a sajátjába sajnos igen, alig birtam ezt megszerezni németországból, amugy egy 2001 es Zx7 re akartam cserélni csak azt amelyiket akartam elvitték az orrom elöl, ezt csak azért irtam hogy félre ne érts mert nem vagyok kawa ellenes, söt. csak most máshogy alakitottam, elötte is ZXR 400 am volt. Ebben igazad van a futómüve kökemény.
Ő meg rajta az ifjú motoros nemzedék? :)
tudja azt amit 0km állpaotába tudott.
Amugymeg nem mind1 melyik modell? Mind kurvajó.
nekem is van egy hasonlo, az angol Performance Bikes-bol. majd elokeresem. csak mondjuk papiron volt meg, ugyhogy be kellene scannelni..
Vagy ilyenkor most épp az én baszogatásom elterelő hadművelet?
De rajta vagyok a dolgon,hogy fékpadi grafikont is keresek ha van időm(azonos fékpadon több modell)
Tudom,hogy láttam már azt is.
ZXferi: elkelt már a géped?Ha nem,sok érdeklődő volt?(kiváncsi vagyok mennyire keresik ezeket a király
gépeket,elvégre futoműre pont a tied a legkeményebb változat)
marketingosztály,kötséghaték
ony(termék)
Kawa rovására hogy gyenge az alkatrészellátás az országunkban heteket kell várni mire megvan.
Amugy 1cer majdnem vettem egy 93ast tök gyári állapotú zxr -t,picit azóta is bánom.
Lové is lett volna,meg minden de a story hosszú.
Olyan állapotút azóta se láttam hazánkban.
Mentem már pár japán géppel,de olasszal nemsokkal :((((
A gép kipróbálás meg szerintem ha gurulsz 1 kört nemsok mindent birsz felmérni róla,ki az a marha aki
egy kölcsöngépet vagy javításra való gépet megkerget a mátrában csőgázon?
Más farkával könnyű verni a csalánt!
Amugymeg nemtom mit vitatkozunk itt 5-10Le ide-oda különbségen mint az oviban :)))))
Simán eltud tünni 10ló egy szar motornál!
Multkor is ddt addig irogatta a számadatokat innen onnan mig a végén melgett az akkor is eltünt 10ló.
Olyan ez mint az sbk újság,a 636nál a +63ccm csipí a csörűket,de a cbrnél a folyamatos ccm nemzavart
senkit és ott meg a 899ccm gépekkel összehasonlitva tök igazságosnak vették.
nem kötekedésképp, de kipróbálhatnál már más motorokat is!
több neves tuningcég weblapjáról letöltött dyno grafikon.
a motorosok.hu forumába belinkelt táblázat(nemtom már ki mérte fékpadokon a motorokat,gy külföldi link)
zxr es külföldi oladalak.
h1 és h2 gyárilag 108Le főtengelyen,de lehet a H2 picit több,nemtom fejből mennyi,utána kéne nézni valahol van gyári pdf bn lévő prospektusom.
De a H1 és a H2 mocit tedd mázsára és meglepődsz,azonkivül a kipuf rendszere is más illetve a főtengelyét is mérd le mérlegen,meg lesd mg a szelepeit,karbisorát.
Ha annyira kell pontos forrást kikeresem majd a neten.
Az,hogy használtmotor tesztekben ki mit ir,ez van.
Olvastam már olyan hülyeséget is,hogy a zxr hideged vagy 6ezerig felpörög vagy lefullad.
Aki pl. ilyet ir nemtudja hogykel elinditani hidegen egy motort,az enyém érdekes modon nempörög fel 6ezerig hidegen.
Ha meg felpörgetik hidegen 6ezerig utána csodálkoznak,hogy a yamahákkal fog versenyezni olajzabálásban.